mä etin soittajia bändiin kouvolan seudulta! kaikki kitaristit,rumpalit ja laulajat ilmotelkaa itestänne! mä ite soitan bassoa ja oon 14wee.sun pitäis kanssa olla 14-16wee.
sukupuolella ei oo välii,kunhan osaat soittaa ihan ookoosti,ei sun tartte olla mikään virtuoosi! =)
musiikkityylinä olisi ehdottomasti rock´n´roll.kaikenlainen sekä vanha että uusi.
jos sua kiinnostaa,niin laita mailiossasi tänne,ja kerro itsestäsi,mitä soitat etc...
otan sitte yhteyttä =)
bändiin soittajia,kouvolan seudulta!
Basistityttö
3
253
Vastaukset
- SoQh-DJ
Kiinnostusta on kyllä, rummut olis mun instrumentti.
En oo kyl pahemmin soitellut nyt rumpuja, omia en omista.
ja ikäkään ei oikein nappaa, oon nimittäin yli ton 16.vuoden.
Poika oon. - Ediiiiiiiiii
Juup eli otsikko kertoo kaiken, kitaristi/laulaja, olen 14 v . Rekolassa asun tällä hetkellä
Mieluiten soittelen Guns and Rosesia , Green Dayta, Offspringiä, hanoi rocksia, kaikenlainen rokki menee, kuhan on hyvä ilmapiiri...- ediiiiiiiii
ai niiin edu_ysikuus@hotmail[piste]com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997740- 1075577
- 2724811
- 494753
- 733503
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264