ottaa paukun illalla,mutta vaimo kielsi : Jos otat tuon paukun,niin et saa edes suudella minua.Mies meni mietteliään näköiseksi. Muutaman minuutin kuluttua vaimo kysyi : Mitä sinä mietit? -Yritän tässä tehdä valintaa kaksitoista vuotta vanhan viskin ja viisikymmentä vuotta vanhan vitun välillä.
Mies ajatteli
2
1746
Vastaukset
- herra 54
helpompi, jos ikäsuhteet olisivat olleet päinvastoin? Siis viiskymppinen viski ja...
Mutta asiasta toiseen... sattuipa jokin vuosi sitten nimeltä mainitsemattomassa Varsinais-Suomalaisen metsästysseuran pikkujoulussa:
Jahtiporukka oli pitkin iltaa ottanut kaatoryypyn, jos toisenkin ja itsekukin alkoi jo olla ns.kaatokännissä. Kunnes joku huomasi, että Hessua ei näkynyt missään. Ulkonakin oli reilusti pakkasta, joten alettiin huutelemaan kaveria niin ulkona kuin sisälläkin. Ei tuottanut tulosta... alettiin jo pelätä, että kaveri oli paleltunut jonnekin hankeen.
Kunnes sitten mahtavan joulukuusen takaa alkoi kuulua örveltävä ääni: Olkaa nyt helvetissä hiljempaa, mä oon täälä mettäsä paskalla... - herra 54
perinteinen viinanjuontiviikko muuten alkaa 17.4. Otonpäivänä ja päättyy 23.4. Yrjönpäivänä.
Katoavaa kansanperinnettä - tiedoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220