Alprox/Xanor

vieroitusoireet

Minkälaisia vieroitusoireita ALproxin/Xanorin lopettaminen voi aiheuttaa ja kuinka kauan ne maksimissaan voivat kestää? Käytin Alproxia puoli vuotta 2mg päivässä, joka päivä. Lopetin käytön n. 1.5 kk sitten ja olen voinut TODELLA huonosti sen jälkeen. Kummallisia oireita toisensa perään.

28

21832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhtäkkiä

Kyseiset lääkkeet ovat bentsoja joten aiheuttavat vieroitusoireita. Niitä ei saisi lopettaa yhtäkkiä koska elimistö on tottunut käyttöön. Sama homma esim. opiaattien kanssa.

• aloittaja...

En lopettanut yhtäkkiä vaan hitaasti. Vieroitusoireita silti, ja paljon!

• biotutkija
        aloittaja... kirjoitti:

En lopettanut yhtäkkiä vaan hitaasti. Vieroitusoireita silti, ja paljon!

Alprazolaami on erityisen vaikea vieroitettava monilla ihmisillä, johtuen ilmeisesti siitä että ei ymmärretä miten vahva se on suhteessa esimerkiksi diatsepamiin ja toinen syy on se, että sen puoliintumisaika on suht lyhyt. 0.5mg Xanor tablettia on vaikea laitaa niin pieniin osiin, että siitä ei tulisi voimakkaita vieroitusoireita. Vieroitusklinikoiden kekemusten mukaan 0.5mg Xanaxia vastaa 10 mg diatsepamia. Siis olisi ehdottoman tärkeää vaihtaa Xanax ensin diatsepamiin vähitellen, jonkun pätevän lääkärin ohjauksessa, niitäkin nykyisin löytyy, ei tosin monta. Diapamia on 2mg tableteissa, joten yhden neljäosatabletin poisto esim. viikon tai kahden välein ei kovin suuria vieroitusoireita pitäisi aiheuttaa. Jos haluat lukea kirjallisuutta asiasta niin benzodiazepine awareness network Internetissä on hyvä saitti. tsempiä

• oireista...
        biotutkija kirjoitti:

Alprazolaami on erityisen vaikea vieroitettava monilla ihmisillä, johtuen ilmeisesti siitä että ei ymmärretä miten vahva se on suhteessa esimerkiksi diatsepamiin ja toinen syy on se, että sen puoliintumisaika on suht lyhyt. 0.5mg Xanor tablettia on vaikea laitaa niin pieniin osiin, että siitä ei tulisi voimakkaita vieroitusoireita. Vieroitusklinikoiden kekemusten mukaan 0.5mg Xanaxia vastaa 10 mg diatsepamia. Siis olisi ehdottoman tärkeää vaihtaa Xanax ensin diatsepamiin vähitellen, jonkun pätevän lääkärin ohjauksessa, niitäkin nykyisin löytyy, ei tosin monta. Diapamia on 2mg tableteissa, joten yhden neljäosatabletin poisto esim. viikon tai kahden välein ei kovin suuria vieroitusoireita pitäisi aiheuttaa. Jos haluat lukea kirjallisuutta asiasta niin benzodiazepine awareness network Internetissä on hyvä saitti. tsempiä

Kiitoksia vastauksista! Mutta halauaisin vielä tietää millaisia vieroituoireita ihmisille on tullut? Ja kuika pitkän aikaa ne ovat kestäneet?

