Hei!
Onkohan kenelläkään kokemusta noista paikoista, siis erityisesti Mauritiuksesta. Itse olen dominikaanisessa tasavallassa jo useasti ollut. Mauritius olisi muutos ja kokemuksena kiva!
Kiitos jo jollakin on parempaa tietoa paikasta:)
Häämatka Mauritiukselle tai Dominikaaniseen tasavaltaan
3
1353
Vastaukset
- Kesämorsian 2007
Olin avomieheni kanssa Mauritiuksella kesällä 2004 ja rakastuin paikkaan. Aivan ihana häämatkakohde! Upea luonto, ihanat rannat (juuri sellaiset postikorttimaisemat...) ja puhdas, turkoosinsininen meri, hyvää ruokaa, ystävällistä ja hienostunutta palvelua jne...
Menemme varmasti vielä joskus uudestaan, heti kun taloudellinen tilanne sen sallii. Suosittelen siis erittäin läpimästi!- matkalle08
eikö tuo mauritius ole tosi kallis kohde? miten sinne pääsisi halviten?
- ---
matkalle08 kirjoitti:
eikö tuo mauritius ole tosi kallis kohde? miten sinne pääsisi halviten?
Me sulhaseni kanssa varasimme myos haamatkan Mauritiukselle kesalla 2007. Paikka nayttaa todella ihanalta ja olen ystavilta kuullut etta se on taydellinen haamatka-kohde,rauhallinen, romanttinen ja kaunis. Me varasimme 9 yota Belle Mare Plage nimisessa hotellissa, hintaa kertyi Junior-Sviitissa puolihoidolla noin €4000. Emme kyllakaan asu Suomessa joten en ole varma mita hintaluokkaa matkat siella ovat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701