elikkäs sanokaas oma mielipide alla olevista ja jos intoa riittä, niin voit olla jokaisesta mieltä
PIRATISMI:
TUPAKKA&HUUMEET:
SOTA:
SYRJINTÄ:
SKEITTAUS:
OLYMPIALAISET:
RADIO NOVA:
CHAT:
KÄNNYKÄT:
mielipide jokaisesta
15
506
Vastaukset
- blondi-72hki
piratismia harrastakoon ne jotka haluaa. HUUMEITA en hyväksy mutta jos joku käyttää niin siitä vaan kunhan ei läheisilleni niitä tarjoa ja tupakointi on jokaisen oma asia.Itse poltin noin 5vuotta mut lopetin kokonaan kun tulin raskaaksi.SOTA on aivan kamala asia mutta senhän avulla mekin saatiin suomen itsenäisyys en sitä kuitenkaan hyväksy.SYRJINTÄ ei hyvä ei.Ketään ei pitäisi eikä saisi syrjiä!SKEITTAUS no mukava laji.Tosi hieno harrastus!OLYMPIALAISET tuleehan niitä katseltua vaikka suomi ei kovin hyvin pärjää.RADIO NOVA en pahemmin kuuntele mut tulee aika hyvää musaa.CHAT hyvä tapa pitää yhteyttä kunhan ei väärin käytetä.ESIM.jätkäkaverini tytärpuoli oli chatissa alle 18v huoneessa ja sopi tapaamisen mutta vastaan tulikin lähes 50v äijä;( Onneksi ei tytölle käynyt kuinkaan!KÄNNYKÄT minulle erittäin tarpeellinen lasteni takia tosin välillä rasittaa kun joku jatkuvasti soittaa..
- Emppu
PIRATISMI: Enpä osaa olla oikein mitään mieltä
TUPAKKA&HUUMEET: Erittäin valitettavaa, että jotkut jäävät näihin koukkuun, koska eihän näistä mitään hyvää seuraa.
SOTA: Ei ole mitään mieltä! Todella surullista, että maailmassa pitää asioita 'ratkoa' sotimalla.
SYRJINTÄ: Se on väärin. Jokainen meistä on ainutlaatuinen, joten miksi syrjiä?
SKEITTAUS: En harrasta. Ei ole laisinkaan minun tyylinen juttu.
OLYMPIALAISET: Mukava seurata tiettyjä lajeja, jää kyllä koukkuun ja saa tosissaan jännätä suomalaisten puolesta! jos mitali tulee, mahtavaa!! :)
RADIO NOVA: Ärsyttää sellaiset tosi vanhat & kuluneet kappaleet.. juontajat ovat kyllä ihan hauskoja ja selkeitä puhujia.. Kuuntelen kyllä yleensä Novaa silloin, kun radiota kuuntelen ettei se ihan huono kanava ole. Mut tosiaan musiikki kaipaisi vähän enemmän uutuuksia.
CHAT: En harrasta
KÄNNYKÄT: Tarpeen on, mutta sekään ei ole hyvä, että ihan pitäisi olla kännykän orjana; kuljettaa mukana koko ajan, näpytellä viestejä etc. Liika on liikaa. Hyvä että se on usein pois näkyvistä - minä.-.-
PIRATISMI: En hyväksy, mutta mahdoton asia estää kokonaan.
TUPAKKA&HUUMEET: Edes mietoja huumeita ei tulisi laillistaa. Tupakointia ei kuitenkaan voi enää kieltää.
SOTA: -Aina tulee olemaan sotia. Joskus vielä jopa suomessa..
SYRJINTÄ: -Älkää syrjikö ketään!
SKEITTAUS: -Hyvä harrastus.
OLYMPIALAISET: -Nykyään aika kaupallista ja epäpuhdasta (doping) touhua. Hauska kuitenkin seurata.
RADIO NOVA: -ok radiokanava. Kuuluvuus aivan mahtava!
CHAT: -Ei kiinnosta oikein minkäänlaiset chatit.
KÄNNYKÄT: -Ilman ei voi elää. - jokuvaan
PIRATISMI: Ei hetkauta minua.
TUPAKKA&HUUMEET: Huumeet on ikävä asia, tupakasta on tullut yleinen hysterian aihe. Tupakoivia syrjitään jo ihan liikaa.
SOTA: Sodassa on vain häviäjiä.
SYRJINTÄ: Ei reilua, usein pelkoa syrjittävää kohtaan, vaikka muuta väitetään.
SKEITTAUS: Aivan liian yliarvostettua :)
OLYMPIALAISET: Sama kuin edellinen, ei voisi vähempää kiinnostaa.
RADIO NOVA: En kuuntele, joten en osaa sanoa tuohon mitään.
CHAT: Ihan ok, itse en juurikaan harrasta.
KÄNNYKÄT: Ilman ei nykyihminen tunnu pärjäävän. - vastauxet
PIRATISMI: ok
TUPAKKA&HUUMEET: ok&huono/ok
SOTA: huono
SYRJINTÄ: huono
SKEITTAUS: yök
OLYMPIALAISET: jee
RADIO NOVA: hyi
CHAT:...
