10.02.2006 perjantai

aahoohoo

Voipi se kuulkaa ollakki totta et ollaan Siriuksesta kotosin. Luin tuossa eilisiltana alan lehtee ja siinä seiso et Siriuksessa on niin kova painovoima et tavan ihminen painais siellä 25 miljoonaa kiloo.
Eipä tarvii muuta ku käydä puntarissa niin todisteet löytyy mittarista.

Ja en meinaa juopuu tänä päivänä muuta ku elämästä.

20

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åpoi

syntymähumalalla pärjäilen tämänpäivän

• Bellman

Tähänkö on tultu?

• Viinietikka
        Bellman kirjoitti:

Tähänkö on tultu?

ymmärtänyt tekstistä muuta kuin kysymyksen,muttei haittaa.
        Ilman alkoholia tai muita huumeita pyrin elämään tämänkin päivän, ja ilman tupakkaa. Tuli tänään vuosi täyteen tupakattakin! Saa onnitella!

Kivaa päivänjatkoa kaikille edelleen säätyyn ja ruotuun katsomatta, ollaan kirkkain ajatuksin ja myönteisin mielin tämäkin päivä, etupäässä... t. viinietikka, vähän hapan, ku tämä toinen allergia pääsi yllättämään--nuha

• Viinietikka kirjoitti:

Ilman alkoholia tai muita huumeita pyrin elämään tämänkin päivän, ja ilman tupakkaa. Tuli tänään vuosi täyteen tupakattakin! Saa onnitella!

Kivaa päivänjatkoa kaikille edelleen säätyyn ja ruotuun katsomatta, ollaan kirkkain ajatuksin ja myönteisin mielin tämäkin päivä, etupäässä... t. viinietikka, vähän hapan, ku tämä toinen allergia pääsi yllättämään--nuha

Tupakoimattomasta vuodesta!!!! T:Mika.

• papio
        Viinietikka kirjoitti:

Onneksi olkoon tupakoimattomuudestasi! Itse lopetin tupakoinnin kolme ja puoli vuotta sitten ja alkoholin n. puoli vuotta sitten. Päihteetön perjantai tänään!

• Viinietikka kirjoitti:

Ku olet saanut olla jo noin pitkään tupakatta.!Toivottavasti jää pois koko luppuelämäksi,tietty päivän kerrallaan on edettävä siinäkin asiassa.!

Vai on sulla nuha,mulla vastaavasti käsissä ihottuma,miltei veres lihalla,mut kyll se täst.!

Tulin muuten jokin aika sitten pojan sotilasvalatilaisuudesta Sodankylästä.Kolkyt vuotta sitten itte olin sotilsvalalla.!Kummasti säväytti enemmän nyt, ku oli oma poika valalla,kuin silloin kun itte astelin armeian harmaissa Oulun Tuomiokirkkoon omaan valatilaisuuteeni.

Et terveisiä vain taas tuolta ylämaista.!Pitkänlainen matkahan tuo noin pikaisesti tuntui jo olevan.!Jokohan sitä on tulossa vanhuuden oireita.?En usko,ku ei ole vielä yhtään miesmäistä ajastusta käynyt mielessä.!!

• joonatan11 kirjoitti:

Ku olet saanut olla jo noin pitkään tupakatta.!Toivottavasti jää pois koko luppuelämäksi,tietty päivän kerrallaan on edettävä siinäkin asiassa.!

Vai on sulla nuha,mulla vastaavasti käsissä ihottuma,miltei veres lihalla,mut kyll se täst.!

Tulin muuten jokin aika sitten pojan sotilasvalatilaisuudesta Sodankylästä.Kolkyt vuotta sitten itte olin sotilsvalalla.!Kummasti säväytti enemmän nyt, ku oli oma poika valalla,kuin silloin kun itte astelin armeian harmaissa Oulun Tuomiokirkkoon omaan valatilaisuuteeni.

Et terveisiä vain taas tuolta ylämaista.!Pitkänlainen matkahan tuo noin pikaisesti tuntui jo olevan.!Jokohan sitä on tulossa vanhuuden oireita.?En usko,ku ei ole vielä yhtään miesmäistä ajastusta käynyt mielessä.!!

Raitiina ja reipaana on päivä vierähtänyt.

• Cettuz!

ollaan ilman. Kisat alkaa.

• Juoppottele tänään..olen raitis. Huomenta kaikille.

• luulen

Siriuksessa, eikö se ole tähti niin kun aurinkokin. Isompi vaan.
      Ei ehtis paljon vaakaa asetella kun olis palanu niin puntari kun punnittavakin.
      Mutta me ollaankin sitä kiertävältä planeetalta.
      Siltä seitsemänneltä, jolla on viis kuuta.

• Huomenna tulee kaksi mitalia yhdistetyssä, tänään katon avajaisia suklaan voimalla. Siis ilman Alkon tuotteita.

• aahoohoo

Katon avajaisia jäätelönautinnon kera. Ne on niitä Litlin puikkoja missä on pähkinämyhkyröitä.

• suklaata

nysse alko. Tai jo eilen. Tää jätkä laihtuu 15 kg kahdessa kuukaudessa!

• pari kiloo

päälle!

• Dokaani

Pitkästä aikaa tuli mieleen se nousuhumalan autuus, kumma juttu - miksi nyt? Kaikki on kai mennyt liian hyvin, kiusaus koettelee. Tuli vaan mieleen kun saunaa aloin lämmittämään, miten olisi kiva jos vaikka ihan vähän...
      Täytyy nyt hitto vie ajatella vain sitä krapulaa - sitä ankeutta ja pahaa oloa. Enhän minä sitä halua. Eipä ole kyllä kaapissa mitään viinaksiakaan.

• vinoile

tästä sinun tähtiharrastuksestasi. Itseänikin nämä jutut kiinnostavat. Olen koettanut vain olla hauska.

• aahoohoo

vinoiluks ja minuu oikeesti kiinnostaa kans noi tähtijutut.
        Mukavaa on saada vähän tietoo mut kaikkein antosinta on katella Hubblen ottamia kuvia ja fiilistellä niitten kanssa. Sekään ei haittaa vaikka ihmissilmä ei niitä koskaan samalla tavalla nääkkään.
        Oon ostellu vähän joka sortimentin avaruuskirjaa ja vähän keljuttaa kun ei oikein kerkee niihin keskittyy kun haluun tehä kaikkee muutaki mitä kännätessä jäi tekemättä. Vuorokausi on ihan liian lyhyt.

• paranoidi

Tipatta kannustellaan suomalaisia olympialaisissa.

• aahoohoo

puuttus et tähänki ketjuun liekki syttys - se elämänliekki.

• aahoohoo

se nyt on.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe