Haamupuhelut

Jape

Eli mistä johtuvat haamupuhelut?Tuttuni numero soitti puhelimeeni,enkä vastannut,mutta myöhemmin kun soitin takaisin,kuulin ettei hän ollut soittanut eikä sitä myöskään ollut hänen puhelutiedoissaan.Molemmat liittymät Telellä.Voisivatko tuollaiset haamupuhelut periaatteessa aiheuttaa laskutusta jos niihin vastaa?

8

1468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkistaa

Näppäinlukko onko varmasti ollut päällä. Yksi kaveri laitto Siemenssistä tyhjiä tekstiviestejä, koska lukko oli taskussa auennut. Siinähän mm. yhdellä napilla toimiva lukitus..

• Jape

Kyseinen henkilö unten mailla kun puhelu tuli ja kännykkä eri huoneessa.Eikä puhelu tallentunut soitettuihin puheluihin.

• ninpa

Monesti tällaiset "haamupuhelut" selittyvät seuraavalla tavalla. Ystäväsi on voinut soittaa toiselle ystävälleen, jolla on ollut soitonsiirto päällä sinun puhelimeesi. Tällöin ystävälläsi ei näy sinulle soitettua puhelua, eikä hän itse tiedä hänen puhelunsa ohjautuneen sinulle.

• onpi

usein soinut kännykkä, lukee vaan soitto, no vastaan ja kaksi miestä puhuu jostain, kahdenkeskisestä asiasta, itse olin kolmantena lijalla.Et on se kiva vaan et näin käy.Naapuri sitä joskus selitti että miksi näin käy,jotenkin se liitty verkkoon, ja sen ylikuormitukseen.

• ninpa

Siinä on kuule varmaan jompikumpi linjalla olevista ottanu vahingossa ryhmäpuhelun sun numeroon. Verkkohan ei itse soittele ja puheluiden ylikuulumista tapahtuu kyl hyvin harvoin.

• onpi
        ninpa kirjoitti:

Siinä on kuule varmaan jompikumpi linjalla olevista ottanu vahingossa ryhmäpuhelun sun numeroon. Verkkohan ei itse soittele ja puheluiden ylikuulumista tapahtuu kyl hyvin harvoin.

ongelma, kun en tuntenut kummankaan mieshenkilön puhetta, ja kun puhuin väliin, niin kumpikaan ei kuullut mua.

• Jussu
        onpi kirjoitti:

ongelma, kun en tuntenut kummankaan mieshenkilön puhetta, ja kun puhuin väliin, niin kumpikaan ei kuullut mua.

Ompi käynyt aivan samoin mullekin eikä ne osanneet selittää miksi.

• mörkö
        Jussu kirjoitti:

Ompi käynyt aivan samoin mullekin eikä ne osanneet selittää miksi.

hmmm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe