Onpa kaunis nuori nainen tää Lisa-Marie Presleyn tytär Danielle Riley Keough.On tytössä paljon Elviksen näköä.
www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,5005.o.html
Lisa-Marien tytär
4
419
Vastaukset
- jep..
Onhan tuo aika pitkälti äitinsä näköinen..vaikea sanoa muuten kun ei ole nähny isän kuvaa. On se kyl aika pelottavan näkönen suttura. (mun mielipide)
- pöpö
michael jacksonin kanssa cracelandissa naimisissa ollessaan tämän kanssa. oksettaa miten michael jackson alias pedofiili on saastuttanut elviksen kotia. seiskassa on ollut monenmoista juttua.
- puolustele
pöpö kirjoitti:
michael jacksonin kanssa cracelandissa naimisissa ollessaan tämän kanssa. oksettaa miten michael jackson alias pedofiili on saastuttanut elviksen kotia. seiskassa on ollut monenmoista juttua.
En puolustele Jacksonia mutta ihminen on syytön jos ei syylliseksi todisteta.Jackson on ihme hihhuli ja saattaa hyvinkin olla syyllinen mut toisaalta kun se on niin ihme hihhuli niin voi oikeesti olla syytönkin.Lapsuus pilattu ja sekopää mut uskomaton tapaus se ainakin on musiikillisesti,omassa lajissaan vertaansa vailla.
- sukunäköä
kyllä sillä on Lisa Marien ja siis elviksenkin näköä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184