oikein onnistuu kun eihän niitä varmaan voi postilla lähettää?
miten nuo nettikaupat...
5
946
Vastaukset
- harakka
Jos kasveja meinaat.
Itse olen lähettänyt kasveja kaverille toiselle puolelle suomea ja hyvin rehoittavat. - Plekostomus
Olemme tilanneet Saksasta asti tavaraa(Tekniikkaa, kalanruokaa, kirjallisuutta), myös kasveja. Ovat tulleet hyvin perille, mutta pakkasella kasvit tahtovat kärsiä. Jättäisin kasvien tilaamisen lämpöisemille ilmoille.
- joonas1212
entäs kalat?
- tuleepi perille
joonas1212 kirjoitti:
entäs kalat?
Ainekin Helsingin akvaariokeskus, Viherkala ja Pieni akvaariokauppa (kotisivut löytyy näiltä kaikilla, missä kalalistat saatavista kaloista) lähettävät matkahuollon kautta kaloja kanssa. Kalat pakataan hyvin styröxlootiin, ovat tuleet hyvissä sielun voimissa perille, vaikka ovat matkustaneet linja-autossa toista vuorokautta yhteen menoon. Tietenkin näin pakkasaikoina tulee vastaan pakkasrajat (olikohan -5?) mutta pikkuhiljaa pitäisi ilmojenkin ruveta lämpiämään.
- konna
Itse olen tilannut saksasta ruokaa ja ruotsista kasveja. Hyvin kasvit rehottaa vaikka kirjeessä tuli ja pakkasta oli yli 20 astetta... Kaloista en tiedä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076