Tomppeliherja

Temppeliherra? Olen vähän aikaa "seuraillut" juttujasi ja pahalta näyttää. Mikäs kumman sälli sinä olet?

Temppelisi kivijalka on sortumassa ja samalla se hautaa alleen Liberovaippasi jotka olet tosin käyttänyt jo viiteen kertaan.

Mitä sinä muuten työrukkasista tiedät, ei niitä varmaankaan sossunluukulla tarvita?

Muista "rukkasista" sinulla varmaan onkin tietoa, sillä tiedäthän itsekin ettei naamasi ole todellakaan parhaasta muotista veistetty?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=2000000000000006&posting=22000000014221995

Räjäyttikö Andy lattiaa hinkatessasi pääkallosi?

39

2764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • temppeliherra

On mairittelevaa, että olet päättänyt käyttää osan vapaa-ajastasi juttujeni seuraamiseen:D Toivottavasti se siihen rajoittuukin, koska olen useaan otteeseen joutunut häätämään yli-innokkaita ihailijoita maakuoppani reunalta! Olet oikeassa siinä että temppelini kivijalka on todellakin sortumassa...Olen itse oma temppelini ja se, että olen joutunut kaltaisesi suuruuden hampaisiin ei voi tarkoittaa muuta kuin kivuliasta loppua kohdalleni!

On myös asioita, joissa taustatutkimuksesi on mennyt harhaan. En käytä Liberon vaippoja, koska ne aiheuttavat minulle ihottumaa ja muutenkin, ei ole soveliasta tonkia toisten roskiksia!

Olen myös kerran nähnyt työrukkaset Savonlinnassa vieraillessani, ne olivat juuttuneet lapioon, joka oli taas ruostunut pystyyn Olavinkadun varrella olevalle tietyömaalle!

Naamani onkin sitten asia erikseen...Minä uskallan näyttää sen julkisesti, koska se ei loukkaa palstan sääntöjä eikä ihmiskuntaa! Mites se sinun kuva?

Kyllä ,olen myös joskus saanut takaiskuja ihmissuhteissani, minut on jopa naisen toimesta ihan hyljätty! Olen vihdoin saamassa takaisin jo menetyn luottamukseni vastakkaista sukupuolta kohtaan, ja asiaa ei juurikaan auta, että sinä nyt repäisit arvet auki uudelleen!

Anna minulle armoa oi suurista suurin!

• Anteeksipyyntösi on suorastaan liikuttava, voin harkita armahtaa sinua hieman.

Lupaan pistää sinut kivuliaaseen kyykkyasentoon vasta ensi vuonna, joten ehdit vielä ruuvata päätäsi useaan otteeseen.

Tarkastetaan sitten loppuvuodesta otsalohkosi sisäpuolella tapahtuva toiminta, mikäli parannusta on tapahtunut saat lahjaksi mahtavan ruutana-aterian kaatopaikan läheisyydessä sijaitsevalla slummialueella.

Tosin saat popsia ruutanat raakana mutta niinhän ne popsii japsitkin kalansa melkeinpä siima suussa.

• temppeliherra
        SavoRULES kirjoitti:

Anteeksipyyntösi on suorastaan liikuttava, voin harkita armahtaa sinua hieman.

Lupaan pistää sinut kivuliaaseen kyykkyasentoon vasta ensi vuonna, joten ehdit vielä ruuvata päätäsi useaan otteeseen.

Tarkastetaan sitten loppuvuodesta otsalohkosi sisäpuolella tapahtuva toiminta, mikäli parannusta on tapahtunut saat lahjaksi mahtavan ruutana-aterian kaatopaikan läheisyydessä sijaitsevalla slummialueella.

Tosin saat popsia ruutanat raakana mutta niinhän ne popsii japsitkin kalansa melkeinpä siima suussa.

syvästi osoittamastasi inhimillisyydestä ja antamastasi jatkoajasta! Yritän kehittää itseäni, että jonain päivänä minustakin tulisi kaltaisesi verbaalijumala! Tuskin kuitenkaan koskaan yllän tasollesi!

• temppeliherra kirjoitti:

syvästi osoittamastasi inhimillisyydestä ja antamastasi jatkoajasta! Yritän kehittää itseäni, että jonain päivänä minustakin tulisi kaltaisesi verbaalijumala! Tuskin kuitenkaan koskaan yllän tasollesi!

