Jokainen kerta kun kuuntelen tämän herran musiikkia ja paneudun todella sanoihin, huomaan yllättyväni. Eminemin musiikki on todella lyyrisesti taidokasta, samaa luokkaa kuin Nasir Jonesilla (Nas) ja Christopher Wallacella (Notorious B.I.G.).
Ja elokuvansa 8 Mile dvd:n extroista löytyvä "aito" battle -osio näyttää kuinka nokkela ja lahjakas riimittelijä Eminem todellisuudessa on.
Hyvää rap/hiphop musiikkiahan voi tehdä lähes kuka vain, mutta se, että saa upottettua jonkin yhteiskunnallisen viestin tai oman elämänkertansa sanoituksiin yhtä lahjakkaasti kuin edellämainitut artistit, on jo todellista lahjakkuutta.
Eminem
..........
4
482
Vastaukset
- Eminem2
Olen seurannut Eminemin uraa jo vuosia ja kuunnellut hänen musiikiansa. Aluksi tykkäsin muuten vain Eminemin musiikista, mutta sitten aloin oiken ajatuksella kuuntelemaan hänen sanomaansa. Siinä todella on järkeä! Olen myös nähnyt 8 milen ja tykkäsin siitäkin paljon!
- älykäs
ja nöyrä. Tappavan kova yhdistelmä. Hyvä Em!
- Lil Man
Eminem osaa räpätä todellakin. Miks kaikki pilkkaa ja haukkuu sitä. Haistakaa te paska jotka pilkkaatte sitä
- kumier
niin haistakaa paska eminem on huipu artisti pistäkää paremaksi. en oo nähny 8 mile mut haluisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244