Antakaapas keinot millä taustakuvan saa nätisti ja kätevästi kiinni?
Taustakuva
4
624
Vastaukset
- Plekostomus
Taustasta;
http://www.aquahoito.info/suomi/aloittelija/tausta.php- liimanäppi
kiitos linkistä, ko. vinkin olin kyllä jo löytänytkin, mutta nyt olisi kyseessä sellainen akvakaupasta ostettu valmiskuva ja onko olemassa sen kiinnittämiseen niksejä... siis muuta kun tehdä taas retki sinne kauppaan ostamaan jotain erikoisliimaa jonka uskon olevan jälleen myös erikoishintaistakin :)
- Ihminen..
liimanäppi kirjoitti:
kiitos linkistä, ko. vinkin olin kyllä jo löytänytkin, mutta nyt olisi kyseessä sellainen akvakaupasta ostettu valmiskuva ja onko olemassa sen kiinnittämiseen niksejä... siis muuta kun tehdä taas retki sinne kauppaan ostamaan jotain erikoisliimaa jonka uskon olevan jälleen myös erikoishintaistakin :)
Ainakin meillä laitettiin kontakti muovilla(millä päällystetään kirjoja) kiinni sivulaseihin.. ja hyvin pysyy!!
- ihan teipillä
Niin mä laitoin sen lasiin kiinni ihan teipillä. Joskus tais olla sinitarrallaki (xD), mutta se ei oikeen toiminu. Ei tartte ostaa mitään erikoisliimaa, ne vaan rahastaa sellasilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076