Olin suhteellisen onnellinen ihminen vielä muutama päivä sitten. Kaikki kuitenkin romahti tyttöni sanoessa, tottakai kännissä, että omistan pienen kyrvän (15cm "pitkä", 4.5cm "paksu"). No eipä siinä mitään, mutta tapahtumaa oli todistamassa nais -ja miespuolisia tuttaviamme! Kaikki mykistyivät hetkeksi ja muutama alkoi tietenkin inhimillisesti nauramaan. Tilannetta varmaan pahensi myös vielä se, että lähdin vihaisena himaan sekä se, että muijani yritti sössöttäen korjata tilannetta.
Ikävä homma myös siinä mielessä, että oon ollut siinä luulossa, että oon tyydyttänyt suht hyvin tyttöystäväni n. vuoden ajan. Nyt on vähä masentunut olo ja ei yhtään huvita nähdä ihmisiä, eikä tietenkää omaa "kultaa". Tekis mieli vaihtaa kaveripiiriä jne. En kestä nyt kuulla paskaa läppää ja kuittailua kavereilta. Vaikken kuulisikaan niin multivituttaa muiden ajatukset ja tekopyhä myötätunto.
Eräs "hyvä" ystävä ehti jo lähettää mulle Turo's Hevigeen Peeniskateus-biisin. Kiva yritys saada mieli kohenemaan! No kyl mä nauroin oikeesti :)
Enpä ole vielä vastannut muijani soittopyyntöihin /tekstiviesti ruikutuksiin suuren ja oikeutetun vitutukseni takia.
Vertaisterapia-ryhmää ei varmaankaan löydy pienimuna-kompleksiin sairastuneelle nuorukaiselle?
Kostotoimet ovat tietenkin käyneet ajatuksissani: "rakastelumme" salakuvaaminen - levitys nettiin ja lutkani vanhemmille jne, pettäminen (ei varmaan nyt ikävä kyllä onnistu muijani frendien kanssa),paneminen perseeseen, seksitaudin hankkiminen.
Todennäköisesti selvitän riidan kuitenkin harrastamalla villiä sovintoseksiä mahtavalla viistoistasenttiselläni. Ts. seuraamalla ylinäyttelemisen käsikirjasta opittua orkun voihkintaa. Saan siis pillua jatkossakin ja ehkä löydän joskus paremman tytön itselleni.
19-vuotias "mies"
Ikävä tilanne
27
7274
Vastaukset
- Naamapena
Hajoo siihen!
- :DD
Ikävä tapaus josta löytyy myös koomisia piirteitä :D
- Arska
Jos tää oli provo ni sul on 13cm muna. Älykkyysosamääräni on 200. Luen ajatuksesi tekstin pohjalta. Mutta jos toi ois totta, niin itse jättäisin tyttöystäväni jotenkin tosi vittumaisesti. Ei tietenkään kannata olla paha ihminen muita kohtaan koskaan. Se on mies joka pystyy olemaan FIKSU TILANTEESSA KUIN TILANTEESSA. Itselleni on sattunut vastaava tilanne joskus nuoruudessani. Näin jälkikäteen ajateltuna tekisin samoin, että jättäisin tyttöystäväni jos hän menisi möläyttämään pienimunaisuudestani...
- .----
Jos ÄO:si olisi 200 niin tuskin täällä roikkuisit
- ope
Jooh, kasva vähän...
Mitäs vakavaa tossa nyt oli, paitsi oma suhtautumisesi asiaan. Kunnon naurulla olisit kuitannut koko tilanteen.
Tyttökaverillas on paha hahmottamisongelma tai liika iso vittu, jos 15cm on sen mielestä pieni.
Naisten orgasmivaikeudet ja siihen vielä näyttely päälle ovat oikeita ongelmia.
Sulla tulee vielä olemaan monia tyttöjä ja naisia. Tulet huomaamaan, että kullisi riittää mainiosti. Todella tahditonta ja karkeaa käytöstä,kyllähä tuon kaliiberin kalulla pärjää varmasti.En tiedä sitten onhan tässä itsekin tullut arvostelleeksi naisten koko rinnat,tussut jne joka voi olla yhtä lailla naista syvästi loukkaavaa.No eihän se koko kuiten VOI TÄRKEINTÄ olla.