• -JaRi-
        oireista... kirjoitti:

Kiitoksia vastauksista! Mutta halauaisin vielä tietää millaisia vieroituoireita ihmisille on tullut? Ja kuika pitkän aikaa ne ovat kestäneet?

minulla on kokemuksia vain klonatsepaamin (rivatril) vieroituksoireista. olen syönyt niitä n. 3 v, 2 mg päivässä (pieni annos). se on myös bentso mutta myös varmaan pitkävaikutteisin, puoliintumisaika n. 20 tuntia. tämän takia vieroitusoireetkin tod. näk. lievempiä. enivei, kun olen ollu kolme, neljä päivää ilman, alkaa hikoilu ja käsien vapina, joista hikoilu selkeästi v*ttumaisempi. pahaa oloa ei suoranaisesti kuitenkaan tule, enkä yleensä ole ollutkaan viikkoa pitempään syömättä rivoja. en tiedä myöskään kuinka kauan vierottautuminen kestäisi. mutta jos sinulla ei oireet ala hikoilulla, on varmasti viekkarit muutenkin mahd. hyvin erilaiset.

• zzizzi
        -JaRi- kirjoitti:

minulla on kokemuksia vain klonatsepaamin (rivatril) vieroituksoireista. olen syönyt niitä n. 3 v, 2 mg päivässä (pieni annos). se on myös bentso mutta myös varmaan pitkävaikutteisin, puoliintumisaika n. 20 tuntia. tämän takia vieroitusoireetkin tod. näk. lievempiä. enivei, kun olen ollu kolme, neljä päivää ilman, alkaa hikoilu ja käsien vapina, joista hikoilu selkeästi v*ttumaisempi. pahaa oloa ei suoranaisesti kuitenkaan tule, enkä yleensä ole ollutkaan viikkoa pitempään syömättä rivoja. en tiedä myöskään kuinka kauan vierottautuminen kestäisi. mutta jos sinulla ei oireet ala hikoilulla, on varmasti viekkarit muutenkin mahd. hyvin erilaiset.

Ite oon syöny alpoo puolet ikääni ja aion syödä loppuikäni koska tarvitsen ja se on paras lääke mu indikaatioon, muut paskoja, (auttaa vaan lekurien mielest, meitsil ei toimi mitkää muut ku alpo).

Siis pari kertaa oo mont vuotta sitte yrittän lopettaa ku aattelin jos vaihtasin viinaan, ja viinaa joinki sit vuosia putkeen mut nyt oon lopettanu.

Ne viekkarit, täs on kaikki mitä mulle tule mut nää ei oo tärkeysjärjestyksessä eikä sil kai oo merkitystä ku ihmiset on erilaisii:

Ohimoiden kohdalla sähköiskuja, tunne nii ku ois neonvalot päällä koko ajan, pää sumee ku puuroo, helvetin hermostunu olo, ei pysty keskittymään mihkään, päänsärky, unettomuus, oksettaa, välillä hiessä-välillä paleltaa, kipristelee joka paikkaa, jäseniä särkee, jalkapohjat kramppaa, painajaisia tai harhoja.
        Pari tuntemaani tyyppiä on saanu epileptisen kohtauksen.

Siis nää reflat JOS on käyttäny paljon per päivä ja vuosia ja lopettaa SEINÄÄN eli kertaheitolla. Kuulemma lopetus pitäs onnistuu jos vähitellen lopettaa, sanosin vuoden sisään tai jotain. Netistä luon puol vuotta sitte jonku jenkkisivuston mis ooli oikee kaavio siit, siin otetaa iha systemaattisesti diapam mukaan siihen lopetuskuvioon. En tie miten A-klinikal tehdään.

Mut siis mäen aio lopettaa, hyviä jatkoja vaan kaikille!

• taas....
        zzizzi kirjoitti:

Ite oon syöny alpoo puolet ikääni ja aion syödä loppuikäni koska tarvitsen ja se on paras lääke mu indikaatioon, muut paskoja, (auttaa vaan lekurien mielest, meitsil ei toimi mitkää muut ku alpo).

Siis pari kertaa oo mont vuotta sitte yrittän lopettaa ku aattelin jos vaihtasin viinaan, ja viinaa joinki sit vuosia putkeen mut nyt oon lopettanu.

