Tämä saattaa mennä hieman OT:ksi, mutta ajattelin, että täällä olisi enemmän niitä jotka keräilee Sormusten herrojen keräilykortteja.
Katsokaas, kun mulla on melkoinen läjä ylimääräisiä kortteja (tuplana), joita voisin vaihdella, että saisin loputkin Kuninkaan Paluun kortit kasaan.
TSH - Keräilykortit
5
587
Vastaukset
- pop_iron
mulla puuttuu valtavasti niitä, mut mulla ei oo ylimääräisiä kovinkaan paljon.
THS1: puuttuu vain 81, THS2: puuttuu 32; THS3: puuttuu 13,14,22,24,26,27,28,33,34,43,45,46,49,50,55,61,73,83 Niin jos laitat vaikka mitä sulta puuttuu niin koitan kattoa onko mulla niitä?? Kiva homma kun tälläsen löysin...XDmoi ootko jo saanu ths1: 81 kortin? mulla on. mulla on aika paljon muitakin kortteja, mutta ei ole kuin ths 1 ja 2 kortteja ja sit on henkilökuvakortteja
moi tiedätkö etsiikö joku vielä näitä ths keräilykortteja? kun mulla olis. mutta vaan 1 ja 2 ja henkilökortteja ja muutama special kortti.
- _sonttu_
Moikka! Mulla ois kaikki Taru sormustenherrasta normi kortit sekä special,henkilökortit ja pelikortit, Itse en tarvitse enää niitä joten oisko joku kiinnostunut ostamaan näitä kortteja? Huom! Korttien arvo on noussut huomattavasti viime vuosina sillä näitä kortteja ei saa enää mistään kaupoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e722322- 1041911
- 1451681
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1081646
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851387- 1191299
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180