Pellossa piethään hyvvää huolta vanhuksista ja tänne ootethaanki erityisesti uusia eläkeläisä. Heissä toivo täälä ellää monen mielestä. Soonki puhtaasti sitä matematiikkaa, joka kannattaa Pelloa pystyssä.
Puhtaasti
8
844
Vastaukset
- olisi
kauhea kohtalo joutua Pelloon eläkepäivikseen. Siellähän tylsistyisi kuoliaaksi alle aikayksikön.
- tylsistyy
Minun tiosta Pellossa ei ole yhtään tylsistynnyttä eläkeläistä.Kattokaa joskus peihliin,ja klasista kartanolle.
Eläkeläispiirissä käypi kauheasti väkeä,niitäki koon kaksi tässä kylässä.
Lauantainaki käythiin teatterissa ponnela ja oli hauskaa.
Ja täältä menevät maantie muuale.Aamula ko hyppäät linja-authoon olet iltasella Tenerifalla. - tottunut
tylsistyy kirjoitti:
Minun tiosta Pellossa ei ole yhtään tylsistynnyttä eläkeläistä.Kattokaa joskus peihliin,ja klasista kartanolle.
Ja täältä menevät maantie muuale.Aamula ko hyppäät linja-authoon olet iltasella Tenerifalla.huomattavasti virikkeellisempään ympäristöön. Ikkunasta naapurien touhujen vahtiminen ei sitä mielestäni ole. Teatterit, konsertit, elokuvat, ja muun muassa monenlaiset liikuntapalvelut uimahalleineen ja tenniskenttineen ovat aivan vieressä ja niiden palveluja voi käyttää päivittäin tai lähes päivittäin. Jos vain intoa ja kiinnostusta riittää.
- Ponnella
tylsistyy kirjoitti:
Ja täältä menevät maantie muuale.Aamula ko hyppäät linja-authoon olet iltasella Tenerifalla.näytteli? Oliks siellä joku vierailu?
- keilekkä?
tylsistyy kirjoitti:
Ja täältä menevät maantie muuale.Aamula ko hyppäät linja-authoon olet iltasella Tenerifalla.Kyllä se nyt vain oon niin että minua ei pellolaiset teatterit jaksa vähhääkhään paikale innostaa. Kokemusta oon jo yheltä syksyltä ja teltan suulta sen verran, että nyt saavva olla. Sitä noovva monet täälä Pellossaki perhään, että räävitöin oon porukassa ja framila parhain.
- tainneet
keilekkä? kirjoitti:
Kyllä se nyt vain oon niin että minua ei pellolaiset teatterit jaksa vähhääkhään paikale innostaa. Kokemusta oon jo yheltä syksyltä ja teltan suulta sen verran, että nyt saavva olla. Sitä noovva monet täälä Pellossaki perhään, että räävitöin oon porukassa ja framila parhain.
valita kivisen tien kuljettavakseen. On kyllä uskomatonta, että Pellosta löytyy teatteri. Sehän on ollut suurta syntiä. Tsemppiä vaan yritykselle.
Framilla voi olla räävitön, riippuen tietysti näytelmästä. Saattaapi se olla oikein vapauttavaakin päästellä höyryjä ulos teatterin lavalla.
- uusia
visioita Pellosta. Sitten siitä tehdään EU-projekti, rakennetaan sen rahoilla markkinointisivut eläkeläisille internettiin, palkataan yrittäjän rouva projektipäälliköksi ja pykätään pystyyn maaseutunäyttely.
- matematiikkaa
Taitaa olla sielä huono laskupää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309