Maanpuolustusasia on minulle ollut läheinen ja olen siinä tavallaan nykyäänkin mukana.
Kuuluin myös vuosikausia Reserviupseeriliittoon.
Muutama vuosi sitten näin liiton lehdestä artikkelin kuvan kera, jonka mukaan liitto oli luovuttanut merkittävän kunniapalkinnon henkilölle, joka oli palvellut kanssani samoissa yksiköissä alokasajasta kokelasaikaan, yli 40 vuotta sitten
Kyseinen henkilö oli loukannut minua varusmiesaikana, useamman kerran tarkoituksella, jopa kokelasaikana. Muistan tapaukset hyvin vieläkin.
Pidin selvänä etten sen jälkeen tue millään muotoa kyseistä järjestöä ja erosin siitä. Se ei ollut enää minun järjestöni.
ero res.upseereista
toeppo'''
2
490
Vastaukset
- tämmänen
Ei se kunniakaan aina oikein jakaudu.
Toisaalta jos jokaisen mölkun tähden mielensä pahoittaa, ei sekään ole hyvin. Näet tämän ehkä turhan mustavalkoisena, tiedä että niitä on ja tee tehtäväsi. - toinenkin järjestö
sinne on tervetulleita myös officerit.
Maanpuolustuskakusta löytyy siivu jokaiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005