Ajelin tänään ohitse pääsemättä erään nysvärin perässä - sillä oli uusi S80 Volvo nahkapenkeillä ja kaiketi myös kaikilla herkuilla. Tuli vaan siinä perässä körötellessä mieleen, että menee tuonin auton ominaisuudet täysin hukkaan ja, että jos tuon luokan auton aikoo ostaa, niin pitäisi olla näyttöä ainakin myytamasta kunnon ylinopeussakosta, tai muuten saat tyytyä corollaan tms. paskaan, ettei menisi auton ominaisuudet hukkaan.
Aivan kuin konjamiinia juottaisi puliveivarille.
Nyväreiden autot
25
1925
Vastaukset
- kekeijo
Joskus näkee liikenteessä MB SL55AMG tyyppisen auton ja on joku vanha mummo ajamassa, en usko, että auton yli viisisataa hevosvoimaa on kovassa käytössä. Mutta vanhoilla ihmisillä on rahaa laittaa autoon enemmän kun jollain nuorella "joustavalla" kuskilla.
- olla itse
päänysväri kun et edes ohi pääse yksi auto ei jonoa tee vaav kaksi autoa
- Apiina
itse olla se corollalla nysväävä kusipää joka haikailee jonkun paremman auton perään jollaisella minäkin ajan ja taidat oikeasti olla kateellinan kans mun kirjoitustaidolle kun osasin laittaa pilkunklin oikeaan paikkaan taidatkin olla kouluttamaton elämässä huonosti menestynyt ääliö
- osua ja
Apiina kirjoitti:
itse olla se corollalla nysväävä kusipää joka haikailee jonkun paremman auton perään jollaisella minäkin ajan ja taidat oikeasti olla kateellinan kans mun kirjoitustaidolle kun osasin laittaa pilkunklin oikeaan paikkaan taidatkin olla kouluttamaton elämässä huonosti menestynyt ääliö
upota et näköjään ole tajunnut ketä siellä nysvää.Toivottovasti et enää nysväile skodasi kanssa
- ___>
Apiina kirjoitti:
Hyvinhän tuo kirjoitus sujuu, kun vielä oppisit autoa ajamaan ja vähemmän huolehtimaan muiden ajamisista.
- 3===0
Apiina kirjoitti:
nyt taisi kolahtaa corolla kuskia otsaan
- Apiina
___> kirjoitti:
Hyvinhän tuo kirjoitus sujuu, kun vielä oppisit autoa ajamaan ja vähemmän huolehtimaan muiden ajamisista.
Kolme eläköönhuutoa älynlahjoille!
- -Julli-
Menevätkö auton ominaisuudet mielestäsi hukkaan mikäli sillä ajelee rajoitusten mukaan tai muuten vai verkkaisesti ?
Vaikka havaitsemasi Volvo olikin mallia S80 ja siitä löytyivät nahkapenkit sekä mahdollisesti ties mitä muita lisävarusteita niin ei se kuitenkaan tarkoita automaattisesti sitä, että siinä olisi tehokas moottori.- Apiina
"Menevätkö auton ominaisuudet mielestäsi hukkaan mikäli sillä ajelee rajoitusten mukaan tai muuten vai verkkaisesti ? "
Jep.
"Vaikka havaitsemasi Volvo olikin mallia S80 ja siitä löytyivät nahkapenkit sekä mahdollisesti ties mitä muita lisävarusteita niin ei se kuitenkaan tarkoita automaattisesti sitä, että siinä olisi tehokas moottori. "
Eikö? Siis se tarkoittaa sitä, että se volvo on tarkoitettu nysväämiseen, eikä sillä voi edes kovempaa ajaa? Ja jos ajoin niin lähellä, että näin takapenkin tikkaukset, niin oletettavasti näin myös peräpeilin merkinnät, vai mitä luulet? - on tullut
Apiina kirjoitti:
"Menevätkö auton ominaisuudet mielestäsi hukkaan mikäli sillä ajelee rajoitusten mukaan tai muuten vai verkkaisesti ? "
Jep.
