Joku on rekisteröinyt nimimerkin Lähimmäinen, joten,jos hän kirjoittaa se en ole minä JT Lähimmäinen.
Rekisteröinti
6
374
Vastaukset
Nyt saat vähän mennä itseesi. Rekisteröitymällä vältät kaikki tällaiset ongelmat.
- nimesi
Olisit aiemmin rekisteröinyt sen nimesi! Olehyvä ja rekisteröi se nyt. Rekisteröi nimeksesi vaikka
Lähimmäinen_Jt tai LähimmäinenRuotsi tai Lähimmäinen-vm50 yms mikä tahansa käy.
Ei ole pakko kirjoittaa Låhimmäinen. Kirjoita Lähimmäinen. Kun laitat pisteen perään, saat viestin lähetettyä koska nimeä on hieman muutettu.
Tästä pääset rekisteröitymään:
http://jasen.suomi24.fi/sisaan/fi_login.fcgi?template=galleria&wanted_url=http://jasen.suomi24.fi/edit_profile/select_alias.cgi- Låhimmäinen
Katsotaan nyt ketä tämä Lähimmäinen edustaa Ateisteja tai jotain uskontoa?
- nimetön.
Låhimmäinen kirjoitti:
Katsotaan nyt ketä tämä Lähimmäinen edustaa Ateisteja tai jotain uskontoa?
Rekisteröity Lähimmäinen ei välttämättä edusta ketään, eikä välttämättä edes koskaan kirjoita tänne. Rekisteröityneitä käyttäjiä on useita tuhansia, jo pelkästään treffipalvelussa.Moni rekisteröityy siksikin vaikka ei koskaan keskustelupalstoille kirjoittaisikaan. Joku vain havaitsi sattumalta (tai tänne vilkaistuaan) vapaan nimen ja päätti ottaa sen.
On hyvin harvinaista että nimesi oli vapaa, kaikki tavanomaiset nimet ovat usein varattuja. Ylläpidosta ei kenekään viestejä joudeta lukemaan eikä tietoja anneta koskaan anneta eteenpäin,rekisteröityä voi huoletta.
Minulla itsellänikin on rekisteröity nimimerkki, en vain kirjautnut sisään nyt. - Låhimmäinen
nimetön. kirjoitti:
Rekisteröity Lähimmäinen ei välttämättä edusta ketään, eikä välttämättä edes koskaan kirjoita tänne. Rekisteröityneitä käyttäjiä on useita tuhansia, jo pelkästään treffipalvelussa.Moni rekisteröityy siksikin vaikka ei koskaan keskustelupalstoille kirjoittaisikaan. Joku vain havaitsi sattumalta (tai tänne vilkaistuaan) vapaan nimen ja päätti ottaa sen.
On hyvin harvinaista että nimesi oli vapaa, kaikki tavanomaiset nimet ovat usein varattuja. Ylläpidosta ei kenekään viestejä joudeta lukemaan eikä tietoja anneta koskaan anneta eteenpäin,rekisteröityä voi huoletta.
Minulla itsellänikin on rekisteröity nimimerkki, en vain kirjautnut sisään nyt.Katsoppa Lähimmäisen aloitusta? hän esiintyy minuna!
- nimetön
Låhimmäinen kirjoitti:
Katsoppa Lähimmäisen aloitusta? hän esiintyy minuna!
Hän ei ole rekisteröitynyt Lähimmäinen. Kuka tahansa voi kirjoittaa Lähimmäisenä jos laittaa pisteen nimen perään, vaikka nimi olisi rekisteröity.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266