Kyllä sinunkin kirjoitustaidoillesi sopiva paikka löytyy. Ehdotan lastentarhan esiaapista!

Älä kehitä itseäsi turhaa, sillä minun tasolleni et tule pääsemään ikinä. Olen nimittäin ylivoimainen muihin verrattuna, pelkkä katseeni on tappava ja sille on haettu jopa aseenkantolupa.

• temppeliherra
        SavoRULES kirjoitti:

Kyllä sinunkin kirjoitustaidoillesi sopiva paikka löytyy. Ehdotan lastentarhan esiaapista!

Älä kehitä itseäsi turhaa, sillä minun tasolleni et tule pääsemään ikinä. Olen nimittäin ylivoimainen muihin verrattuna, pelkkä katseeni on tappava ja sille on haettu jopa aseenkantolupa.

tavoittelin kuuta taivaalta! Oletko ihan varma, että se katseesi on se mikä tappaa? Luulen että paperipussi naaman yli ehkäiseen enimmät kuolemantapaukset! Minullakin on aseenkantolupa ruumiinosalle...:D

tavoittelin kuuta taivaalta! Oletko ihan varma, että se katseesi on se mikä tappaa? Luulen että paperipussi naaman yli ehkäiseen enimmät kuolemantapaukset! Minullakin on aseenkantolupa ruumiinosalle...:D

Eipäs aleta huutelemaan, moni on yrittänyt ja aina on tullut lämpimät pöksyihin.

Paperipussi naaman yli, eikös se ole teidän suvun syntymärituaali? Sillä tavoin voisi hyvällä onnella vauvat vaihtua sairaalassa, mutta kyllähän se selviäisi viimeistään lapsen tultua 15-vuotiaaksi ja on jo hajoittanut töllistelyllään 600 peiliä.

Sinulla aseenkantolupa? Onko perunanenäsi siis vaaraksi muille?

• temppeliherra
        SavoRULES kirjoitti:

Eipäs aleta huutelemaan, moni on yrittänyt ja aina on tullut lämpimät pöksyihin.

Paperipussi naaman yli, eikös se ole teidän suvun syntymärituaali? Sillä tavoin voisi hyvällä onnella vauvat vaihtua sairaalassa, mutta kyllähän se selviäisi viimeistään lapsen tultua 15-vuotiaaksi ja on jo hajoittanut töllistelyllään 600 peiliä.

Sinulla aseenkantolupa? Onko perunanenäsi siis vaaraksi muille?

mutta meillä kuitenkin synnytään valot päällä ja kätilönkään silmät eivät ole varmuuden vuoksi sidottuina! Siksi annan sinun herjasi anteeksi, koska ei aina voi saada koppia...poks:D Nenäni on uljas kuin Kreikkalainen veistos!!!

• köhijä
        temppeliherra kirjoitti:

mutta meillä kuitenkin synnytään valot päällä ja kätilönkään silmät eivät ole varmuuden vuoksi sidottuina! Siksi annan sinun herjasi anteeksi, koska ei aina voi saada koppia...poks:D Nenäni on uljas kuin Kreikkalainen veistos!!!

... ;)

• temppeliherra
        köhijä kirjoitti:

... ;)

alaruumiini irtaantui muusta kehostani Vietnamissa ei ole mikään leikin asia!!!

• vie.

HeKi vei Sapkoa kuin pässilaumaa sunnuntaina.

• Opettele ensi kerralla kirjoittamaan SaPKo oikein(katso mallia tuosta minun upeasta verbaalikyvystäni) niin voin kommentoida vähän enemmänkin.

Muussa tapauksessa voit piilottaa kumilimpun nenääsi.

• vie.
        SavoRULES kirjoitti:

Opettele ensi kerralla kirjoittamaan SaPKo oikein(katso mallia tuosta minun upeasta verbaalikyvystäni) niin voin kommentoida vähän enemmänkin.

Muussa tapauksessa voit piilottaa kumilimpun nenääsi.

Ymmärrettävästi sinun on vaikea kommentoida tappiollista matsia. Verukkeesikin oli aika huono.

• vie. kirjoitti:

Ymmärrettävästi sinun on vaikea kommentoida tappiollista matsia. Verukkeesikin oli aika huono.

Ehkä voititta ottelun säkällä, mutta siitä hyvästä saitte taas kolme kukkakeppiä lasarettiin.

