megabändi westlife on ilmoittanut tuoreessa haaastattelussaan haluavansa yhteistyöhön Christina Aguileran kanssa,joka heidän mukaansa on ``tämän hetken lahjakkain naisartisti´`. aiemmin jopa madonnan ja elviksen legendaarisia saavutuksia brittilistalla lähentelevä yhtye on työskennellyt mm. "christinan isosisko" mariah careyn sekä soullaulajaja diana rossin kanssa joka ei suomessa liene kovin kuuluisa.
WESTLIFET HALUAVAT AGUILERAN!
POIKABÄNDILÄINEN
2
325
Vastaukset
- muistankos oikein?
Eikös Westlife ole aiemmin antanut Christinasta vähemmän mairittelevia lausuntoja?? Kutsunut tätä 'diivaksi lehmäksi' tms.?
Ja nyt sitten pitäisi päästä yhteistyötä tekemään... vaikuttaa vähän epätoivoselta.- Nimetön
Myös Robbie Williams haukkui Chistinaa ja myöhemmin pyysi anteeksi kun tahtoi tehdä dueton tämän kanssa.
Christinan oma albumi ilmestyy kuulemma 3-4 huhtikuuta, mutta tieto ei ole varma.
Christina on myös Andrea Bocellin albumilla.
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000CC1TGA/203-3256239-9210357
Kirjoitti: Hippo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184