Ne viekkarit, täs on kaikki mitä mulle tule mut nää ei oo tärkeysjärjestyksessä eikä sil kai oo merkitystä ku ihmiset on erilaisii:

Ohimoiden kohdalla sähköiskuja, tunne nii ku ois neonvalot päällä koko ajan, pää sumee ku puuroo, helvetin hermostunu olo, ei pysty keskittymään mihkään, päänsärky, unettomuus, oksettaa, välillä hiessä-välillä paleltaa, kipristelee joka paikkaa, jäseniä särkee, jalkapohjat kramppaa, painajaisia tai harhoja.
        Pari tuntemaani tyyppiä on saanu epileptisen kohtauksen.

Siis nää reflat JOS on käyttäny paljon per päivä ja vuosia ja lopettaa SEINÄÄN eli kertaheitolla. Kuulemma lopetus pitäs onnistuu jos vähitellen lopettaa, sanosin vuoden sisään tai jotain. Netistä luon puol vuotta sitte jonku jenkkisivuston mis ooli oikee kaavio siit, siin otetaa iha systemaattisesti diapam mukaan siihen lopetuskuvioon. En tie miten A-klinikal tehdään.

Mut siis mäen aio lopettaa, hyviä jatkoja vaan kaikille!

Kiitos! Lopetin alproxin tosiaan n.2kk sitten ja olin käyttänyt puoli vuotta säännöllisesti sen 2mg/vrk.
        Vieroitusoireet vaan jatkuu vieläkin. mm. jatkuva vapina (koko kroppa päästä varpaisiin), painajaiset, "kauhukohtaukset" öisin, painajaiset, huimaus, päänsärky, näköhäiriöt (mm. maisema värisee/välkkyy), lihaskrampit, elohiiret joka puolella (paljon!), jalkojen hirveä särky ja värinä jaloissa, sydämen tykytys,rytmihäiriöt... Lisäksi heräilen öisin sekavaan oloon ja huimaukseen.
        Tässsä jotain oireista. Normaalia? Ja onko normaalia että kestää näin kauan lopettamisen jälkeen?
        Lopetin lääkkeen n. kuukauden aikana vähentäen 0.5mg viikossa!

• Ex-Bentso
        taas.... kirjoitti:

Kiitos! Lopetin alproxin tosiaan n.2kk sitten ja olin käyttänyt puoli vuotta säännöllisesti sen 2mg/vrk.
        Vieroitusoireet vaan jatkuu vieläkin. mm. jatkuva vapina (koko kroppa päästä varpaisiin), painajaiset, "kauhukohtaukset" öisin, painajaiset, huimaus, päänsärky, näköhäiriöt (mm. maisema värisee/välkkyy), lihaskrampit, elohiiret joka puolella (paljon!), jalkojen hirveä särky ja värinä jaloissa, sydämen tykytys,rytmihäiriöt... Lisäksi heräilen öisin sekavaan oloon ja huimaukseen.
        Tässsä jotain oireista. Normaalia? Ja onko normaalia että kestää näin kauan lopettamisen jälkeen?

Vaikea sanoa, onko sulla viekkarit vai muuta. Ehkä molempaa. Mulla oli vähän vastaavaa lopettaessani. Ehkä mielialalääkkeet voisivat auttaa siirtyessäsi bentsottomaan elämään, tai riippuu mihin alkujaan sait lääkettä. Ihmettelen, miten vieläkin näitä nappeja määrätään pitkään käyttöön. Kyllä, ne helpottavat ahdistusta, mutta kun jäät koukkuun et tiedä mikä on alkuperäistä ahdistusta mikä viekkareita.

• borabora
        Ex-Bentso kirjoitti:

Vaikea sanoa, onko sulla viekkarit vai muuta. Ehkä molempaa. Mulla oli vähän vastaavaa lopettaessani. Ehkä mielialalääkkeet voisivat auttaa siirtyessäsi bentsottomaan elämään, tai riippuu mihin alkujaan sait lääkettä. Ihmettelen, miten vieläkin näitä nappeja määrätään pitkään käyttöön. Kyllä, ne helpottavat ahdistusta, mutta kun jäät koukkuun et tiedä mikä on alkuperäistä ahdistusta mikä viekkareita.

Ei esim alpratsolaamilla kohtuuannoksia käytettäessä tuu mitään ehdotonta tarvetta nostaa annostusta, eli alkuperästä ahdistusta on se minkä itsekin kokee itsessään olevan estämässä elämistä- kauhu lähteä yhtään mihinkään, suljetun paikan kammo esim liikennevälineissä, sillon tällön esiintyvät paniikkikohtaukset jotka voimakkuudessaan ei voi olla alpratsolaamin aiheuttamia, ahdistuksen ja masennuksen ja alotekyvyn puute joka on samankaltasta ku lääkkkeiden alottamisajankohtana.

Riippuvuutta on se, että jos päivittäistä annostaan ei ota, niin ed. oireet saattaa tuntua vielä voimakkaammilta, mut hei, otetaan ne päivittäiset annokset! Ja niitä ei sit kannata ruveta pahemmin ylittämään, ehkä satunnnaisesti yks ylimääränen pilleri, ainoastaan tarpeeseen tai vahvan harkinnan jälkeen.

Varsinaisia voimakkaita selkeitä vierotusoireita tulee vasta sitten kun jättää lääkkeet pois, sehän on siinä mielessä sama ku millä tahansa psyykenlääkkeillä.

Riippuvuus ja riippuvuus on kaks eri asiaa. Suomessa konkreettinen kemiallinen riippvuus lääkkeestä jota tarvitsee on jotenki kauhee synti ja tabu, hui hui, sen sijaan ei-kolmiolääkkeestä riippuvuus on ihan jees. Miks näin? Eihän noi erilaiset lääkkeet niin kauheesti edes maksa eikä pitäsi olla lekureille suuri vaiva kirjottaa.

Sanomattakin on selvää että vain tarpeeseen, ja vastuuntuntoselle ihmiselle. Ei tietenkään aiemmin tuntemattomalle nuorella joka haluaa "viihteillä." Mutta näiden uusviihteilijöiden takia en kyllä hyväksy et moni saa kuulla ettei itselleen sopivaa hyvää lääkettä enää mielellään määrätä, esim xanoria. Itse en suostu maksamaan omassa nahassani kaikenmaailman huumetyyppien pillerismiä, mitä se mulle kuuluu jos joku haluaa mun lääkkeitä käyttää väärin? Tällaset ongelmat täytyy hoitaa jollain muulla sektorilla ku normaalilla terveysasema- tai yksityislääkäritapaamisissa.

Mä haluan elää ja toteuttaa itseäni enkä kärsiä sen takia että jonku mamman huumenuori käyttää mun lääkkeitä väärin, jollon MÄ joutusin syömään tehottomia lääkkeitä, jotta jotain toista suojeltais. Niin kiltti ja oman elämäni poislahjottava en halua olla.

• XANOR ON PARAS!!
        borabora kirjoitti:

Ei esim alpratsolaamilla kohtuuannoksia käytettäessä tuu mitään ehdotonta tarvetta nostaa annostusta, eli alkuperästä ahdistusta on se minkä itsekin kokee itsessään olevan estämässä elämistä- kauhu lähteä yhtään mihinkään, suljetun paikan kammo esim liikennevälineissä, sillon tällön esiintyvät paniikkikohtaukset jotka voimakkuudessaan ei voi olla alpratsolaamin aiheuttamia, ahdistuksen ja masennuksen ja alotekyvyn puute joka on samankaltasta ku lääkkkeiden alottamisajankohtana.

Riippuvuutta on se, että jos päivittäistä annostaan ei ota, niin ed. oireet saattaa tuntua vielä voimakkaammilta, mut hei, otetaan ne päivittäiset annokset! Ja niitä ei sit kannata ruveta pahemmin ylittämään, ehkä satunnnaisesti yks ylimääränen pilleri, ainoastaan tarpeeseen tai vahvan harkinnan jälkeen.

Varsinaisia voimakkaita selkeitä vierotusoireita tulee vasta sitten kun jättää lääkkeet pois, sehän on siinä mielessä sama ku millä tahansa psyykenlääkkeillä.

Riippuvuus ja riippuvuus on kaks eri asiaa. Suomessa konkreettinen kemiallinen riippvuus lääkkeestä jota tarvitsee on jotenki kauhee synti ja tabu, hui hui, sen sijaan ei-kolmiolääkkeestä riippuvuus on ihan jees. Miks näin? Eihän noi erilaiset lääkkeet niin kauheesti edes maksa eikä pitäsi olla lekureille suuri vaiva kirjottaa.

Sanomattakin on selvää että vain tarpeeseen, ja vastuuntuntoselle ihmiselle. Ei tietenkään aiemmin tuntemattomalle nuorella joka haluaa "viihteillä." Mutta näiden uusviihteilijöiden takia en kyllä hyväksy et moni saa kuulla ettei itselleen sopivaa hyvää lääkettä enää mielellään määrätä, esim xanoria. Itse en suostu maksamaan omassa nahassani kaikenmaailman huumetyyppien pillerismiä, mitä se mulle kuuluu jos joku haluaa mun lääkkeitä käyttää väärin? Tällaset ongelmat täytyy hoitaa jollain muulla sektorilla ku normaalilla terveysasema- tai yksityislääkäritapaamisissa.

Mä haluan elää ja toteuttaa itseäni enkä kärsiä sen takia että jonku mamman huumenuori käyttää mun lääkkeitä väärin, jollon MÄ joutusin syömään tehottomia lääkkeitä, jotta jotain toista suojeltais. Niin kiltti ja oman elämäni poislahjottava en halua olla.

Puhut asiaa!! Itsekkään en halua kärsiä toisten virheistä!! Ainut lääke mikä auttaa paniikkikohtautsiin ja ahdistukseen itselläni on XANOR!! Mitään ssri paskoja en rupea edes kokeilemaan koska on tuttuja jotka ovat niihin todella riippuvaisia eikä itse vaivaan/sairauteen ole ollut mitään apua!!

• ikisanttu
        taas.... kirjoitti:

Olen syönyt vuosia Xanoria,tälläkin hetkellä.Olen yrittänyt lopettaa,vähentää,vaihtaa muuhun lääkkeeseen jne.Raskaaksi tulin yllättäin,sillon meni 7,5mgxanoria/vrk.Lopetin hyvin lyhyessä ajassa vauvan takia.Viekkarit ei vaan hellittäny,niitä oli koko raskauden ja synnytyksen jälkeenkin,aloitin xanorit uudelleen kun vauva oli kuukauden ikäinen,olo palautui välittömästi "normaaliksi".Viekkareita oli paljon;unettomuus,ahdistus,pelkotilat,pakko-ajatukset,syyllisyys vuosien takaisista asioista,hikoilu,muisti häiriöt,ärtyneisyys,sekoamisen pelko,vapina jne.En usko enään voivani elää ja voida hyvin ilman xanoria:(.En suosittele xanoria kenellekään,en myöskään usko itse koskaan pääseväni niistä eroon.Vihaan ja tarvitsen tätä lääkettä,enkä ole ainoa,tiedän muitakin jotka ovat käyneet saman myllyn läpi.

• talonmies moskovasta
        biotutkija kirjoitti:

Mä oon käyttäny päivittäin alpratsolaamia 2 x kertaa 0,5 mg päivässä ja aika ajoittain - ei päivittäin - diapamia ja opamoxia.

Luuletko että pääsisin enää näist pillereistä eroon ja kauan kestäis viekkareit? Jos päättäsin vierottautua, en ees tie miten toimia koska jo nykyinen annos on itse asiassa tosi vähän.
        Välillä vedän viinaa ja pistä pillereitä jemmaan et edes joskus voi sit ottaa sellasen annoksen per päivä mitä ihan oikeesti tarvitsee.

