Vihdoinkin ja fiiliksissäni olen.
Paola Suhonen ja Kalle Kuusela tulee Jyväskylään 7.4. Odotan innolla, että pääsen kuulemaan heidän matkastaan vaatesuunnittelun saralla.
Mikä parasta oon kuullu ett koko se Aivomyrskyn ohjelma on Talk show henkeen laadittu, joten aika innostuneena odotan?
Onko muita tulossa?
Menestystarinoita kuulemaan...
5
847
Vastaukset
- Mireella
Kalle Kuusela
- Jenni
Millainen oli tapahtuma? Oliko asiaa?
- jupjup
Jenni kirjoitti:
Millainen oli tapahtuma? Oliko asiaa?
Kuusela oli todellinen pettymys. Tyypillä ei ollut mitään sanottavaa ja vastaukset oli lähinnä muutaman sanan "Joo/Ei". Ja asenne yleisö kohtaan oli ikävä, sanoi mm. että ajankäytöstä nykyään menee paljon haastatteluihin ja muuhun hömppään ja sen jälkeen levitteli käsiään yleisöä kohti. HUONO! Mut samassa tilaisuudessa Katja Ståhl oli paras!
- Mirkku25
jupjup kirjoitti:
Kuusela oli todellinen pettymys. Tyypillä ei ollut mitään sanottavaa ja vastaukset oli lähinnä muutaman sanan "Joo/Ei". Ja asenne yleisö kohtaan oli ikävä, sanoi mm. että ajankäytöstä nykyään menee paljon haastatteluihin ja muuhun hömppään ja sen jälkeen levitteli käsiään yleisöä kohti. HUONO! Mut samassa tilaisuudessa Katja Ståhl oli paras!
Kalle tekee enemmän kuin puhuu, eikä ole ikinä tuppautunut minnekään puhujaksi.
Ehkä itse pystyt luomaan liikemerkin, joka on tunnettu monissa maissa, hankkimaan kaupan Kampista ja työllistämään n kappaletta ihmisiä. ;-)
Sitä paitsi Kalle on SÖPÖ! (Kateus taitaa sinulla voittaa kiimankin)
- vaatteet
eli trikookoltut on mielestäni varsin rumia. Jännä että tuollaisilla tuotteilla voi pärjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269