tietääkö kukaan minä päivä,missä kuussa noin suunnillee alkaa viidestuotantokausi??
jatkuu!
7
689
Vastaukset
- kisuliini
ja tietääkö kukaan kauanko kestää nämä jaksot? eli milloin tulee vika 24-jakso tästä meneillään olevasta tuotantokaudesta, siis suomessa mtv 3?
- agent-almeida
Nelos-kauden viimeinen jakso taitaa tulla laskelmieni mukaan 16. maaliskuuta. Korjatkaa jos olen väärässä.
- Tietäjä84
agent-almeida kirjoitti:
Nelos-kauden viimeinen jakso taitaa tulla laskelmieni mukaan 16. maaliskuuta. Korjatkaa jos olen väärässä.
Joo ja ittelläni ei ole hajuakaan!!!
- otetaan
Tietäjä84 kirjoitti:
Joo ja ittelläni ei ole hajuakaan!!!
Otetaan esim. ei edellinen vaan sitä edellinen kausi joka alkoi samana päivänä kun tämäkin ja viimeinen jakso tuli maikkarilta 17.6
- Tietäjä84
otetaan kirjoitti:
Otetaan esim. ei edellinen vaan sitä edellinen kausi joka alkoi samana päivänä kun tämäkin ja viimeinen jakso tuli maikkarilta 17.6
Se väitti että maaliskuussa ja sä että kesäkuussa?!?!?
- hmmm
Tietäjä84 kirjoitti:
Se väitti että maaliskuussa ja sä että kesäkuussa?!?!?
Aiemmin esitettiin yksi jakso viikossa, nyt 2 jaksoa viikossa. Eli ohjelmaa riittää 12 viikkoa (24 jaettuna 2:lla on 12). Laskekaa aloituspäivästä 12 viikkoa eteenpäin.
- Tietäjä84
hmmm kirjoitti:
Aiemmin esitettiin yksi jakso viikossa, nyt 2 jaksoa viikossa. Eli ohjelmaa riittää 12 viikkoa (24 jaettuna 2:lla on 12). Laskekaa aloituspäivästä 12 viikkoa eteenpäin.
...kaikki ei välttämättä tajua (*häpeissään*)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111