"Vaikka havaitsemasi Volvo olikin mallia S80 ja siitä löytyivät nahkapenkit sekä mahdollisesti ties mitä muita lisävarusteita niin ei se kuitenkaan tarkoita automaattisesti sitä, että siinä olisi tehokas moottori. "
Eikö? Siis se tarkoittaa sitä, että se volvo on tarkoitettu nysväämiseen, eikä sillä voi edes kovempaa ajaa? Ja jos ajoin niin lähellä, että näin takapenkin tikkaukset, niin oletettavasti näin myös peräpeilin merkinnät, vai mitä luulet?kirjoitusvirhe ota yksi i-kirjain pois.Et tiedä edes ajoetäisyyksistä mitään. Oletko aamumuro paketin mukana saanut ajokortin?
- Apiina
on tullut kirjoitti:
kirjoitusvirhe ota yksi i-kirjain pois.Et tiedä edes ajoetäisyyksistä mitään. Oletko aamumuro paketin mukana saanut ajokortin?
Aamumuropakettihan onkin yhdyssana, sorry. Piti kirjoittamani, että "aamumuro pakett", siis ilman i:tä. Vittu.
- Yahoo
Apiina kirjoitti:
Jep.
Eikö? Siis se tarkoittaa sitä, että se volvo on tarkoitettu nysväämiseen, eikä sillä voi edes kovempaa ajaa? Ja jos ajoin niin lähellä, että näin takapenkin tikkaukset, niin oletettavasti näin myös peräpeilin merkinnät, vai mitä luulet?Joku täällä jollain palstalla ihmetteli, että onko "joustavat" kuolleet sukupuuttoon, kun ei oo kommenttia tullut. Vaan ei: Apiina edustaa kyllä koko "joustavien" päiväkotiryhmää niin hyvin kuin vain joustava voi, eli viimeinen sana on sanottava, vaikka mitään järkevää sanottavaa ei olekaan!
- Apiina
Yahoo kirjoitti:
Joku täällä jollain palstalla ihmetteli, että onko "joustavat" kuolleet sukupuuttoon, kun ei oo kommenttia tullut. Vaan ei: Apiina edustaa kyllä koko "joustavien" päiväkotiryhmää niin hyvin kuin vain joustava voi, eli viimeinen sana on sanottava, vaikka mitään järkevää sanottavaa ei olekaan!
Näin on!
- -Julli-
Apiina kirjoitti:
Jep.
Eikö? Siis se tarkoittaa sitä, että se volvo on tarkoitettu nysväämiseen, eikä sillä voi edes kovempaa ajaa? Ja jos ajoin niin lähellä, että näin takapenkin tikkaukset, niin oletettavasti näin myös peräpeilin merkinnät, vai mitä luulet?"Ja jos ajoin niin lähellä, että näin takapenkin tikkaukset, niin oletettavasti näin myös peräpeilin merkinnät, vai mitä luulet?"
Luulen, että peräPEILISTÄ harvemmin mitään merkintöjä löytyy. Mikäli viittaat auton perästä löytyviin moottorin tietoihin niin näitäkään ei kaikista autoista aina löydy. Koska jätit ensimmäisessä viestissäsi auton tehot tyystin mainitsematta niin siitä voi itse kukin alkaa vaikkapa ajattelemaan ettet nähnyt mitään merkintöjä edellämainituista syistä, vai mitä luulet ?
- draivari
Auton jalkatilassa on oikealla poljin, sitä kun painat ajaessa niin pääsee hiljempaa tai kovempaa. Katsopa, ihan muuten vaan.Ja kokeile.
Kun on riittävän vahva auto ei ole tarvis yrittää esittää räikköstä, tai muita.- Auto--Antero
Voi laittaa Räikkösen räkänokan ojennukseen. Minun ajotaidollani se on helposti tehty. Ruotsin rallin voittajakin saisi samalla silmilleen.
Mikään ei ole hauskempaa kuin katsoa ällistyneitä ilmeitä, kun toinen kovan puserruksen jälkeen jää kakkoseksi. Siitä minä ammennnan voimaa....