- asiaa sinulle
a: tuskinkapa kaverisi yhtään kummosempaa housuistaan räväyttää, nauravat vaan etteivät tunnustaisi olevansa huonompia.
b: eukkosi osoitti taas vaan huonoa makua ja lapsellista käyttäytymistä, samalla tunnusti ettei ole paljoo käsitystä mittasuhteista (15cm kun on ihan kansainvälisestikin ihan keskiarvo luokkaa)
c: onkos eukkos ihan priima sit. ajan myötä huomannet että naisissakin on suuria eroja. muutakin kuin et toiset ovat villimpiä. ovea näyttäsin tollaselle ja ottasin vähän aikuisemman ja oppineemman tilalle, johan olis seksikin jotain ihan muuta ja mittailujen tilalle tulis kikkailut. panomies panee lapset mittailee
- likka
etsimään isompaa. Minä en kyllä ymmärrä tuollaista.
- merimies
Eipä ole paljoa ajatukset jatkosta päätä pakottanut tytöllä kun suunsa avasi.
Mitään katkeria kostotoimia en suosittele, sillä ne saattavat lisätä asian merkitystä sinullekin entisestään. Tärkeämpää löytää oma tiesi. Haluatko jatkaa muiden mahdollisten asioiden takia, vai koetko ko. asian riittäväksi eroperusteeksi(peniksen koko suhteessa ko. naisen "tarpeet").
Meri on täynnä kalaa muikuista maitovalaisiin, ja keskimittaisella torpedolla voi tehdä 110%sesti molempia osapuolia tyydyttävää tulosta.
Itse lähtisin, out there on jokaiselle naisia, joille mies on enemmänkuin riittävä. Miksi siis suostua elämään tietoisena omasta miehisestä riittämättömyydestä ko.naiselle...Ja vaikka kaikkien listaykkösenä ei olekaan se lerssin koko, niin tuollainen toiminta naiselta kertoo, pinnanalla haudotuista asioista, näyttelemisestä, epäkunnioituksesta kumppania kohtaan ja toiminnasta tilanteissa joissa kumppani ei ole paikalla(ei ehkä ensimmäinen kerta...).
Jos lähdet, niin pieni tyylillä ja asenteella tehty revenge paikallaan(ilman vihaa, joka liittää asiaa lisää sinuun).- mira
ku naises sai sanottua kännissä sen mitä selvinpäin ajattelee , aina ei pysty ja jää patoutumia !
- eipä jää patoutumia naiselle
mira kirjoitti:
ku naises sai sanottua kännissä sen mitä selvinpäin ajattelee , aina ei pysty ja jää patoutumia !
olisihan sen voinut sanoa kahden kesken. Kummallinen filosofia sulla. Sitäpaitsi tuo on kyllä normaali koko. Eli "naisen" patoutumat ovat kaikkein merkityksellisimpiä. Kyllä vähän käy sääliksi kumpaakin. Naista tyhmyydessä ja tuota poika poloista, joka sai kusipää-tyttöystävän.
Epäilempä että saattanet olla hänen tuo kyseinen tyttöystävä:) - vaan ..
eipä jää patoutumia naiselle kirjoitti:
olisihan sen voinut sanoa kahden kesken. Kummallinen filosofia sulla. Sitäpaitsi tuo on kyllä normaali koko. Eli "naisen" patoutumat ovat kaikkein merkityksellisimpiä. Kyllä vähän käy sääliksi kumpaakin. Naista tyhmyydessä ja tuota poika poloista, joka sai kusipää-tyttöystävän.
Epäilempä että saattanet olla hänen tuo kyseinen tyttöystävä:)tarviiko kaikkea sanoa ...
- muijaltasi
No hohhoijaa, mikä muija. Törkeetä arvostella tolla tavalla toisten kuullen. Ja usko, mitä sanon: sinun peniksesi on just ihannekokoa (nam=)), en tiedä, millaista halkoa muijasi haluaa, mutta se on totuus. Ja olen yli 30vuotias nainen, että kyllä sinä tuolla vehkeellä tyydytät naisen kuin naisen. Ellei sitten ole hyvin löysäpimpsainen. Häntä pystyyn!!
ps. kavereillasi tuskin on isommat=) - mmmmm
Itse aikuisena naisena (yli 30v, sun näkökulmasta varmasti mummo), en ikinä lähtisi arvostelemaan mieheni elintä, en julkisesti enkä edes kahden kesken. Se ja sen kokohan nyt on vain järjettömän arka aihe miehille.