KÄNNYKÄT:ok - Kyo-kun
PIRATISMI: Peukku ylös.
TUPAKKA&HUUMEET: Peukku alas.
SOTA: Peukku alas.
SYRJINTÄ: Peukku alas.
SKEITTAUS: EVVK.
OLYMPIALAISET: EVVK.
RADIO NOVA: Neutraali.
CHAT: Neutraali.
KÄNNYKÄT: Peukku ylös. - silence87
PIRATISMI: Jossain määrin ok mun mielestä..
TUPAKKA&HUUMEET: tupakkatuotteiden valmistaminen pitäis lopettaa mut sehän ei tietenkää oo käytännössä mahollista. ja huumeet pilaa ihmisen elämän, oli se sitten mikä huume tahansa!
SOTA: pelottavaa. ihmisiä kuolee aivan turhaan.
SYRJINTÄ: ehdottomasti väärin, oli syrjitty millainen tahansa
SKEITTAUS: en ole innostunut
OLYMPIALAISET: kiva kattoo telkasta aina kun ehtii :)
RADIO NOVA: en kuuntele paitsi kuin on pakko, öisin soittaa kivaa musaa.
CHAT: ei ihan mun paikka, joskus on silti tullu käytyä. mtv3-yöchat on hyvä unilääke :)
KÄNNYKÄT: tosi jees! - pukkaapi
PIRATISMI: tuo elannon köyhille, mutta siihen liittyy laittomat sivuilmiöt, joten kolmannen maailman köyhiä pitäisi palkata virallisiin tuoteliikkeisiin normaalipalkalla.
TUPAKKA&HUUMEET: Huumeet on vihonviimeinen keksintö, ja tuhoaa koko ihmisen. Huumemaailma on röyhkeä, vaarallinen, rikollinen. Voi kunpa en polttaisi tupakkaa. Hajupinttymät kiusaavat ja merkinvaihdon yhteydessä ilmenevä yskä!
SOTA: Äärimmäinen keino niin kuin itsemurhakin. Tuottaa pelkkää kärsimystä, jos on yhtään omaatuntoa tallella!
SYRJINTÄ: On varmaan niin paljon syitä syrjiä kuin on ihmisiäkin. Harva pitää kaikkia tasa-arvoisena. Aina löytyy joku, jonka voi eristää, jota voi uhkailla, jättää huomioimatta ja karkeimassa tapauksissa käydä päälle/tappaa. Irrationaalinen ja tyhmä asia!
SKEITTAUS: Olen skeitannut viimeks 9-vuotiaana. Samanlaisena säilynyt laji jo monenmonituista vuotta. Kehittää hienomotoriikkaa!!!
OLYMPIALAISET: Joka neljäs vuosi vai talvikisat mukaan lukien joka toinen? huippu-urheilua. Parempaa seurattavaa kuin uutiset!
RADIO NOVA: Samoja vanhoja renkutuksia päivästä toiseen ja monta kertaa päivässä...
CHAT: oiva tapa vaihtaa mielipiteitä ja kannustaa toisia ja saada palautetta. Häiriköt pilaa chatin ja jotkut hyökkäävät avoimen vihamielisesti chattihuoneissa. Mitä enemmän porukkaa, sitä hajottavampi chatti.
KÄNNYKÄT: Oiva keksintö, kun huoli iskee lähimmäisistä ja apu ekyttäessä/onnettomuuspaikalla! PIRATISMI: ihan ok juttu..
TUPAKKA&HUUMEET: Tupakkaa tulee itsekin poltettua,mutta huumeisiin en koske. Jos tykkää käyttää huumeita,niin käyttäköön,mutta ei miun lähellä.
SOTA: Eikö asioita voi sopia puhumalla,miksi pitää aina sotia..
SYRJINTÄ: Jokainen ihminen on laulun arvoinen.. Ketään ihmistä ei pitäisi syrjiä.
SKEITTAUS: Varmasti mukava harrastus.
OLYMPIALAISET: Itse en seuraa Olympialaisista kun jääkiekkoja ja mäkihyppyä. Onhan noita mitaleita jo Suomellekin tullut..=)
RADIO NOVA: Ei tuu Novaa kuunneltua. Ihan hyvä kanavahan se on,mutta itseeni enemmän kolahtaa Radio Suomipop.
CHAT: Itsekin chattailen,niin se on mukava tapa jutella ihmisille,mutta nuoret kannattaa olla varovaisia jos meette chat-treffeille,kaikki mitä toinen kertoo ei voi olla totta..
