Niin tuli tuosta kiistakysymyksestä mieleen, että miksi ihmeessä kaikkivoipa Jumala antoi yhden enkeleistään pilata koko suunnitelmansa? Miksi tuo enkeli sai mahdollisesti 7000 vuoden suojatyöpaikan Jumalalta kaiken pahan jälkeen mitä on aiheuttanut?
Voisi kuvitella, että kun Jumala on hävittänyt hetkessä muitakin jumalattomia luomiaan niin miksi maailmassa yksi enkeli saa mellastaa näin kauan ja kylvää pahuutta joka kolkkaan? Samantien kun olisi pannut vastustajalta siivet poikki ja autiomaahan ohdakkeenpiikkejä teroittamaan niin johan olisi edelleenkin täydellistä ja auvoista tämä maanpäällinen elämämme.
Työelämään jos tapahtunutta sovelletaan (ihan vain vaihtelun vuoksi) niin ei ne työnantajatkaan kauan katsele hyvällä jos meikäläinen alkaa touhuamaan työmaalla mitä sattuu. Saman tien ne yleensä pokkuroijat laittaa pihalle eikä anna seitsemää vuotta aikaa saada muutkin työntekijät samaan liitton. Todeten: Noh, kyllä tuokin vastustaja vielä viimeisen päivänsä näkee. Annanpa tässä muille esimerkin, kunhan tuo ensimmäinen vastustaja nyt kunnolla saa ensin mekastaa..
Meni ehkä yli tupeen, mutta tällaista tälläkertaa.
Onko järkee vai ei?
5
415
Vastaukset
- jupiter
alko juttu liiteleen,eikö tämä elämä ole nytkin auvoisaa?Vähän jännitystä pelissä kun ei elämä ole ennalta arvattavan synnitöntä.
Nythän saattaa saada turpaansa tai päästä hengestään keskellä päivää,mutta elämä on.. - Syneus(m)
että kyse on tarusta. Fiktiona Raamatun Jumalan aivoitukset toimii ihan hauskasti, mutta ei faktana. Eihän taruolento ole kykenevä mitenkään vaikuttamaan "sanastaan" tehtyihin tulkintoihin joista ollaan mieltä jos toista rippuen uskonnosta ja varsinkin kun sana itsessään on jo niin lapsellinen ja surkea tekele...joten Raamatun Jumalan on parempi pysyäkkin taruolentona=)
- Olevainen isä
Allekirjoitan edellisen. Lisäksi minua on kummastuttanut seikka, että maailmasta löytyy ihmisiä, jotka hyväksyvät jumalakseen hahmon, joka muiden pöyristyttävien tekojensa lisäksi antaa ainoan poikansa teuraaksi ja esittelee tekonsa vielä rakkauden osoitukseksi. Millaisia perverssejä tällaisen mielikuvituksen tuotteen seuraajissa mahtaakaan olla. No, senhän me jo tiedämme.
- sairas p-paatti
Olevainen isä kirjoitti:
Allekirjoitan edellisen. Lisäksi minua on kummastuttanut seikka, että maailmasta löytyy ihmisiä, jotka hyväksyvät jumalakseen hahmon, joka muiden pöyristyttävien tekojensa lisäksi antaa ainoan poikansa teuraaksi ja esittelee tekonsa vielä rakkauden osoitukseksi. Millaisia perverssejä tällaisen mielikuvituksen tuotteen seuraajissa mahtaakaan olla. No, senhän me jo tiedämme.
Kaikista tolkuttomimpia kyseisen jumalan kerrotuista tempauksista oli ihmiskunnan enemmistön hukuttaminen. Sitten joku vielä kumartaa sitä psykopaattia.
- siihen aikaan
sairas p-paatti kirjoitti:
Kaikista tolkuttomimpia kyseisen jumalan kerrotuista tempauksista oli ihmiskunnan enemmistön hukuttaminen. Sitten joku vielä kumartaa sitä psykopaattia.
Maa tuli täyteen väkivaltaa ennen vedenpaisumusta.
Ehkä ihmiset elivät silloin jatkuvan pelon vallassa. Ei siellä ole silloin voinut olla hyvä ihmisillä.
Tiedätkö miksi maa oli silloin niin väkivaltainen? Koska pahat enkelit taivaassa ottivat itselleen ihmisruumiin ja yhtyivät maan tyttäriin. Heidän jälkeläisistään tuli jättiläisiä jotka olivat hyvin pahoja.
Hyvä että demonit eivät voi nykyään ottaa ihmisruumista ja kävellä meitä vastaan ihmismuodossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955