Ajelin pohjoisessa erään venäläisrekisterissä olevan bemarin perässä. Olisin päässyt nopeuden puolesta ohikin, mutta ihmettelin venäläisten verkkaista menoa sellaisella kulkimella (750) ja ajattelin hetken seurata. Tasan tarkkaan noudattivat nopeusrajoituksia, en ole ennen nähnyt venäläisten niin tekevän. Venäläiset olivat mielestäni nysväreitä, mutta auto näytti hienolta ja päätin ostaa samanlaisen, mutta en nysväämistarkoituksessa. Ostinkin sitten sellaisen melko pian ja jonkin ajan kuluttua toisen uudemman vielä varalle.
Nyt on vanhemmalla taivallettu jo yli 800 tkm ja uudemmalla ei vielä paljon mitään. Vieläkään en ymmärrä silloin näkemieni venäläisautoilijoiden nysväysmenoa.
Autot on tehty ajettaviksi, ei talutettaviksi.
Mistä sinä ne nahkapenkit näit?- Apiina
Näkeehän ne, kun tarpeeksi pontevasti ohi yrittää...takapenkin niskatukien tikkauksista :)
Apiina kirjoitti:
Näkeehän ne, kun tarpeeksi pontevasti ohi yrittää...takapenkin niskatukien tikkauksista :)
Minä en ole vielä viitsinyt ryhtyä tirkistelemään naapureiden sohvakalustoja heitä ohitellessani, mutta harrastuksensa kullakin.
- Apiina
Kairakettu kirjoitti:
Minä en ole vielä viitsinyt ryhtyä tirkistelemään naapureiden sohvakalustoja heitä ohitellessani, mutta harrastuksensa kullakin.
Mä teen aina Konoset, kun ohitan nysvärin, eli jään hetkeksi rinnalle ajaan ja tuijotan...
Apiina kirjoitti:
Mä teen aina Konoset, kun ohitan nysvärin, eli jään hetkeksi rinnalle ajaan ja tuijotan...
Pölhäytän ohi vaan niin lujaa kuin mahdollista, mitä suotta vitkastelemaan, tulkoon sohvakauppias omia aikojaan. Ei sillä kuitenkaan mitään laatunahkaa ole.
- Pohjanmaa
Voipi olla, että ne näytöt on annettu muualla kuin tien päällä leikkimällä. Ajelkaa te paskahousut vaan takapuskurissa kiinni ja ihmetelkää tätä meikäpoikien menopelien "hukkakäyttöä".
- Nautiskelija
Minulla on iso ja tehokas auto ja noudatan ajaessani aina nopeusrajoituksia. On mukava nautiskella auton hartaasta ja hiljaisesta tunnelmasta, sekä vakaasta kulusta vaikka vauhtia olisi suurin sallittu. Mainitsemillasi Corolla miehillä samassa vauhdissa, piskuinen moottori kiljuu 3500-4000 kierrosta ja tunnelma on kaikin puolin rauhaton.
- Elmeri
Hienolla autolla köröttelevät ovat auton väärinkäyttäjiä pahimmasta päästä! Mutta yleensä uuden MB:n tai 7-sarjalaisen bmw:n etupenkiltä näkyykin likinäköinen papparainen, joka epätoivoisesti yrittää saada selvää nopeusmittarin lukemasta. Ehkä ajelevat sitten "kuulotuntumalla"..
Meinasi kerran nimittäin Tampereella tulla pappa tuliterällä E-Sarjan mersulla kyljestä läpi, kun ajettiin vierekkäin 3-tietä Ylöjärven suuntaan. Vilkku kyllä toimi, mutta pää ei kääntynyt vasemmalle, ei sitten niin millään.
Jouduin prkl jarruttamaan, ja näin välttämään kylkikontaktia!! Edessäni oli auto, muutoin olisin painanut HANAT KAAKKOON! Ja suoltanut hiekat sokean teiden ritarin tuulilasille! - nahaton muttei älytön
Muita viestejä lukemattakin totean sinun olleen perskärpänen, koska tiedät edellä ajaneessa autossa olleen nahkapenkit.
Ken on itse ansaitsemillaan varoilla autonsa ostanut, ajelkoon rauhassa meitä muita häiritsemättä, kuten kyseinen tapaus aivan ilmeisesti tekikin.
Niin: a)Miksi sinun oli pitänyt päästä ohi jatai b)mikset ohittanut ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.33012392Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei941913- 921703
- 831643
- 951149
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te421126Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73947Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21943Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e252929Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi24852