nostin voittoja ulos, eilen siella luki tilitapahtumissa lahetetty pankkin, nyt siella lukee etta jatkuva, siis onkohan ne rahnat tulossa vai ei
Kiitos!
paffilta
9
2523
Vastaukset
- toimi mulla
tulossa se kestää n.2 päivää pankista riippuen saattaa mennä ylikin.Ainakin tapiola ja nordea 2pv
- voitot
on olleet tilillä heti seuraavana päivänä klo 11.00 tai jos olen aamulla vaikkapa laittanu voittoja menemään tilille ennen yhdeksää niin ne on tulleet samana päivänä ja aina klo.11.00 ovat olleet tilillä.(Osuuspankki).
Mullaki lukee tilitapahtumassa jatkuva, mutta se rahamäärä on lähössä mun tililtä. En tajua mitä se meinaa. Päivämääräki on ihan outo, en ole käyny paffilla sinä päivänä ollenkaan. Tietääkö kukaan mitä toi JATKUVA meinaa tilisiirroissa. - körmy
etusivulla lukee "Myöhästyksiä nostopyyntöjen kanssa"...
- abc
Laitoin eilen sinne sähköpostilla viestiä ja kyselin voittojeni perään. Niillä on kuulemma teknisiä ongelmia voitonmaksujen kanssa, eikä osanneet arvailla milloin tulee kuntoon. Kivaa, viikonoppu tulossa ja 600 ekee lojuu niitten tileillä...Onkohan tällästä tapahtunut ennemmin ja kuinka kauan silloin on mennyt, että manit on kotiutuneet?
- kututtaa
Myöhästyksiä nostopyyntöjen kanssa
Myöhästyksiä nostopyyntöjen kanssa
Meillä on tilapäisiä häiriöitä pankkimaksujen kanssa. Pahoittelemme viivästystä.
Asiakaspalvelu
HYVÄ PAF!!!!!!!!!- vaan
olis taloudellisia ongelmia, sais nyt noi voittorahat pois niin taytyy varauksella jatkossa siella pelailla
p.r..le - haiskahtaa
vaan kirjoitti:
olis taloudellisia ongelmia, sais nyt noi voittorahat pois niin taytyy varauksella jatkossa siella pelailla
p.r..letalletukset vissiin kumminkin onnistuu, pistaa tosiaan aina epailyttamaan nama tekniset ongelmat kotiutuksissa. teknisten ongelmien taakse kun on helppo katkea suuremmatkin ongelmat
- abc
haiskahtaa kirjoitti:
talletukset vissiin kumminkin onnistuu, pistaa tosiaan aina epailyttamaan nama tekniset ongelmat kotiutuksissa. teknisten ongelmien taakse kun on helppo katkea suuremmatkin ongelmat
Laitoin uutta sähköpostia ja heti tuli vastaus, että he tekevät parhaansa, jotta ongelma poistuisi tämän päivän aikana. Odotellaan...
- abc
abc kirjoitti:
Laitoin uutta sähköpostia ja heti tuli vastaus, että he tekevät parhaansa, jotta ongelma poistuisi tämän päivän aikana. Odotellaan...
yes!lopultakin rahat tilillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748