Mielestäni siis käsittämättömän huonoa käytöstä tyttöystävältäsi.
Sinulle, tyttöystävällesi ja niin monelle muulle haluaisin kertoa kuitenkin, ettei se tosiaan ole se koko mikä ratkaisee. Vaan se miten sitä käyttää. Toki myönnän, että aivan avuttoman pieni elin (alle 10cm) vaatii jo hyvää tahtoa ja "tekniikan ihmettä".
Itse olen saanut elämäni ehdottomasti parasta seksiä ns. pieni kyrpäisen kanssa, ja taas huonointa sellaisen suuren kanssa. Isomman varustuksen omaavat miehet kun valitettavasti tuntuvat luottavan vain siihen kokoon, unohtaen täysin kaiken muun. Ei hyvä.
Nauttiakseen seksistä nainen tarvitsee hieman muutakin, kuin vain sen edestakasin jyystävän elimen, on enemmän "henkinen" juttu.
Tyttöystäväsi ilmeisesti kaipaa sinua, miksi et vastaisi hänen yhteydenotto pyyntöihin ja nostaisi ns. kissan pöydälle ja kysyisi, mikä seksielämässänne OIKEASTI mättää, jos siinä jokin mättää. Elimesi kokohan se ei ole.
Ensinnäkin, ei sulla nyt niin pieni ole ja toisekseen ei se edelleenkään ole se koko mikä ratkaisee... - mina.
Paksuushan on HK-sinisen luokkaa ja pituuskin jopa keskiarvoa hieman yläpuolella. Joten ei se nyt ainakaan pieni ole!
Miten usein olette törmänneet HK-sinistä paksumpaan tai edes lähellekään niin paksuun? Vai olenko itse törmännyt vain ohkaisiin??? - Arska
Oon 27 -vuotias mies ja nähnyt jonkin verran jo tätäkin puolta elämässä. Voin sanoa sulle, että:
1. Sano muijallesi, että meillä ei valitettavasti ole enää mitään yhteistä. Osoitit luonteesi ja mua ei voisi vähempää enää kiinnostaa.
2. Sano myös: "Mä TIEDÄN, että mun munani on normikokoa hyvinkin ja mä etsin naisen joka arvostaa mua koska mä aion löytää sellaisen. Toivottavasti löydät kunnon halon jonka kanssa saat hyvän seksisi, mun kanssa sä et tuu enää kokemaan yhtään mitään..."
Mulla on itellä 16/4 mitat eli samaa luokkaa kun sulla ja 2 naista on sanonut isohkoksi ja 3:n naisen kanssa olen saanut palautetta: "sä oot hyvä" "Seksi on ihanaa sun kanssa" "mä oon ihan täynnä sua" Ja nää on tosiasioita.
Joten todellakin, pää pystyyn ja jätä se lutka. Unohda ja löydä toinen, oot sen arvoinen.- mari.
että sua on kehuttu , mutta vitun ääliö oot kuitenkin !
- Arska
mari. kirjoitti:
että sua on kehuttu , mutta vitun ääliö oot kuitenkin !
En ole ääliö. Sä voit olla?
Mä luotan siihen, että jos nainen kertoilee noin idioottimaisia juttuja kuten haukkuu miehensä peniksen koon niin lutka ja kusipää hän silloin on.
Peniksen koon arvosteleminen (etenkin muun joukon kuullessa) on niiiin ala-arvoista touhua, että se paljastaa naisesta ihan riittävästi.
Sitä paitsi.. jos vähän mari vaivaudut miettiin asiaa niin tajuaisit (mitä selkästi et tee) niin peniksen koon mollaaminen on sama kun naiselle sanottaisi:
Sä et oo haluttava etkä sä valitettavasti voi tehdä asialle mitään. Sun pimpsasi on ruma ja sä et sitä asiaa voi itse muuttaa. Tosin mun mielestä on ihan kiva vähän vittuilla sulle siitä asiasta koska ei kait se nyt niin vakavaa ole? Ethän sä suutu jos mä sanon että sun pimpsa on ruma ja, että sä oot ihan helvetin epähaluttava yleisesti miesten keskuudessa.
Se on vaan vähän eri juttu tissien kans ku niitä voi kasvatella jos haluu mut mies ei koolleen mitään voi ja sellaisista asioista arvosteleminen ETENKIN JULKISESTI on jotain niin käsittämättömän IDIOOTTIA toimintaa, että pidä sä Mari ne viisastelut mahassasi koska selkeästikkään sulla ei ole aivoa, että tajuaisit näistä asioista mitään.
- mielipide.
Miehelle penis on nuorena miehisyyden mitta ja tätä miehisyyttäsi on nyt loukattu.
Naisten ja miesten huumorintaju on joskus tyrmistyttävän erilaista. Nainen ei useinkaan tajua ollenkaan loukanneensa sanomisillaan. Vastaavasti nainen loukkaantuu asioista, joita mies ei tarkoittanut loukkauksiksi.
Sinun kullisi on hieman keskiarvoa isompi, jos vertaa niihin pariin tutkimukseen, jotka on aiheesta tehty.- nuorena
Mitä tarkoitat sillä että penis on nuorena miehisyyden mitta? Itse luulen että peniksen koko on miehelle tärkeä asia niin kauan kuin se pysyy edes jotenkin käyttökuntoisena. Väärä luulo että pelkästään nuoret miehet olisivat huolissaan peniksensä koosta.
- kommentti#2
nuorena kirjoitti:
Mitä tarkoitat sillä että penis on nuorena miehisyyden mitta? Itse luulen että peniksen koko on miehelle tärkeä asia niin kauan kuin se pysyy edes jotenkin käyttökuntoisena. Väärä luulo että pelkästään nuoret miehet olisivat huolissaan peniksensä koosta.
Nuorena mies kiteyttää kelpaamisensa liiaksi peniksen kokoon. Todellisuudessa miehen kelpaaminen naisille perustuu melko moneen muuhunkin asiaan.
Tietenkin peniksen koko on tärkeä aina, mutta merkitys vähenee, kun penis(kin) tulee hyväksytyksi sellaisena kun se on. Tietenkin naiset vertailevat miesten peniksiä, mutta kokeneimmatkin sanovat vain ääritapausten jäävän mieleen. Ihan yksiselitteisesti isoa ei kehuta ja pientä moitita. Hyvin usein pienipeniksisestä sanotaan, että oli tosi hyvä, vaikka penis ei ollutkaan iso.
Pienipeniksinen voi olla huono rakastaja, jos liiaksi arastelee ja ujostelee. Naiset pitävät itsevarmoista miehistä.
- deliah
voimia sulle
- ...
Ei liene vielä yhdestä sammakosta kannata muijaa lempata, jos vaan muuten on hyvä ja tulette toimeen.
Kyllähän tommone pistää vituttamaan ja sun tarviikin tehdä muijalles selväks että makuukamari asiat kuuluu ainoastaan makuukamariin, ja makuukamarin ovi on kiinni. - hyvä hyvä
100% ymmärrän kyllä, ettei noin maximaalisen typerää muijaa kannatais kattella.. - ihan saletti! - pidä nyt vaan huoli ettet tuu olemaan jatkossa lähelläkään sen muijan tossun alla jos päätät jatkaa! -toosi pitkinhampain takasin jos ja kun..
- MIÄS
....tai sitten tyttöystäväsi halusi poistaa muiden tyttöjen mahdollisen mielenkiinnon sinuun? tuskin kuitenkaan muijasi on niin fiksu??? jokatapauksessa tyhmästi tehty... mutta muijia kyllä löytyy! keep u head up!
- janne
Mä olisin ehkä jopa lyönyt naista tuosta hyvästä ja todennäköisesti jättänyt samantien...
- bitch
Jätä se ämmä. HETI. Noin ala-arvoiseen akkaan ei kannata tuhlata sekuntiakaan enempää.
Ja sun kulli ei ole pieni. Päinvastoin. Kyllä mulle kelpais :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883