Tietääkö kukaan?

temppeliherra

Ajateltiin perheen kanssa tulla hiihtolomalla laskettelemaan Savonlinnaan. Onko siellä hyviäkin rinteitä ja onko vielä mahdollista saada mökkiä sieltä laskettelukeskuksesta?

14

1646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra K

Itse olen tulossa ottamaan aurinkoa. Missä ovat Savonlinnan parhaat hiekkarannat näin helmikuussa?

Löytyykö uimarannan lähistöltä vielä vapaita bambumajoja vai joudunko yöpymään viiden tähden hotellissa?

Kannattaako ottaa lainelautaa mukaan? Onko haita näkynyt? Entä piraijoja?

• dnasonerakolumbus
    • vinssimies

onhan täällä esim. killenmäki,veskan rinteet ja jakosen talon takametsä.voit kysyä hotelli majoitusta samasta paikasta missä yleensä olet yöpynyt täällä käydessä.eikös siellä ole yläkerrassa vapaata?

• temppeliherra

on porttikielto jakosentalon takametsään, koska meinasin sen kerran vahingossa polttaa ja ammuin erästä mummoa ilmakolla kinttuun!

• lukiosta

• temppeliherra
        lukiosta kirjoitti:

juuri valmistuneena vai oletko vielä lukiossa?
        Profiiliin joskus lirvahtaa väärä ikä :>

Aika nuorena oot sen perheen perustanut. Mikäs
        siinä, jos siemen itää. Montako lasta nyt on?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1500000000000005&conference=4000000000000055&posting=22000000005188539

en kylläkään ole samainen henkilö kehen viittaat, sillä minä olen todellinen Temppeliherra, muinaisten kataarien ja essealaisten jälkeläinen! Omaan maagisia voimia ja muunmuassa vapaamuurarit ovat yrittäneet saada selville salaisuuksiani!

• tepsukka
        temppeliherra kirjoitti:

en kylläkään ole samainen henkilö kehen viittaat, sillä minä olen todellinen Temppeliherra, muinaisten kataarien ja essealaisten jälkeläinen! Omaan maagisia voimia ja muunmuassa vapaamuurarit ovat yrittäneet saada selville salaisuuksiani!

Katoin myös profiilia. Ei kuvaa. Järkytyin!

Onko kaikki sittenkin petosta? Ei Theban laakson
        tepsukkaa saa jekuttaa!!!!!!

• temppeliherra
        tepsukka kirjoitti:

Katoin myös profiilia. Ei kuvaa. Järkytyin!

Onko kaikki sittenkin petosta? Ei Theban laakson
        tepsukkaa saa jekuttaa!!!!!!

maailma perustuu ihmisen tekemään petokseen Herraamme Jeesusta Kristusta kohtaan! Kuva on vain vaihdossa! Löydä sinäkin temppeli sisältäsi ja ole sen herra!

• MAD ANA

on myös roskiksenmäki ja viuhkan vuori.hakatsun rampillakin voi ottaa pienet vauhdit

• arkilogia tässä

• Jänismies"

Ajateltiinhan myökiin tulla laskettelemaan, mutta se saatanan harmaa bemari revitteli kuin mieltä vailla ja mie säikähin kun se pamahti, ihan kuin ois ollut joku ase, ehkä tykki tai haupitsi tai joku semmoinen...

• temppeliherra

tuo kyseinen pikku Indiana Jones! Usko jo! Minä olen todellinen!

• paikkaajan kaveri

parhaat rinteet löytyy marianvaarasta!!! ja ihan hyvät mökitkin on ja se grillikota on mahtava!!!siis sinne vain ja eikös se ole aika liki kuopiota kun on kaavin lähellä??

• Takapihallani on esimerkiksi noin 13 kilometriä korkea harjanne, jossa on todella hieno lasketella ja teloa vaikka polvilumpionsa.

Ai niin, mutta sinun polvilumpiosi onkin jo alituisen kyykkimisen vuoksi napsunut hajalle jo vuosia sitten.

Oletkos sinä juuri se pösilö, jolla oli se etevä taskulaskin? Sehän osasi jopa laskea mäkeä ja mätiä?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe