saatiin aika edullisesti lippuja british airways lentoyhtiön lennolla san fransiscoon vain 1500 euroa kahdelta henkilöltä mennään huhikuun ajaksi sinne lomailemaan. jes!
british airways
7
1458
Vastaukset
- hhh
...KLM:ltä saimme lennot kolmelle San Franciscoon huhtikuun lopuksi...
- jepulis
Kyllä se niin on, että kun melkein millä vaan hakukoneella (supersaver, ebookers ym.) lentohintoja usaan vertaa, tulee halvimmaksi käyttä British Airwaysia ainakin Lontoosta eteenpäin. Ei toki aina. Itse olen huomannut myös, että liput kannattaa ostaa huomattavasti ennen matkaa ja käyttää esim em. hakukoneita/palveluja lipunostoon. Kun vaihtelee meno ja paluupäivää parin päivän toleranssilla, voi hinnat muuttua sadoilla euroilla.
Kivaa matkaa teille, itse olen myös menossa San Franciscoon heinäkuuksi.- -P-
Oikeassa olet, yleensä BA on ollut halvin SF:n lennoissa, nyt vaan jotenkin sattui noi KLM:n sikahalvat osumaan kohdalle. Tosin, lentävät vanhalla MD11:sta, BA kai lentää suht tuoreilla 747:lla.
- P - tss
-P- kirjoitti:
Oikeassa olet, yleensä BA on ollut halvin SF:n lennoissa, nyt vaan jotenkin sattui noi KLM:n sikahalvat osumaan kohdalle. Tosin, lentävät vanhalla MD11:sta, BA kai lentää suht tuoreilla 747:lla.
- P...viime vuoden huhtikuussa lensimme tarjoushintaan 450 EUR/hlö San Franciscoon KLM:llä, koneet oli otettu käyttöön kuukautta aiemmin. Käsittääkseni kaikki San Franciscon lennot KLM:llä ovat näillä uusilla koneilla. Sen voi tarkistaa KLM:n sivuilta, kertovat koneen tyypin jossain kohtaa sivuilla.
- -P-
tss kirjoitti:
...viime vuoden huhtikuussa lensimme tarjoushintaan 450 EUR/hlö San Franciscoon KLM:llä, koneet oli otettu käyttöön kuukautta aiemmin. Käsittääkseni kaikki San Franciscon lennot KLM:llä ovat näillä uusilla koneilla. Sen voi tarkistaa KLM:n sivuilta, kertovat koneen tyypin jossain kohtaa sivuilla.
Ainakin vielä näyttäisi noiden lähtevien/tulevien mukaan olevan käytössä MD11, mutta toivon että olen väärässä :)
- P-
- spöde
Olimme Friscossa heinäkuussä 2004. Ostin liput saman vuoden maaliskuussa ja lippujen hinta oli uskomaton 420 € per nokka. Ei taida enää saada tähän hintaan lippua Friscoon? Tässä hinnassa oli siis mukana jo lentokenttäverot ja yhtiö oli tietenkin british airways.
- matkamies
Tuttavaperhe osti BA:lta menopaluu liput floridaan hiihtolomaksi. 2 aik. 2 lasta alle 1900e kaikkine kuluineen. Minusta se on halpaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738