KÄNNYKÄT: Kännykkä on hyvä olla,saa ihmisiin yhteyden helposti.- Lolita1982
PIRATISMI:
Vanha juttu, ollut olemassa jo kasettiaikaan ;D
TUPAKKA&HUUMEET:
Tupakka ok, huumeet ei
SOTA:
Köyhän mielen aiheuttama tila
SYRJINTÄ:
Vääryyttä
SKEITTAUS:
OK, vaikken itse olekaan koskaan kokeillut
OLYMPIALAISET:
EVVK
RADIO NOVA:
Sama ongelma kuin muillakin vastaavilla kanavilla, liian yksipuolinen musiikkitarjonta ja musiikki yleisellä tasolla liian tuoretta
CHAT:
OK
KÄNNYKÄT:
Nykyaikainen viestintätapa - jassoo
PIRATISMI:
Väärinhän se on, mutta, mutta... Kansa on opetettu jo 70-luvulta äänittään radiosta hitteja omalle C-kasetille, peli on jo menetetty. Ja käsi ylös semmoinen jolla ei ole kotona yhtään mitään laittomasti kopioitua? Musaa, pelejä, videoita, oppikirjan sivuja? Tää on hankala juttu ja ymmärrän hyvin artisteja ja kustantajia. En minäkään tahtois että joku levittää jotain mun teosta, josta mun toimeentulo on kiinni, ympäri maailmaa.
TUPAKKA&HUUMEET:
Nää pitäis lopettaa.
SOTA:
Ihminen on idiootti.
SYRJINTÄ:
Tasa-arvon vuoksi kaikkia tulisi syrjiä tasapuolisesti jotta kellään ei olisi enää kivaa.
SKEITTAUS:
Kiva hobby. Ei oo mun laji.
OLYMPIALAISET:
Douinkia kehiin! Ei tota muuten jaksa seurata, tylsää kuin mummon kaurapuuro.
RADIO NOVA:
Tuttu nimi, logonkin joskus nähny...
CHAT:
Mitä siitä?
KÄNNYKÄT:
Rahastusta. Niinkus kaikki. - RavenOratio
PIRATISMI:
Hyvä juttu.
TUPAKKA&HUUMEET:
Plaa.
SOTA:
Ihminen on susi ihmiselle. Ihmisillä on vähän tilaa aivottomien apinoiden leikkikentällä. :P Aivo-vajaus.
SYRJINTÄ:
Perseestä.
SKEITTAUS:
Ei osaa.
OLYMPIALAISET:
Mitkä?
RADIO NOVA:
Mikä?
CHAT:
Joo.
KÄNNYKÄT:
Juu. - näitä
PIRATISMI:
-yksityisellä tasolla OK, isommalla levityksellä ei OK.
TUPAKKA&HUUMEET:
-tupakka OK, huumeet ei.
SOTA:
-maailman turhin asia.
SYRJINTÄ:
-sitä on aina, eikä sitä voi poistaa, mutta asioihin voi yrittää vaikuttaa.
SKEITTAUS:
-OK.
OLYMPIALAISET:
-OK.
RADIO NOVA:
-Ihan mukiinmenevä, mutta Radiocity on sata kertaa parempi.
CHAT:
-Ei kiinnosta ainakaan mua pätkääkään.
KÄNNYKÄT:
-Tarpeellisia. - blackmagictiger
Typerää
tyhmää
SAIRASTA
TYPERÄÄ
ÄLYTÖNTÄ
TYHMÄÄ
ONKO MENNY NYKYÄÄN LIIAN AMMATTILAISUUTEEN
ENPÄ KUUNTELE KAUHIAST
EN KÄY
TARPEELLISIA PIRATISMI: Vastustan. Siinä viedään taiteilijoiden rahat ja samalla rahoitetaan mmm. huumekauppaa ja lapsiprostituutiota.
TUPAKKA&HUUMEET: Jokaisen oma asia. Tupakoinnin rajoittaminen on tietyssä mielessä oikein, muttei kuitenkaan pidä tehdä kärpäsestä härkästä. Huumevalistuksessa tulisi erotella eri "huumeet" toisistaan. Kannabiksen kohtuukäyttö on täysin normaalia ja kuuluu tiettyyn alakulttuuriin.
SOTA: Aina väärin, ja aina syyllisiä on vähintään kaksi. Mieluummin käännän toisen posken niin kuin Nasaretin mies opettaa.
SYRJINTÄ: Typerää, lapsellista, ymmärtämätöntä ja kertoo ihmisen tietämättömyydestä. Ketään ei pidä eikä saa syrjiä.
SKEITTAUS: En harrasta. Mutta jokainen harrastakoon mitä tykkää, kunhan siitä ei ole harmia muille.
OLYMPIALAISET: Onneksi nykyisin kansallinen merkitys on vähentynyt. Parhaimmillaan hyvää viihdettä, mutta ei välttämättä aina kovinkaan tervehenkistä touhua.
RADIO NOVA: Pahimpia jäteviemäreitä.
CHAT: En harrasta, kun en ole löytänyt sieltä mitään mielekästä.
KÄNNYKÄT: Kommunikaatiovälineitä, mutta ei ainakaan yhtään sen enempää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565530Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212417Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551695- 1141667
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231436Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly111227Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3291208Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681205Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190