Pimeä pullo

miia 16v

Iskä puhuu aina pimeästä pullosta. Mua alkaa kiinnostaa mitä se tarkoittaa? Kiitoksia vastauksista.

9

1795

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertoja55

se on mustaks maalattu puteli ettei sisältöö näe ihan heti, sellanen ylläripullo.
      voi yllättää itsensä vaikka lasolilla tms makialla lauantaisin.

• pimee pullo

ole salosen sinappia tai salaattikastiketta?

• se on viinapullo ,joka ei ole ostettu viinakaupata, vaan joko,kadulta tai joltakin viinamyyjältä ,joka ei ole alkossa töissä, vaan myy kotonaan viinaa. ja ne ei myy sitten alaikäisille et on turha men koittaa;))kun viinan myynti on kiellettyä muualla kuin alakossa ja sitä saa tuomiota jos jää kiinni.

...ja jos joku nuori on niin tietämätön tänäpäivänä ettei jotakin asiaa tiä, niin vois sitä ihan kiltisti sanoo mitä se on ,teillekkin on jouduttu kädestä pitäen neuvomaan vaik, pissillä käynti;))

• Dr Spok

Älä osta.

Aiheuttaa teiniraskauksia !

• puetscha

pimeä pullo on sellainen pullo, mis on esimerkiksi, salatti kastiketta, tai sitten siiin on myös sinappia, se on salosen tekemä pullo.

• Palojeura

Kyllä se Salonen kaikkea keksii. Ninkony pimeän pullonkin. Mutta sinappi on ihan hyvvää.

• läpinäkyvä9

provo
      ei iskä enään puhu pimeästä pullosta

• LinnaniOliKotini

Eivät nykyajan teinihomot ja himorunkkarit tiedä kuinka taivaalliselta viinatrokarilta hankittu "pimeä viina" maistui. Koskenkorvan, Pöytäviinan ja Gambinan maku parantui potenssiin kaksi kun sen haki trokarilta. Kunnon krapularyyppy vaikutti ja tuntui huomattavasti paremmalta kuin pikapano naapurin muijan kanssa saunan porstuassa. Viinatrokarit tekivät joloa kutsumustyötään jota huoltokytät koittivat epätoivoisesti häiritä ja lopettaa. Öisin ja iltaisin ei hallin rappusilla päivystävilä trokareilta ei kyselty suomimakkaraa, sinkkua tai alatoopia vaan ehtaa pimeää viinaa. Pimeän pullon sai joskus hankittua myös kun antoi rannekellonsa kaniin tutulle trokarille, eräs tunnettu porilainen trokari sanoi minulle joskus että heitä lähtiessäsi se kellosi tuohon pärekoppaan muiden joukkoon jos se sinne vielä mahtuu. Näin ne vuodet vierivät ja aika sekä tavat muuttuu, on niitä vanhoja aikoja kiva joskus muistella.

• khihihehee

kvg=kato vittu Googlesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe