Hei! Tietääkös kukaan onko junalla matkustaminen halvempaa ruotsissa kuin suomessa? Entäs maan sisäiset lennot?
Tilanne on se että minun pitäisi päästä Rovaniemeltä mahdollisimman edullisesti Etelä-Ruotsiin Nyköpingiin. Mikäköhän olisi kannattavinta? Matkustaa ensin Helsinkiin ja jatkaa sieltä Ruotsin puolelle vai siirtyä Ruotsiin jo pohjoisessa? Niin ja lentäen vai junilla vai miten? Olen todella kiitollinen kaikille jotka jaksavat vastata!
Apua!
2
317
Vastaukset
- halvin
Halvin lienee junalla ruotsin puolella pohjoisesta alas. Ei ainakaan tule laivalipun hintaa eikä mene puolta vuorokautta merellä extraa. Lentolippujen hinnat voivat taas olla mitä tahansa, pitää vain hakea netistä tarjouksia.
- milbem
hej.käsittääkseni ja kuullakseni lennot on halvempia ruotsin sisällä,vrt esim suomi.junien hinnat vaihtelee aikalailla tiedä mistä johtuu.mutta pääset kyllä suurin piirtein samoilla hinnoilla ku suomessa.uskoakseni sun aikaas ja voimias säästäen ottaisin ensin lennon ruotsin puolelle ja sieltä perille etelään jollain kulkuneuvolla.ellei mene suoria lentoja?...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897