minkä kokoisia haalareita dogille?? Hurtta haalarista kyse.. mitä nuo koot tarkoittaa kun on 551 ja 601 suurimmat? mistä mitattuna jne...!?
haalarin koko
2
445
Vastaukset
- ~hannah~
Ei taida valmiina löytyä doggikokoa, itse olen mittatilaustyönä omilleni takit ja haalarit teettänyt, hinta noin 80 euroa, ovat Dog Wear-kamppeita Pirjo Lahtiselta Nastolasta:
http://www.piccololevriero.net/wear.htm
"Pirjolle mieleenpainuvimpia ovat olleet tanskandogin vaaleanpunainen loimi..." - se on meillä se. :D Olen tykännyt noista Dog Wearin pukineista kuin hullu puurosta, vanhin on n. 7 vuotta sitten hommattu ja yhä hyvässä kunnossa. :) Istuvat paremmin kuin monet muut mitä on vuosien varrella sovitettu.
Ota yhteyttä Pirjoon ja kysy mikä liike teilläpäin noita haalreita myy ja mitä mittoja pitää ottaa, niin asia selviää sitä kautta parhaiten.- käytössä
hurtta-manttelit, pikkuriiviöllä koko 65 ja isommalla (säkä jotain 84-85) koko 75. Meille ainakin tarjottiin mahdollisuutta sovittaa liikkeessä ennen ostoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897