Tietääkö kukaan voiko netistä tilata kummi/kastelahjoja?
Kuntäällä missä asun ei ole sellaista lahjaa,minkä haluaisin ostaa ja en tiedä mistä voisi sellaista edes kysellä....ja yleensäkin tää paikkakunta on niin kuppasen pieni,ettei täällä juuri mitään ole...ja kun en itse pääse pitkään aikaan minnekkään ....
Netistä kummilahjoja??
6
3180
Vastaukset
- Niina
Mutta minä tilasin kummitytölle leikkimaton osoitteesta www.pikkupingviini.fi Käy vilkaisemassa. Hinnat ihan kohtuulliset ja toimitus oli nopea. Kummityttö ainakin piti lahjasta kovin : )
- kahden kummi
Sehän riippuu täysin siitä mitä tahdot kummilahjaksi ostaa. Kyllähän netistä ja pienestä kylästäkin yhtä ja toista saa. Minä en ainakaan ole ikinä kuullut mitään määrittelyä siitä, mitä kummilahjan pitäisi olla, vaikka jotkin lahjat ehkä ovatkin yleisiä juuri ristiäisten yhteydessä.
- birtas79
Todella eihän sillä niin väliä mitä ostaa kummilahjaksi. Jos etsit perinteisiä kultasepän liikkeistä saatavia lahjoja (et tarkemmin maininnut) niin kyllä niitäkin netistä löytyy.
esim. http://www.kultatahti.fi/ tuolla on hyvä valikoima. http://www.lahjanet.com/index.php/cPath/26?osCsid=76498f13d0d8584624863882ea2bbd22 täällä myös mukava valikoima ja googlettamalla löydät lisää! - suklaalevyjä
Jos haluaa vaan muistaa, sitten voi lähettää postitse fazerin sivujen nettikaupan kautta. Saa aika edullisesti ja helpolla lähetettyksi.
- vauvalle?
entiedä olisiko, kovin järkevä kummilahja lähettää suklaata parinkuukauden ikäiselle vauvalle, kun suklaastakin kerkiää päiväys mennä ennenkuin lapsi on tarpeeksi vanha sitä syömään!
- joni12345
www.korulaari.fi
lusikat, lippaat yms kaiverruksineen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005