eurot jeneiksi?

shades...

Kykenisisikö joku valaisemaan hyvää valuutanvaihdon mallia kun on nippon matkakohteena. Jostain olin lukevinani notta paikan päällä käteinen on yhä kova sana. Samoin kerrottiin valuutan olevan samanhintaista joka vaihtopaikassa maan sisällä???
Olisikohan siis järkevää vaihtaa jo valmiiksi suomessa vaiko odotella itse maahan pääsyä?
Toki erot eivät väkisin ole suuria, mutta kun rahaa tulee varmaankin kulumaan jonninverran, niin voisihan sitä yrittää ottaa kaikki mahdollinen kotiinpäin. no onhan se masteri sitten mukana kuitenkin....

-kiitos-

1

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sasae

Maksan monessa esim. ruokamarketissa ruokani suomalaisella Visa elektronikilla. Se on OK myös tavarataloissaja elektroniikkakaupoissa. Sillä voi nostaa rahaa myös postitoimistojen ATM-rakkineella. Sen sijaan useissa baareissa ja ravintoloissa ei luottokortit käy, joten cashia mukaan.

Edullisin kurssi lienee Suomen Forexeissa. Jos et halua kantaa paljoa käteistä mukanasi, ota matkashekkejä jeneille kirjoitettuna ja vaihda niitä pankeissa. Touhu tosin kestää, alta 30 minuutin et japanilaisessa pankissa matkashekkiä vaihda. Mutta itse pyörisin vain luottokorteilla ja Visa elektronikilla kohtuullisen käteissumman lisäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      90
      2607
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1921
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1691
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      117
      1684
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1659
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      28
      1534
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1397
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1180
    Aihe