entinen popin neitsyt,nykyinen kohukuningatar Christina Aguilera on kartuttanut omaisuuttaan kiertueilla,levynmyynneillä,mainossopimuksilla,lehtihaastatteluilla yms...Madonnankin kanssa suudellut musiikin superprinsessa hallitsee tätä nykyä jo lähes sadan miljoonan dollarin suuruista omaisuutta. Aguileran ei ole tarvinnut miettiä rahahuolia sen jälkeen kun nousi supertähtiin vuonna-99. sen jälkeen naisen ura on ollut pelkästään ylämäkeä. erään huhun mukaan Christina nettoaa joka vuosi 24 milj.dol. pelkästä levynmyynistä. lisäksi loppuunmyydyt kiertueet -joita xtinalla piisaa- ovat tuottaneet noin 80milj.doll. mainossopimuksestaan versacen kanssa Chrisse nettosi 2milj. ja coca cola maksoi hänelle 10 miljoonaa dollaria yrityksen mannekiinina.
Grammy-kuningatar onkin yksi maailman rikkaimpia naisia ja nuorista viihdemaailman tähdistä ehdottomasti rikkaimpien ihan kärjessä.
Christinan tulot
hyvätuloinen on
1
295
Vastaukset
- Hippo
Varmaa tietosi ovatkin oikeita, mutta jaa textisi kappaleisiin niin sitä on helpompi lukea. Ok?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244