oikee sössö kun puhuu.
Ässävika
6
3846
Vastaukset
- Asioista tietävä
Mutta onneksi tätä sössöttäjää ei tartte kuunnella.
- Miksu
Onneks radiosta on vähentynyt Maijan soitto.
- ässävikaisilla
On uskomatonta, miten voi päästä töihin esim. Ylelle, vaikka lausuu ässän niin, että sylki suussa porisee.
Kaikkihan johtuu henkilön erittäin huonosta itsetunnosta. Kuvittelevat olevansa kovinkin fiksuja. Ne eivät ymmärrä, että kaikki osaavat lausua ässän huonosti, mutta kaikki eivät oikein.
Alittakaamme taistelu kauniin kotimaisen kielen puolesta.- kuuluuttajalla
sellasel nuorel tummal..on myös ässä vika ja paha...ihme et on kelvannut duuniin???????????
- little<3
ANTEEKS VAA, MUT MULLAKIN ON ÄSSÄVIKA, JOTEN ÄLKÄÄ HAUKKUKO. TOI SATTUU IHAN OIKEESTI KU LUKEE TEIDÄN "SÖSSÖ"-JUTTUJA. KAIKKI EI VÄLTTÄMÄTTÄ OSAA PUHUA OIKEIN, SE EI VAAN MENE. SITÄ ON TOSI, TOSI VAIKEE OPETELLA UUDESTAAN OIKEEKSI!! MAIJA ON IHAN KAUHEEN LAHJAKAS, NIIN MITÄ NYT YHDESTÄ VAIVASESTA ÄSSÄVIASTA!!! JA JOS TÄÄLLÄ RUVETAAN IHMISITÄ VIKOJA HAKEMAAN, NIIN KATSOKAAPA PEILIIN. KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN, YIRTTÄKÄÄPÄ PAINAA PIKKUHILJAA MIELEENNE!!!!
- tappity
Miks en oo ikinä huomannu mitään ässävikaa vaikka oon kuunnellu Maijaa vaikka kuinka monta vuotta? Onko kuulossani jotain vikaa? Tää on taas niin turha keskustelu että. Ja sen lisäksi vielä loukkaa niitä joilla OIKEASTI on ässävika, joka ei todellakaan millään lailla tee ihmisestä alempiarvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184