Kaahailuvideo löytyi netistä

el_lupo

22

6139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että..

koko tyypillä on edes ajolupa?

• motoristi.

"Tällaisiako uhoojia tännekin kirjoittelee?"

Tämä on moottoripyöräily osia joten eiköhän tänne kirjottele ihan tavalliset motoristit ikään ja sukupuoleen katsomatta..enempi niitä kaahailiota taitaa löytyä muista foorumeista.. ei pidä yleistää

• jep jep

Kuski ajoi ihan näyttävästi!Jos taidot riittää ja muut ei joudu vaaraan niin antaa mennä!

• tuo

nyt muka jotain uutta? Eiköhön mies tuomionsa saanu, että turha ruveta tuomitsemaan jossain suomi24:n palstoilla yhtään ketään.Tais tulla vielä rankemmalla kädellä tuomiota elikkäs ehdollista vankeutta jos en väärin muista.

• SEpe

Hämmästyttää todella,kuinka joku vapaaehtoisesti jättää henkikultansa aivan kohtalon armoille.
      Yksi ainoa auto sivutieltä eteen ja se on siinä.

Sinänsä ajoi kyllä ihan hyvin, jos asiasta jotain myönteistä on haluaa löytää.

• oli kovin

Keulimisen ja törkeän ohittelun lisäksi ei tainnut muuta ollakaan. Aikamoisia lukemia suorilla näytti kiertävän, mutta taajamassa oli kuvaa nopeutettu.

En arvosta moista, mutta kärpäsestä saa härkäsen.

• KYNKKI

TÄSSÄ NÄIT NS.MOPOILIA MITEN MOOTTORIPYÖRÄÄ AJETAAN VAIKKAKIN HIEMAN YLINOPEUTTA OLIKIN,MUTTA OSASI ASIANSA.

• horge

vittuun

• äidinpikkupöllöpää

olihan aikamoista menoa meinas pappaa ruveta hirvittämään olenhan vasta 37vuotta moottoripyöräillyt eikä silti moinen tykki käsissä taitais pysyä.
        mutta ajellaan iisisti eletään pitempään
        kesä on jo ovella.
        ducatiukki

• Kiki

Mittaria vähän räplätty ja nopeutettu videoo, jee jee!

• ma_ke

kiki näyttää taas viisauttaan.
        kumma kun et väitä et sillä videolla oleva pyörä on mopo

• tfgyhnju
        ma_ke kirjoitti:

kiki näyttää taas viisauttaan.
        kumma kun et väitä et sillä videolla oleva pyörä on mopo

Ite huomannut kohtukasia jossa oli vähän nopeutettu? sen huomaa ihn pyörän liikkeistä, ja muutaman auton vilkusta.

Pääsisinköhän mäkin nettiin jos virittelisin mun Hero Winneriin digivideokameran ja asentiasin digimittarin mut säätäisin sen 26" pyörälle ja körröttelsin Turun keskustassa (tyhjillä kaduilla tietenkin) ja pyöräteillä 60km/h mut mittari näyttäis 300km/h ja kaikki vaan vilahtais ohi, kyllä tulsi kommentia et oon hullu äijä!

Sit aini kiihdytyksis nostais mittari/kamerasysteemiä vähän ylöspäin.

Mut mä kuvaisinkin ton TALVELLA kun on lunta maassa!

• KYNKKI

OLEN OLLUT ITSE SAMANMOISESSA KYYDISSÄ EI TUNTUNUT,ETTÄ MITTARIA TAI MINUN SILMIÄNI OLISI VIRITETTY....

• videomies

Miehen pitäis ajaa varmaan neljää sataa, että mutkat tulee noin nopeasti vastaan. Kaikkihan voi vertailla noihin muihin kaahailuvideoihin, missä ajellaan samaan malliin. Hyvin kaveri ajelee, mutta kuten sanottu ei ihan noin nopeasti. Filmi on kuin Chaplinin tuotannosta.

• Tex Willer

Pollarit oli eri mieltä koska antoivat sällille sakot,otti kortin pois, ja taisi saada vielä ehdollista.

• Sen

Huomaa vaikkapa siitä että prätkän vilkku ja muutamian autojen vilkut menee melkoista tahtia! ja muutenkin aika nopeutetun oloinen, huomaa etenkin käännöksissä

• videomies
        Tex Willer kirjoitti:

Pollarit oli eri mieltä koska antoivat sällille sakot,otti kortin pois, ja taisi saada vielä ehdollista.

Kyllähän nuo pyörän mittarissa olevat nopeudet pitää paikkansa. Taitaa jotain 260 olla kovimmillaan, mutta välillä ei nopeutta ole kuin 80 ja meno on aikamoista. Autojen ja motarin vilkuista sen jo huomaa, tuskin kuitenkaan koko kylällä on vilkkureleet rikki. Lisäksi hiekkatiellä ajetaan kuin kisaenskalla, jokainen kyykyllä hiekkatietä ajanut tietää kuinka hirveä sellainen on hiekalla ajaa.

Miten nämä videoiden tyypit muuten jää kiinni? Eihän kuskin naamaa eikä muutakaan näy, vai ottavatko poliisit nettisivujen kautta kiinni, vai ilmoittavatko sivulliset rekkarin perusteella?

• To-Y

Pari aika itsari ohitusta näytti olevan. Muuten kuvaa oli kyl nopeutettu vaikkakin mittari näytti oikeaa.
      On noita parempiakin nähty.

• nopeutettu, kuulee äänestä parhaiten milloin
        oikea nopeus, olis ollut paljon parempi katsottava oikealla nopeudella.
        Muutenkin järetöntä touhua normaali liikenteen seassa.

• Klonkku

...näyttäny olevan näpiis tuo ajaminen, ihme ku ei lipannu.
      Toivottavasti tappaa ittensä ennen ku jonku sivullisen. Vaikka eikös tuo juttu oo jo oikeudessa käsitelty.

• juupa juu

oli nopeutettu ja sen nyt näki niistä autojen vilkuista niin helposti, että on aika huonosti tehty video..

• mopo tutkija

haluun tietää et milt sivult se video löytyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe