Useammissa keskusteluissa on ollut juttua, että juontokouran runkoon (siihen joka on nostolaitteessa kiinni) on tehty koukku kärryn vetoa varten.
Muutama kysymys liittyen aiheeseen:
Miten hoidatte aisan koukkuun noston kouralla, Eikös siinä ole kärryssä olevat puut tiellä? Vai pitääkö aisan olla niin pitkä, että kuormatila alkaa vasta kouran takapuolelta?
Kärryn/reen veto juontokouralla
3
834
Vastaukset
itsellä normaali pikku reki jossa jatkettava aisa samoin omatekemässä kärryssä ja hyvin toimii.Varsinkin jos pitempää sahapuuta kuljettaa niin saa jäämään painoa sille aisallekin.
Aisan pitää olla sen verran pitkä, että sopii se koura käänteissäkin puodenpäiden ohi.
Hydrauli työntövarsi on kanssa melkein välttämätön
silloin helppo nostaa aisa paikalleen ja pois koukusta.- -L-
Noin sitä arvelinkin, eihän kärryyn saisi paljoakaan kuormaa muuten, koska koura ottaisi rankoihin kiinni mutkissa.
Hydraulinen työntövarsi on kyllä aivan ehtoton juontokouran kanssa. Pari ensimmäistä talvea harrastelin ilman ja sitten ostin ko. varren.
Aisapainoa on pakko olla, ainakin jos takatuupparin kanssa on liikkeellä (kuten minä).
Oikooko kärrysi paljon mutkissa? -L- kirjoitti:
Noin sitä arvelinkin, eihän kärryyn saisi paljoakaan kuormaa muuten, koska koura ottaisi rankoihin kiinni mutkissa.
Hydraulinen työntövarsi on kyllä aivan ehtoton juontokouran kanssa. Pari ensimmäistä talvea harrastelin ilman ja sitten ostin ko. varren.
Aisapainoa on pakko olla, ainakin jos takatuupparin kanssa on liikkeellä (kuten minä).
Oikooko kärrysi paljon mutkissa?koska se koukku on senverran takana että tavallaan on vähän kuin nivelaisa.
Ja se aisapaino pitkillä puilla siksi, että ei hypi pois koukusta jos ei mitään lukkosysteemiä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286