Olen törmännyt kyseiseen kehotukseen lukuisia kertoja vaalien jälkeen.
Näin sanovia on kumpaakin kannattaneissa.
Kysyisinkin miksi keskustelu rakentavassa hengessä ei saisi jatkua?
PULINATKO POIS?
5
131
Vastaukset
Ettei vaan paljastuisi, että epäisänmaallisuus kyteekin firmojen johtavilla PALLEILLA.
- joo.+
Ei täällä voi asiasta puhua.Aina on joku joka lyö lekkeriksi.
Mutta ei kai kukaan näitä niin tosissaan ota. Onhan se parempi kun täällä saa purkautua, kuin kadulla.- huomioni
Joo, sen olen huomannut minäkin, että enimmäkseen haloslaiset lyövät heti leikiksi, kun asioista tulee kysynys. Näin häivytetään se itse asian käsittely.
- joskus tällä
sivustolla vierailleena olen huomanut tämän melkoiseksi hupisivuksi. Ei täällä todellakaan voi vakavasti keskustella. Kaikki tällä sivustolla olevat mielipiteet lienee kerrottu huumorimielessä vaikka täytyy kyllä myöntää, että huumorintaju itsellänikin on joskus koetuksella, sen verran raakaa huumoria täällä viljellään.
Itse en elämänkatsomukseltani lukeudu vasemmistoon enkä oikeistoon, koska näen molemmissa aatesuunnissa jotain kannatettavaa ja jotain vastustettavaa. Se että mennään henkiökohtaisuuksiin, oli sitten kyseessä Sauli tai Tarja, käyttäen vaikka kuinka rivoja ilmaisuja, ei mielestäni kuulu hyviin tapoihin eikä sitä mielestäni voi perustella edes huumorilla.- jotka
emme koe kuuluvamme vasemmistoon emmekä oikeistoon pitäisi kai olla oma puolue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058