Hanna pakarinen on ensimmäinen idols voittaja ja paras sellainen!! mie oon ite ollu hannan kaa laskemassa pulkka mäkeä pari vuotta sitten ja en tiennyt että se oli hanna... vasta sitten tiesin ku hänen serkkunsa kertoi. ;)Hanna on nätti,ihana, ihana laulu ääni, ja muutekki ihana tyyppi.. :) mut en sille itelleen uskalla sanoo sitä suoraan.. xDDD
Hanna
Hensku<3
4
597
Vastaukset
- Mie oon ikuinen Hanna-fani!!!
Vähän on siistii! Hanna On PARAS!!!!!!!!!
- Enkeli
Hienoa. Hannan oon nähny 2kertaa lifenä keikalla :) Ihana,ihana ihana ihminen hanna on,ihana laulu-ääni. Olen fanittanut Hannaa melkein heti kun kuulin hänen laulavan idolsissa :)
- 30egee
Enkeli kirjoitti:
Hienoa. Hannan oon nähny 2kertaa lifenä keikalla :) Ihana,ihana ihana ihminen hanna on,ihana laulu-ääni. Olen fanittanut Hannaa melkein heti kun kuulin hänen laulavan idolsissa :)
I want to know hanna pakarinen jea ()
- hanna fani 4-ever
oon samaa mieltä sun kaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358