Konserttikiertueellaan Elvis oli kirjoittautunut seurueineen bostonilaiseen hotelliin, mutta ei oikein pitänyt siitä. Kun hän ajeli kaupungilla kavereidensa kanssa, hän huomasi mieleisensä hotellin ja käveli itse vastaanottoon kysymään olisiko hotellissa vapaana noin 30 huonetta.
Jostakin syystä vastaanottovirkailija ei tunnistanut Elvistä ja vastasi: "Voi kuulkaa, ei meillä ole vapaana ainoatakaan huonetta! Ettekö ole kuullut, että Elvis Presley on kaupungissa?"
Vastaus huvitti Elvistä suuresti ja hän kertoi tätä kokemustaan ystävilleen ja tuttavilleen monien vuosien ajan.
Hotellin vaihto
4
289
Vastaukset
- epe...
vai semmosta.. On ollut :D
- Cilla
Olen muuten joskus kuullu ton saman homman aikasemminkin, osaan kuvitella kun Elvis on naureskellu siin vaihees!! Vähän samaan sarjaan kuuluu se juttu kun Elvis osallistu siihen Elvis skapaan eli kuka matkii Elvistä parhaiten ja ite Elvis ei pärjänny koko kilpailus!! Siin vaihees on varmaa ollu kans aika hubaa...! Näit samankaltasia juttuja on varmasti käyny enemmänkin, olis kiva lukea ja kuulla niit enemmän!
-TCB-- Selvis
En ole mistään kuullut tai lukenut, että Elvis olisi kyseisenlaiseen kilpailuun osallistunut ja pidän kutakuinkin varmana, että koko juttu on ns. urbaani legenda. Tämä hotellijuttu sen sijaan on eräästä Elviksen "mafian" jäsenten kirjoittamasta kirjasta ja pitää varmasti paikkansa.
Voin kertoa myöhemmin lisääkin yhtä sun toista, jos sheriffi ei anna minulle kenkää. Mutta ei kaikkea kerralla. - Cilla
Selvis kirjoitti:
En ole mistään kuullut tai lukenut, että Elvis olisi kyseisenlaiseen kilpailuun osallistunut ja pidän kutakuinkin varmana, että koko juttu on ns. urbaani legenda. Tämä hotellijuttu sen sijaan on eräästä Elviksen "mafian" jäsenten kirjoittamasta kirjasta ja pitää varmasti paikkansa.
Voin kertoa myöhemmin lisääkin yhtä sun toista, jos sheriffi ei anna minulle kenkää. Mutta ei kaikkea kerralla.Nii, en tiedä sit onko legenda, mut itse sen lukenut olen mustaa valkoiselta. Kerrohan toki lisää jos on hyvii juttui Elviksen sähellyksistä!
-TCB-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689