Vähän alkanu olee sellanen fiilinki et täs ei oo enää mitään järkeä.

Ja sit pelkään et alkuperäset paniikki- ja ahdistusoireet tulee takas jos lopetan enkä rupee syömään zombien ssri-lääkkeitä jotka latista tunteita; tunnen aika monta ssri-tyyppiä, niiden sielunelämä on latteeta; mulla on sentään viel tunteet, itku, nauru ja huumori tallella.

Itseasiassa voisin vetää alpoa loppuelämäni kuhan löytäsin lekurin joka suostuis kohottamaan annostusta.

• Anonyymi
        taas.... kirjoitti:

Mullakin vieroitusoireet ollu xanor depot 2mg/pv lopettamisen jälkeen jo melkein 2kk.....ehdottomasti pahin oire on aivan järkyttävä hikoilu,,,,onko muilla kokemuksia?

• .benzo.org.uk
    • M.S.K

Alpratsolaamin vieroitus "refla" oireet poikkeavat jonkinverran muista bentodiatsepiineistä, yleensä juuri voimakkuudellaan. 2mg päivässä ei ole vielä kovin suuri annos, mutta puolenvuoden käytöllä fyysisten oireiden poistuttua psyykkinen riippuvuus voi kestää ainakin vuoden.
      Riippuvuus ja sen kesto on kumminkin aina tapauskohtaisia.

• Anonyymi

22v 6mg päivä niin sitten lääkärit eivät tajua mitään, koska eivät ole nähneet vastaavaa ja olet yksin esimerkki ja koekaniini.
        3 kertaa yrittivät avokatkoaan opamoksilla ja sain vain psykoosin.

• Ei tullut ongelmia

Minä taas lopetin Abilifyn käytön heti, käytin sitä vain pari kertaa.
      Samoin tein Alproxin ja Xanorin kanssa.
      Minulle ei tullut bentsojen lopetamisen jälkeen vieroitusoireita.

• juge3666666

syö 18 vuotta bentsoja. kokeile sit tuleeeko oireita

• 32 VUOTTA......

Käyttänyt bentsoja jännitykseen ja paniikkiin ja lopettanut mm. loman ajaksi, en ole huomannut mitään vieroitusoireita, ilman bentsoja en olisi voinut työssä käydä. Mitkään SSRI mömmöt ei sovi, nyt eläkkeellä ja otan satunnaisesti jännittäviin tilanteisiin. Mainitsen vielä, että kokeilin yli puoli vuotta SSRI lääkettä ja olihan kovat viekkarit sähköiskuja ympäri kroppaa, vapinaa, kuuloherkkyyttä ym. mukavaa, että näin mulla.

• .
        32 VUOTTA...... kirjoitti:

Käyttänyt bentsoja jännitykseen ja paniikkiin ja lopettanut mm. loman ajaksi, en ole huomannut mitään vieroitusoireita, ilman bentsoja en olisi voinut työssä käydä. Mitkään SSRI mömmöt ei sovi, nyt eläkkeellä ja otan satunnaisesti jännittäviin tilanteisiin. Mainitsen vielä, että kokeilin yli puoli vuotta SSRI lääkettä ja olihan kovat viekkarit sähköiskuja ympäri kroppaa, vapinaa, kuuloherkkyyttä ym. mukavaa, että näin mulla.

32VUOTTA;

mitä bentoja käytät, olet käyttänyt?

• ....
        . kirjoitti:

32VUOTTA;

mitä bentoja käytät, olet käyttänyt?

sori typo; siis bentzoja...

• Siis bentzoja.......
        .... kirjoitti:

sori typo; siis bentzoja...

Olen käyttänyt Opamoxsia, riippuen tilanteesta 15mg 1-4 kpl pvä liäksi on Propral paniikista johtuvaan tykytykseen, sosiaalisten tilanteiden pelkoon.

