Niille, jotka ovat kiinnostuneita Barcelonassa asumisesta voin suositella nettisivuja www.barcelona-home.com. Sain itse sitä kautta töitä ja he esimerkiksi myös vuokraavat täysin kalustettuja asuntoja lyhyelle tai pitkälle ajalle.
Barcelonassa asuminen
4
1038
Vastaukset
- Xina
Hei!
Osaatko sanoa saako näihin asuntoihin ottaa lemmikkejä mukaan (kissa)?
Olen kyllä asuntoja katsonut ja ehkä kaksiota haluaisin.
On vain vähän kalliita... sellaiset 1000€.
Vaikka en tiedä onko se nyt sitten Barcelonassa niin kallista :) - Mervi81
Olen tosi kiinnostunut muutamaan Barcaan... millainen hintataso vuokrissa? Samainen ongelma mulla, 2 kissaa mukana. Mites työt, saanko udella mitä työtä sait? Paikallinen palkkataso? Kiitos :)
- viva españa
hola,
laittakaapas mailia mulle tulemaan te joilla on aikomuksena barcelonaan muuttaa...:)
oon nimittäin itsekin sinne suuntaamassa, mitä pikemmin sitä parempi! olis vaan mukava kun löytäis suomalaisen kämppiksen! :)
ja kenenkään lemmikit ei haittaa, omani tosin eivät oo mukaan tulossa tähän matkaan..!
mutta postia saapi siis laittaa gutsyliini@hotmail.com
- voi elämän kevät
Mikä ongelma kissat muka on? Jos kerran olet Barceloonaan asti muuttamassa niin ei ole suuri ongelma luopua kissoista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096