Ja kisat eiku jatkuu,Jospas se mitalli tulis tänään vaikka mäkikisasta,pronssiinkin olisin tyytyväinen.Niitä uusia lajejahan siellä vissiin myös on, joista kait ois mahdollisuus saada mitali,mut ku en niistä oikein ymmärrä mitään,niin empä veikkailekaan enempää.
Mutta niin paljon eläissäni olen urheilua seurannut humalassa, että ehdinköhän samaan määrään raittiina,tosin muistan varmaan enemmän raittiina ollessa mitä milloikin tapahtui,nimittäin joskus meni muisti kesken kisan,oli se sit kysymyksessä ravit, pesäpallo,hiito,mäki,tai mikä laji nyt hyvänsä.
No nyt kuitenkin seuraan täänpäivän ilman alkoholijuomia kisoja.Toivotaan Suomalaisille menestystä.Sitä tulee jos on tullakseen.Hauskaa sunnuntaita kaikille.
12,02,2006 Sunnuntai
14
922
Vastaukset
Tänään tulee pesäpallossa mitalli ja sitä juhlitaan selevinpäin!!
- papio
Sunnuntai ja selvinpäin. Ulf Lundellin viimeisintä kuunnellaan eikä urheilusta tietoakaan. Vasta ensi kesänä kun futis alkaa. Se on urheilua - ei mitään edestakaisin dopingeissa sohimista.
Kuinka usein näitä potkupallomiehiä testataan.? Minullekun on jäänyt käsitys että niillä ois näitä dopigtestejä eritäin vähän,liekkö ollenkaan.? Olenko väärässä.??? Selvänä kuitenkin kyselen.Tosisaan haluisin tietää.?
- aahoohoo
futis sama ku potkupallo? kjäh-kjäh-kjäh.
Mun nuorempi poika menee paikanpäälle kattomaan jonkun matsin kesällä ja se lupas telkkarin välityksellä lähettää mulle jonkun viestin. Helevata ku oikein pelottaa mitä se keksii. - Anti-sport.
Mistä papiolla on varmuus, että futis on puhdasta urheilua? Kissan viikset, se on kauempana puhtaasta urheilusta, kuin yleisurheilu, jossa sentään doping-seula on melko tiivis.
Puhdasta huippu-urheilua ei tässä maailmassa enää ole.
Esim. shakissa, keilailussa ja biljarissa käytetään piristeitä (en ota kantaa, ovatko urheilua). Ampujat käyttävät salpaajia, joilla pulssi laskee ja vaimenee, ettei käsi tärähdä. Listaa voisi jatkaa ja jatkaa.
Lääkelaboratoriot nykyään kilpailevat. Urheilijat ovat niiden välineitä. - papio
Anti-sport. kirjoitti:
Mistä papiolla on varmuus, että futis on puhdasta urheilua? Kissan viikset, se on kauempana puhtaasta urheilusta, kuin yleisurheilu, jossa sentään doping-seula on melko tiivis.
Puhdasta huippu-urheilua ei tässä maailmassa enää ole.
Esim. shakissa, keilailussa ja biljarissa käytetään piristeitä (en ota kantaa, ovatko urheilua). Ampujat käyttävät salpaajia, joilla pulssi laskee ja vaimenee, ettei käsi tärähdä. Listaa voisi jatkaa ja jatkaa.
Lääkelaboratoriot nykyään kilpailevat. Urheilijat ovat niiden välineitä.En tiedä onko futis puhdasta urheilua. Legendaarinen pelaaja George Bestkin kuoli tässä hiljattain alkoholismiin. Mutta pelinä ja urheiluna futis on ihan eri maata kuin nuo suhimiset pisteestä A pisteeseen B. Tyhmimpänä lajina vielä mäkihyppy, jossa hypätänään vain ylhäältä alas. Tulisihan sieltä luonnonvoimien mukaan muutenkin alas. Mutta eipä ole tämä meidän ikioma, kaikkien aikojen mäkikotkakaan kaksinen tapaus.
- aahoohoo
monta selvää urheilutuntii tulee tänään jos meinaa kattoo koko satsin alusta loppuun. Siitähän tulee jo kokonainen työpäivä!
On se hieno homma kun ei juotata. - paranoidi
Krapulatta uuteen kisapäivään. Tipatta aion seurata tämän kisoja.
Toivotaan mäkimiehille ja muiden kilpailulajien osallistujille tasapuolisia olosuhteita. - Mimmuli1
Juu, toivotaan suomalaismenestystä kisoihin ja selvinpäin olisi tarkoitus tämäkin sunnuntai viettää.
- Dokaani
Krapulatta katsellaan tänään kisoja. Kyllä se Ahonen varmaan aukaisee Suomen mitalitilin tänään. Virpi Kuitunen jättää valitettavasti takaa-ajon väliin.
Kyllä nyt taasen jaksaa katsoa urheilua, kun tuli käytyä puolitoistatuntia suksimassa. Tänään en veikkaa monta mitalia tulee, eilinen veikkaus meni päin persettä. Raitista päivää kaikille !
- aahoohoo
aina ne mitalit joillekki jaetaan.
- Cettuz!
aahoohoo kirjoitti:
aina ne mitalit joillekki jaetaan.
katsotaan, jos katsotaan mutta selvinpäin. Tipattomana, ehkä myös mitallitta?
- mussukka1
En ole käyttänyt mitään kiellettyä vaikka linjoilla en ole käynyt. Se johtuu, ainakin minusta, johdosta. Ensin poksahti ruutu, no se on helppo nakki, mutta sitten sairastui koko kone, ainakin sieltä kuului sellaista kaakatusta, että ilmoitin lintuflunssan tulleen. Onneksi tuli noita kisoja, että saivat "insinöörit" rauhassa korjailla, enkä käynyt heitä neuvomassa.
Toivotaan nyt kuitenkin, että se oli mun kone joka kaatui, eikä Hautamäki tai Ahonen.
Ilmoitan oman veikkaukseni parin viikon päästä.
Kaikille mukavaa loppuiltaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058