Ystävänpäivää 14.2.2006

papio

Hyvää Ystävänpäivää kaikille palstalaisille. Ja raittiina varsinkin tänään mennään eteenpäin :)

22

1248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raitista ystävänpäivää arvoisat alkoholistit ja kohtuukäyttäjät.

• Viinietikka

samaa kaikille muillekin palstalla kävijöille vaikkei olisi mitään ongelmia tai riskitekijöitä ruotuun ja säätyyn katsomatta tasapuolisesti toivottelee opiskelutehtävien parissa kähisevä hapan viinietikka, heh.

Niin ja tärkein meinas unohtua; taas saatte onnitella minua, olen päässty nyt sitte vihon viimein pikkuisen kossin isoäidiksi, ihanaa!!!!

• Viinietikka kirjoitti:

samaa kaikille muillekin palstalla kävijöille vaikkei olisi mitään ongelmia tai riskitekijöitä ruotuun ja säätyyn katsomatta tasapuolisesti toivottelee opiskelutehtävien parissa kähisevä hapan viinietikka, heh.

Niin ja tärkein meinas unohtua; taas saatte onnitella minua, olen päässty nyt sitte vihon viimein pikkuisen kossin isoäidiksi, ihanaa!!!!

Mummuksi tulon johdosta T:Mika

• Viinietikka kirjoitti:

Tervetuloa meidän isovanhempain joukkoon.!Mummon vieressä minäkin olen nukkunut jo yli kaksivuotta.!!

• aahoohoo
        Viinietikka kirjoitti:

Voi ihmettä! Ja uuden ihmisen syntymä on ihme parhaasta päästä.

Tiijätkö et mulla oikein sormet syyhyy lähtee ostelemaan jotain kivoja pikkupoika -juttuja niin ilonen oon sun puolestas.

Kahen pojan äitinä tiijän et liimattavia paikkalappuja tulee kulumaan lähivuosien aikana melkein tonne lukioikään asti. Ne kossit saa uudenki vaatteen vähässä ajassa näyttämään entiselle. Ja ajattele sit kun ne rupee fillaroimaan kun ne jarruttaa lenkkarien kärjillä - kaks viikkoo ja varpaat jo vilkuu läpi.

Sit kun kysyy et millä ilveellä oot saanu uudet menokkaat ton näköseks niin ne vaa kattoo killittää silmiin ja sanoo et "en mä oo mitää tehny, ne vaan meni tommoseks."

• paranoidi
        Viinietikka kirjoitti:

mummuksi tulon johdosta.

• karbidi
        Viinietikka kirjoitti:

on pakko heittää tähän onnittelut! Tiedän milt Sust tuntuu, ku mä oon ite hoitannu tätä vaarin virkaa viikon perästä jo kymmenen kuukautta, ei ollenkaan haittaa !!!

• Et eiku Hyvää Ystäväinpäivää kaikille.Niin no sAAmarille erityisesti, mekun ollaan oikein tosi,tosi ystäviä.Vai mitä.?? No täytyy sitä toivottaa myös muillekin "Weiareille",hyvinhän me on juttuun tultu.!Raittiina kun ollaan oltu.!

Tää päivä alkoi niin mukavasti harrastuksen merkeissä,ja loppui tuolla tallissa ruuveja lajitellessa,jus sieltä kipitin sisälle pirttiin.

Ajatelin olla tään päivää kajoamatta päihteisiin,jos kahvii ja muutamaa Malboroa ei niiksi lasketa.!Et sillee,ja illalla ois tarkotus mennä AA-ryhmään.!

• jaa

Tipaton tammikuu jo meni.......?

• on mennyt

Nyt on huikaton helmikuu. Sitä sullekin.

• FoBW

Tämä on myös parin miljoonan Bill Ween ystävän päivä. Pidetään huolta itsestämme ja toisistamme tänäänkin.

• pörri1

muistoja mieleeni tuli:)
      Hyvää Ystävänpäivää kaikille palstalaisille.
      Toivotteleepi pörri1

• Ryyppymies

siullekkin Pörri. Niinkuin meille kaikille. Mitäs siulle kuuluu? Meikäläinen voi ihan hyvin. Ja raittiina kaiken lisäksi.

• pörri1
        Ryyppymies kirjoitti:

siullekkin Pörri. Niinkuin meille kaikille. Mitäs siulle kuuluu? Meikäläinen voi ihan hyvin. Ja raittiina kaiken lisäksi.

ihan hyvää mulle kuuluu.Jalka on kylläkii vähä kiukutellu.eilennä oli polovesta niin kippee,ettei meinannu kävellemmää piästä:)
        Nyt kun pitäisi lääkäriin lähteä,niin ei koske yhtään.
        Täytyy vaan lääkärille selittää,että eilen oli kipee:)Mitähän mahtaa ajatella.
        En ole minäkään mitään Alkon tuotteita käyttänyt,eikä ole suunnitelmissakaan moiseen ryhtyä.
        Kevättä tässä odottelen jo aivan innoissani.Hyvää kevään odotusta sinullekkin.t pörri1

• paranoidi

ja hyvää ystävän päivää kaikille. Tipatta kisojen katselu jatkuu.

• Cettuz!

Raittiina selvinsävelin.

• Systerikin

päässyt nettipimennosta

• Mimmuli1

ystävänpäivää. Parit ystävänpäivä-leivonnaiset tullut jo syötyä. Raitistelu jatkukoon.

• aahoohoo

Mulla ei ookkaan muita ystäviä ku Te palstalaiset.

Se on toteamus ilman itsesääliä kun tiijän et se ystävättömyys johtuu yksinomaan minusta. Onhan mulla miesystävä ja silleen mut se ei oo sama ku naisystävä. Jokainen tarviis oman sukupuolensa ystäviä kans vaikka parisuhde ja muu elämä ois ku suoraan oppikirjasta.

Mikä lie. Tuttavia on mut mä en osaa ystävystyä.

• vinkkejä.

Emme aina tiedä miksi.Se yhteys vain tekee meidät onnelliseksi.Kuljemme toinen toistamme tukien.Tunnut,ajatukset iholta lukien.
        Ei tarvitse ollenkaan toiselle kaikkea sanoa,ei mitään toiselta itselle omaksi anoa.
        Lahjaksi toisemme tunnemme täällä,
        levottoman liikahtelevan maan päällä.
        -------------------------
        Voi tulla ymmärretyksi,jos on ystävä hyvä vaikka vain yksi.Niin paljon voi toinen toisen taakkaa kantaa,niin paljon toiselle lohtua antaa.

Kiitos ystävälle!Elämästä elämisen arvoisen tekevälle.
        Nyt,ja ystävänpäivänä tiistaina.Ihan aina.

T:Minä

• Ystävänpäivän toivotukset kaikille.
      Raittina menee tämäkin päivä.

• mussukka1

Kuinka voi tällaisen kiireen pistää just olympiaviikolle, mulla menee kohta hermot. Kunhan vähän rauhoittuu rupean vastailemaan jokaiselle, tämähän on yksi ystäväpiiri ja tärkeä sellainen. Kuittaan kuitenkin raittiina ja toivotan kaikille pientä tai isoa onnentunnetta, senhän saa jopa raittiudesta, jos ymmärtää arvostaa sitä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe