Kykenisisikö joku valaisemaan hyvää valuutanvaihdon mallia kun on nippon matkakohteena. Jostain olin lukevinani notta paikan päällä käteinen on yhä kova sana. Samoin kerrottiin valuutan olevan samanhintaista joka vaihtopaikassa maan sisällä???
Olisikohan siis järkevää vaihtaa jo valmiiksi suomessa vaiko odotella itse maahan pääsyä?
Toki erot eivät väkisin ole suuria, mutta kun rahaa tulee varmaankin kulumaan jonninverran, niin voisihan sitä yrittää ottaa kaikki mahdollinen kotiinpäin. no onhan se masteri sitten mukana kuitenkin....
-kiitos-
eurot jeneiksi?
1
655
Vastaukset
- sasae
Maksan monessa esim. ruokamarketissa ruokani suomalaisella Visa elektronikilla. Se on OK myös tavarataloissaja elektroniikkakaupoissa. Sillä voi nostaa rahaa myös postitoimistojen ATM-rakkineella. Sen sijaan useissa baareissa ja ravintoloissa ei luottokortit käy, joten cashia mukaan.
Edullisin kurssi lienee Suomen Forexeissa. Jos et halua kantaa paljoa käteistä mukanasi, ota matkashekkejä jeneille kirjoitettuna ja vaihda niitä pankeissa. Touhu tosin kestää, alta 30 minuutin et japanilaisessa pankissa matkashekkiä vaihda. Mutta itse pyörisin vain luottokorteilla ja Visa elektronikilla kohtuullisen käteissumman lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180