Mua sitten voi ärsyttää kun samassa talossa asuu kundi jolla on rotikkauros jota ei ole koulutettu. Se kundi on ihan hätää kärsimässä sen koiran kanssa kun esim. kuljen oman mittelini kanssa niin että tullaan vastakkain. Samaan aikaan ei ole mitään asiaa rappuun.
Toisekseen se jätkä paskattaa sen koiran tohon ulko-oven eteen eikä korjaa niitä pois. kaikki koiraihmisethän tietävät millainen kasa rotikalta tulee... ja lisäksi koira kusee heti oven eteen. Hitto, ei kai auta kuin laittaa hissiin lappu (en tarkkaan tiedä missä asuvat) että korjaa poika ne koirasi jätökset ja kouluta se koira ennen kuin se joudutaan lopettamaan!
Minulla ei ole mitään isoja koiria vastaan, vain niiden idiootteja omistajia jotka eivät kouluta koiriaan ja hoida jätöksiä pois!
ärsyttävä rotikan omistaja
9
787
Vastaukset
- nimetön
ei ole kiva tilanne sinulla ): aika usein näkee näitä huonosti koulutettuja rotikoita. ihmiset ottavat rotikan, tietämättä yhtään millainen koira se on ja millaisen koulutuksen vaatisi.
- minä kyllä
Olen hyvin koulutettuja rotikoita nähnyt, koska se on rotu joka on PAKKO kouluttaa!
(samoin tietysti tulisi tehdä jokaisen rodun kanssa)
Oikeastaan voin sanoa että en oikeastaan muista yhtään tottelematonta/kouluttamatonta rotikkaa, kuitenkin itse ko.rodun edustajan omistajana kiinnitän erityisesti huomiota kaduilla liikkuviin rotikoihin.
myös Rotikka uros kouluttamaton, mutta julmetun ystävällinen. Eivät myöskään korjaa kasoja ja kuljettavat toisten yhtiöiden pihojen kautta sitä koiraa tarpeilleen. Ja vain siksi etteivät voi kulkea koiran kouluttamattomuuden takia sitä muualla.
Sääliksi käy omistajat, sillä tiedän jo ainakin kaksi ilmoitusta siitä tehdyn isännöitsijälle.Koira on hyvin hoidettu ja turkki kiiltää, mutta omistajat täysin piittaamattomia säännöistä.Juu,rotikka on ehdottomasti rotu joka vaatii sen peruskoulutuksen,muuten siitä saa itselle sekä muille pedon.. Rotikka vaan joskus otetaan itsetunnon kohottajaksi,ja sitten ei sitä osata kouluttaa kunnon kansalaiseksi...:(
- Se on
No, jos se on otettu itsetunnon kohottajaksi, niin luulis kyllä itsetunnon mieluummin laskevan, jollei sitä onnistu kouluttamaan.
- haukku24
että tuollaisia typeryksiäkin on. mahtaa koira olla lihava, kun ei tuon kummenpia lenkkejä tehdä?
- ::::::
Talon edustan sotkemisesta ja rappurähinästä ilmoitat isännöitsijälle. Eiköhän ala korjata jälkensä, kun toinen vaihtoehto on häätö.
Jos koiran pito muuten vaikuttaa asiattomalta, niin ilmoita eläinsuojeluun.- arrrghhh!!
Koiraa kyllä viedään pidemmillekin lenkeille, mutta jostain syystä tekee tohon oven eteen.
Ja isännöitsijään olen jo ollut yhtydessä mutta on kuulemma voimaton. Pitää kytätä nyt kello kädessä ja merkata paperille kaiken mitä näen. Ihan kun ei olisi muuta tekemistä. Enkä ole edes päivisin kotona...
Ei häätöä tänä päivänä ihan tollaisilla perusteilla pysty antamaan. Pitää olla paljon muuta näyttöä.. ja todisteita.
mutta eiköhän tämän talon mummot pidä huolen.. ne kun eivät voi sietää moista käytöstä!!
Jos koiraa pidettäisiin muuten huonosti olisin jo soittanut eläinsuojeluun!! heh, yhden koiran olen jo sinne toimittanut. mutta koira näyttää " ihan hyvältä". Omistaja on vaan asennevammainen ja koira kouluttamaton.mikä yhtälönä tietää vain ISOJA ongelmia!!
Täälläpäin asuu muutama muukin rotikka ja ne ovat mitä ihanempia.. voi kun tälläiset ongelmaomistajat tajuisivat oman ja koiran parhaansa... - ::::::
arrrghhh!! kirjoitti:
Koiraa kyllä viedään pidemmillekin lenkeille, mutta jostain syystä tekee tohon oven eteen.
Ja isännöitsijään olen jo ollut yhtydessä mutta on kuulemma voimaton. Pitää kytätä nyt kello kädessä ja merkata paperille kaiken mitä näen. Ihan kun ei olisi muuta tekemistä. Enkä ole edes päivisin kotona...
Ei häätöä tänä päivänä ihan tollaisilla perusteilla pysty antamaan. Pitää olla paljon muuta näyttöä.. ja todisteita.
mutta eiköhän tämän talon mummot pidä huolen.. ne kun eivät voi sietää moista käytöstä!!
Jos koiraa pidettäisiin muuten huonosti olisin jo soittanut eläinsuojeluun!! heh, yhden koiran olen jo sinne toimittanut. mutta koira näyttää " ihan hyvältä". Omistaja on vaan asennevammainen ja koira kouluttamaton.mikä yhtälönä tietää vain ISOJA ongelmia!!
Täälläpäin asuu muutama muukin rotikka ja ne ovat mitä ihanempia.. voi kun tälläiset ongelmaomistajat tajuisivat oman ja koiran parhaansa...Ei se isännöitsijä mitenkään voimaton ole, kenties laiska tai muuten hommaansa sopimaton. Eikä sille kaverille suoraan mitään häätöä tarvitse havitellakaan, aika moni epäkohta korjautuu jo varoituksen avulla - useammasta sellaisesta kun sitten seuraisi häätö. Jos saat talon "mummot" rintaman kanssasi olette voittamattomia! =)
Hyvä jos koira on muuten kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565530Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212417Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551695- 1141667
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231436Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly111227Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3291208Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681205Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190