päiväääääääää myös huuhaa ystäville......!!!!!
Hyväääää ystävän...
22
1216
Vastaukset
sinulle ystäväin....isooooo haliiiiii
hirmuinen bruneeeeeeeeeee...." ja nappaa koko köörin rutistuksiin....
- NYLKKÄRI
YSTÄVÄSI 365 PÄIVÄÄ VUODESSA
- Sydän.Ystävä
ja kaikille huuhaa hulluille,hyvää ja lämpöistä Ystävänpäivää :)
Ja erityis halit nallelle ;)***- Alien-8
ketjun aloittajalle BB:lle ja kaikille muillekkin:))
- ykköskolli evk
Sinullekin.
Kuten myös kaikille muillekin huuhailijoille.
:--)))...!!! - Herra_X
Onneksi meikäläisellä ei ole ystäviä, sillä mikään ei masenna niin paljon kuin se tosiasia, että tänään pitäisi olla ystävällinen kaikille ja toivotella hyviä ystävänpäiviä sekä olla niin kiltti että inhottaa.
En siis toivota mitään enkä kenellekään! Toivon päivän olevan nopeasti ohi jotta pääsen taas päiväjärjestykseen; ilkeilemään ja provosoimaan!
Mutta tämän päivän ajan huuleni ovat sinetöidyt :(*tarraa poskista kii...*dui dui...diu diu.....*haliiiii* ystistä sinullekin.....
ai että mua herkistää....
- nais-enkeli
mutta eikö joka päivä ole ystävänpäivä...
ystävyys on enemmän kuin päivä..ystävyys on hali..hymy...suukkonen.....- nais-enkeli
BBrunetti kirjoitti:
halirutsruts........=:))))))))))))))
kiitos....*siivet solmussa* oikoo niitä
nais-enkeli kirjoitti:
kiitos....*siivet solmussa* oikoo niitä
*auttaa oikomaan siipiä...*hups innostuin...Olen näet herkällä päällä....=:)))))))))))
- nais-enkeli
BBrunetti kirjoitti:
*auttaa oikomaan siipiä...*hups innostuin...Olen näet herkällä päällä....=:)))))))))))
pääsee taas liikkumaan,mutta kiitos kuitenkin
- samoin #
sinulle sekä kaikille huuhaalaisille!!
- sweet_lemon ejk
kaikille huuhaalaisille!
Halii myös (vaikkei olekaan yleensä tapana...) ..koska ei oo ketään typykkää ketä halata.. päätin halata toiseksi parasta kaveriani.. olvin kolmosta..
letkeetä ystävänpäivää vaan..Hyvää ystävänpäivän iltaa minultakin kaikille!!!!
;))))))))))))))))))))))))))))))- perskuti evk
niin "vilpittömästi"...Happy valentine fore You:=))
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906