• .

Opamoxia ja Xanoria/Alproxia ei oikein voi verrata vaikka molemmat ovatkin bentzoja, alpratsolamin on todettu tutkimuksissa olevan kaikkein eniten niin psyykkistä kuin fyysistäkin riippuvuutta aiheuttava.

Irtautuminen Opamoxista on ihan toista kuin irtautuminen Xanorista.

Hyvä kuitenkin että olet kivuttomasti onnistunut olemaan ilman loma-ajat jne.

• vasta aloittanut

http://fi.wikipedia.org/wiki/Alpratsolaami

Wikipediassa on hyvä artikkeli ko aineesta. Itse ainakin koen että lääke helpottaa ahdistusta ja kaikenlaista kuumottelua tehokkaasti. Haittapuolena sitten on että vaikutus ei kestä pitkään ja muina aikoina vituttaa entistä enemmän. Varmaankin depot-versio sopisi minulle paremmin. Lisäksi tähän tuntuu jäävän koukkuun melko lyhyessä ajassa.

• Kärsinyt minä

Käytin Xanoria 30vuotta,lisäksi pameja,Seromaksia ym.ym....annokset ei olleet mitään pieniä,koska 30v käyttöä tekee tehtävänsä....
      Yhtenä viimesyksyn päivänä lopetin ne kuin seinään./Olin keskustellut lääkärini kanssa asiasta ja hän kielsi tekemästä)..kolmeviikkoa oksensin ,tärisin,näin harhoja,pissasin housuun,en syönyt juonut ilman apua..vieressäni onneksi istui läheinen koko kolme viikkoa...minua ei uskaltanut jättää yksin....
      Kenellekkään en suo tätä olotilaa ja kokemusta.Menkää lääkäriin ja pyytäkää ohjeet lopetukseen.
      Nyt vuosi ilman lääkkeitä;välillä ahdistaa,välillä paniikki iskee aivan mielettömänä,mutta,mutta IKINÄ en enää aloittaisi sitä lääkehelvettiä uudestaan.
      Iso osa elämää jäi elämättä.

• Anonyymi

Itse söin rivatrillia n.15vuotta, alkuun vähemmän ja loppua kohden enemmän 8mg/vrk pahimmillaan, viimeiset 2 vuotta olen lopetellut. Vierotusoireet on todella laajassa skaalassa ja erittäin rajuja, yhdenkin bentson jos ottaa nyt niin vierotusoireet kestää viikkoja..

Tuo mitä joku sanoi opamoxin ja xanorin reflaeroista, on kyllä paskapuhetta, jos roiskii opamoxia isolla annoksella joka vastaa tiettyä määrää xanoria, kyllä ne olot aivan vitusta on jokatapauksessa.

• Anonyymi

Miten sulla meni ne vieroitusoireet ohi vai menikö?

• Anonyymi

Ashton Manual pitkäaikainen bentsojen käyttö ja lopetus esim. 20v jälkeen.
      1-3 vuotta alptrazolani oikein tehtynä, kun Suomessa 1kk. on tuo aika Opamoksilla, kun pitäisi olla Diapam.
      Oireet kestävät kylmiltään 8kk. ja ovay hengen vaarallisia.
      Lanssilla viety nyt 4 kertaa tajuttomana. (22v 6mg Xanor.)

Suomessa tätä ei osata vielä. Opiaatit osaavat, mutta oli lasten leikkiä lopettaa4 vuoden Oxycontit kun 3 viikkoa helvettiä ja ohi kun näissä 8kk. hikoillen ja pyörtyillen.
      Kukaan tätä tajua.
      Pyysin Diapamia että ajan alas kotona kun ensiavussa asun kokoajan, en saanut.
      Pyysin vaativan riiippuvuuden hoitoon pääsyä, en saanut. Sanoin lääkärille että NÄHDÄÄN PIAN!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4765
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      485
      1460
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      748
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe