Kun tyydytän itseäni käsin, ei spermani enää lennä mihinkään.Se tulee pusseista tosi hitaasti ulos orgasmin jälkeen ja jää hepin päähän valumaan. Ennen se lensi kuin tykin suusta ja tuli monena sykäyksenä.
Onko muilla ikä-ihmisillä samoja ongelmia??
MIKSI SPERMA EI ENÄÄ LENNÄ??
12
5327
Vastaukset
- poikanen
Mitä, harrastaako noin vanhat äijät vielä sexii.
Parempi et ei lennäkkään.
Sexi on nuorten huvitus!- Äijä
Kyllä se seksi kuuluu kaikille. Ja ole varma, että
sultakin tulee vain kuumaa ilmaa, eräänä kauniina päivänä.
60 v:lle sanoisin , että se kuuluu tähän ikään,
mut eihän se mikään suuri ongelma ole? - Selipaatti
Seksi ei ole sen enempää nurten kuin vanhojenkaan ilo, kaikilla on sama oikeus. Pojanklopista vaariin, vanhuus on mielessä, sitä olemme mitä tunnemme. Itse olen melko nuori mutta ei se lennä minullakaan, parempi niin väliäkö sillä.
Turha miettiä mitä ennen tai mitä muut, sinä olet sinä jos et pakene.
- 50
No, itse olen huomannut saman asian. Vielä jokunen vuosi sitten lennättelin ylpeänä aika spermakaaria vaimoni rinnoillekin, mutta nyt pitää "lennätys" hoitaa ihan vierestä vain. Pääasia kuitenkin, että naitattaa vielä niin pirusti, ettei nuo pienet muutokset vaivaa liiaksi.
- m36
Pahus! minä olen vasta 36 ja minulla on nyt pari vuotta ollut sama "ongelma" Tai ei oikeastaan ongelmaa, koska orgasmi tuntuu ihan yhtä hyvältä kuin ennenkin ja spermaa tulee yhtä paljon, mutta olen ihmetellyt miksein sperma lennä. Vielä pari vuotta sitten takaapäin naidessa lennätin spermat vaimoni selälle, mutta nyt saan aikaiseksi vain lammikon pakaroille. Olisikohan alkanut eturauhanen vaivata.
- Jukkis
Miehillä suurenee vanhemmiten usein eturauhanen (prostata). Sellaista tulee vanhemmille miehelle, muista syitä on mahdollisuus.. esim jos on ilmennyt virtsaamisongelmia kannattaa käydä lääkärissä ja kertoa ongelmista.
- Anakoda
Olen 41 vuotias eikä minultakaan enää "lennä". Halut ei oo vähentyny mihinkää ja orkut on yhtä upeita kun ennenkin eikä virtsaamisongelmia ole niin mitäpä tästä huolestumaan. Onhan se tietysti vähän kiusallisata kun spermoja saa valutella hepin nokasta minuuttitolkulla eikä se aina tuu kaikki kuitenkaan. Loput valuu sitten päivän mittaan housuihin.
- Anonyymi
Ihmiset tuskailee Syövän aidsin alsin ja muiden tappavien tautien kanssa ja sinä vaan mietit jotain mällinheittoennätyksiä...
- Anonyymi
Kyllä lentää vielä vanhallakin. Itse panttasin viime talvena monta viikkoa ja sitten lennätin kevättalvella spermat Thaimaahan. Lensivät puoli vuorokautta! Ja sille reissulle jäivät.
- Anonyymi
Jos seisokki hupenee, löystyy myös virtsaputki. Eli entinen tiukaksi seisokissa kiristynyt putki on lörpähtänyt letkuksi. Penisrengas parantaa seisokin, ja sitä kautta auttaa lennätyksiin jos paineet vaan riittää ylittämään renkaan puristuksen kullin tyvellä. Jos paineet ei riitä, tulee takaperoinen siemensyöksy ja sperma purkautuu virtsarakkoon. Saa sitten panon jälkeen kuseskella klönttejä.
- Anonyymi
Joillekin tuo lienee ongelma itseä vitutti nuorempana kun tuli veskipaperista läpi piti opetella hallitsemaan
- Anonyymi
Olen 68 v ja olen tyytyväinen, että sperma edes tulee!
Ei orgasmi tämän ikäisillä äijillä aina ole itsestäänselvyys.
Mutta minulle se tulee nykyään masturboimalla, kun enää vaimolta saa pillua.
Mutta seksilelujen avulla saan mahtavia orgsmeja ja sperma tulee sykäyksittäin mutta nykyään valuen kullin päästä. Mutta se riittää ja on helpompi siivota pois kun ei roisku joka paikkaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204