Olemme 3;n hengen porukka lähdössä Kuubaan huhtikuussa kahdeksi viikoksi ja etsimme huonetoveria yhdelle meistä (ei tarvitsisi maksaa turhaan yhden hengen huoneesta). Jos olet kiinnostunut niin viesteillään lisää. Vain asialliset viestit!
Huhtikuussa Kuubaan..
7
2087
Vastaukset
- mulle järin
viisasta astua tällä hetkellä siihen maahan... :D
- lili
Miksi?
- Cuba Si!
lili kirjoitti:
Miksi?
Matka Kuubaan on suuri haaveemme...ja nyt se vihdoin on toteutumassa. Kuubassa on mm. eksoottinen ilmasto ja luonto,mm. hyvät sukelluskohteet. On amerikanraudat, sikaria polttavat paikalliset ym ym ja salsa soi kaikkialla!!
- Cuba Si!
lili kirjoitti:
Miksi?
Etsimme huonetoveria ettei tarvitsisi maksaa yhden hengen huoneesta lisämaksua joka on(150euroa.) Siten tulisi säästöä muutenkin kalliiseen matkaan.
- lili
Ei taida olla
Kirjoittanut: mulle järin 12.2.2006 klo 11.33
viisasta astua tällä hetkellä siihen maahan... :D
Tätä tarkoitin, kun kysyin miksi! - voisi ehkä kiinnostaa...
Cuba Si! kirjoitti:
Etsimme huonetoveria ettei tarvitsisi maksaa yhden hengen huoneesta lisämaksua joka on(150euroa.) Siten tulisi säästöä muutenkin kalliiseen matkaan.
Minnepäin olette menossa?
- Cuba Si!
voisi ehkä kiinnostaa... kirjoitti:
Minnepäin olette menossa?
Olemme lähdössä Suomi-Kuubaseuran järjestämälle luontomatkalle. Lisätietoja saat mm. sieltä. Yöpymisiä olisi 5ssä paikassa. Havanna 4 yötä, Vinales 2 yötä, Guamijico 2 yötä, Topes de collantes 1 yö ja Trinidadissa 3 yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299