Osaisko kukaan vastata, että mistä johtuu häiritsevän voimakas raudan haju ulosteessa ? Joskus sama haju/maku tuntuu myös hengityksessä, eikä lähde nestettä juomalla.
Tosi inhottava vaiva...
Jonkun aineen puutos / liikasaanti ?
raudan haju ?
9
11140
Vastaukset
- Hui
Raudan haju johtuu usein verestä, verihän koostuu raudasta. Suosittelen lääkäriä, vaivasi kuulostaa pelottavalta..
- Robocoppina
Samaa oon alkanu tässä itsekin pohdiskelemaan, kun pas*a on muuttunu melkein mustaks. Eikös se ole verenvuodon merkki ?
- JUST HETI
LÄÄKÄRIIN! musta uloste viittaa syöpään...en halua kuiteskaan pelotella joten käy lääkärissä.
- Anonyymi
Hmm mul tulee joskus aik normaalii kakkaa joka on melke emustaa mut vuelä vähän tummsn ruskeeta nii mitä sit? Mut yleensö se on ihan normaalia kakkaa mitä mul tulee
- NIMETÖN
Ei sitä verta haista joka on jo muuttunnut tummaksi tai mustaksi.
Jos ulosteessa olisi niin paljon verta että sen haisstaisi niin se uloste olisi varmaan punaista. Koska musta veri on merkki kuivuneesta verestä eikä kuivunnut veri haise milleen. - 123+
tarkoittanee kai ammoniakin hajua... silloin alkaa jotain vikaa kehittymään jos siltä haiskahtaa... itse sen tiedän aina siitä hajusta milloin alkaa cu aktivoitua... oireisiin menee vielä jonkin aikaa hajun ilmestyttyä.Mutta sieltä se tulee jokatapauksessa.
- Anonyymi
Mun kakka haisee insuliiniltä ja tänää se miltä se haisee msistu vähän suussa mut ei paljoo osaaks kukaa selittää. Ja tiiän miltä se haisee aika hyvin koska siskolla on diabetes nii oon haistanu insuliiniä
- Anonyymi
Tyyppi on silkkaa terästä.
https://m.youtube.com/watch?v=_DTh4ow18PE&list=RDZw_3Otn5QMQ&index=2
Mie ruostun jo - Anonyymi
Ikävän lemun kun pystyisi ennakoimaan tulisi ruostuttua vähemmän😅🤣😂
https://m.youtube.com/watch?v=r3sWVy8e8p4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707