Joskus kuulee pilkatun terveyskeskuksia arvauskeskuksiksi. Pahasti soon sanottu. Aatteleppa jos ittelä sattuu hätä. Sieltä soon vain turva haettava. Ja meilähän oon hyät lääkärit Pellossa ja semmosia saapi varmasti hakea. Hoitajat oon viehrailekki rohki ystävälliset, kiihreesthään huolimatta.
Mutta huoli oon aiheesta suuri, että ko met saisima vain pittää päivystyksenki täälä paikkakunnala. Muuten tullee herkästi kylmä kyytti Rovaniemele. Tässä vain miettii ko ei koskhaan tiä, mistä täälä alethaan säästhään seuraavaksi.
Meiloon sitte hyät lääkärit
4
542
Vastaukset
- lääkäreitä
net oon ko muuallakki. Jos sattuu vain saamaan ajan. Ja rahasta soon kiini, päivystykset ja muut. Ko veromaksajat lähtee, omat ja viehraat, ni pakkohan se on alkaa säästhään.
- mieltä
Tässä lääkäri asiassa.Kaikhiin vaihvoin on apu saatu.
Sittekko meiloon Suomen paras elläinlääkäri.
Se hoitaa aamusta ilthaan kaikki elukat.Nehän käyttävät Ruottalaisekki Suomessa koiransa hoiossa.
Aina on aikaa muutamalle "potihlaale" oli tarve vaikka keskelä yötä.- Hoitaakos se
lamhaakki? Hurtat sille taitaa kuitekki olla kaikhein rakhaimmat luontokappalheet.
- toista mieltä
Vai Pellossa hyvät lääkärit...hym vähäänpä olet tyytyväinen. Niin ja riippuu mitä hyvällä tarkoittaa ja millaseen vaivaan on tarvinnut apua. No onneksi ei tarvitse käyttää sen perän lääkäripalveluja. Tiedän kuitenkin ihmisiä jotka ovat aivan toista mieltä asiasta kuten vanhukset tai köyhemmät ihmiset. Ainahan Pellossa on ns. silmäätelkevät apua saaneet, oli kysymyksessä lääkäripalvelut tai muuta avun tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319