Eikö paikat kestä? Eikö voima riitä? Se siitä.

että HeKi voittaa SaPKon ensi su 7-1. Viime su SaPKo sai kotonaan HeKiltä selkäänsä 3-5.

• vie.
        SavoRULES kirjoitti:

Ehkä voititta ottelun säkällä, mutta siitä hyvästä saitte taas kolme kukkakeppiä lasarettiin.

Eikö paikat kestä? Eikö voima riitä? Se siitä.

Kyllähän paikat hajoaa, jos tarpeeksi hakkaa ja runttaa.

• vie. kirjoitti:

Kyllähän paikat hajoaa, jos tarpeeksi hakkaa ja runttaa.

Tai vaihtoehtoisesti ei voima riitä, kuten Heinolan pojilla.

Siellä kentällä pelataan kovaa, ei se mitään rusettiluistelua ole. HeKiläisten on turha itkeä jos on kerta joukkue täynnä pilipaliukkoja.

Perhana yksi savonlinnalainen pistäisi koko HeKin hyökkäysketjun yhdellä puhtaalla taklauksella lasarettiin ja aiheuttaisi näin Heinolassa todella kovan porun. Siinä kyynelkanavia rasitetaan oikein urakalla mutta Nessutehtailijat kylläkin hierovat käsiään tyytyväisinä myhäillen Heinolalaisille itkupilleille.

• Ville kirjoitti:

että HeKi voittaa SaPKon ensi su 7-1. Viime su SaPKo sai kotonaan HeKiltä selkäänsä 3-5.

Arvio joka osunee lähelle:

HeKi-SaPKo 9-4

Ylivoimamaalit HeKi 6 SaPKo 1
        Alivoimamaalit HeKi 0 SaPKo 1

Jäähyt HeKi 4x2min Pyhäjärvi 5 20(Saa Hartukselta turpaan)

Jäähyt SaPKo 13x2min 3x5min 20min (Hartus, Kostiainen ja Maaninka telovat HeKiltä 12 ukkoa vilttiin)

Katsomotilanne 275 katsojaa, 258 Heinolasta 17 Savonlinnasta

Arvioitu lopputulos: Savolaisilla muutama ventti ylähuulessa ja pari katkennutta hiusta verinaarmuja rystysissä, Heinolalaisilla 78 uhria sairaalassa hoidattamassa vakavia kasvovammoja, 11 katkennutta kylkiluuta, 15 katkennutta kättä, 136 katkennutta hammasta ja 15 nahkurin orsilla harppua soittavaa poskisolistia.

• vie.
        SavoRULES kirjoitti:

Tai vaihtoehtoisesti ei voima riitä, kuten Heinolan pojilla.

Siellä kentällä pelataan kovaa, ei se mitään rusettiluistelua ole. HeKiläisten on turha itkeä jos on kerta joukkue täynnä pilipaliukkoja.

Perhana yksi savonlinnalainen pistäisi koko HeKin hyökkäysketjun yhdellä puhtaalla taklauksella lasarettiin ja aiheuttaisi näin Heinolassa todella kovan porun. Siinä kyynelkanavia rasitetaan oikein urakalla mutta Nessutehtailijat kylläkin hierovat käsiään tyytyväisinä myhäillen Heinolalaisille itkupilleille.

Satuja horiset. Kuten toisessa viestissä kerrotkin, niin Zafgo on tappelijajoukkue, eikä niin ollen häviä tuurilla vaan taidon vähyydellä.
        Kohtelasta muuten kirjoittaa Heinolalainen isolla ja savonlinnalainen pienellä.

• Pettynyt

taisi olla vain viikon banni. Yllättävän lyhyt.

• Lueskelin vain välillä kun ei aina jaksa näitä sosepojuja kiusata.

Sinulla taasen taisi olla kuukauden banni kirjastossa? Muista ensi kerralla että jaakko Kolmosen kokkikirjaa ei saa syödä.

• Pettynyt
        SavoRULES kirjoitti:

Lueskelin vain välillä kun ei aina jaksa näitä sosepojuja kiusata.

Sinulla taasen taisi olla kuukauden banni kirjastossa? Muista ensi kerralla että jaakko Kolmosen kokkikirjaa ei saa syödä.

taitaa olla bannien lukumääräennätys Suomi24:ssä. En ihmettele.

• Pettynyt kirjoitti:

taitaa olla bannien lukumääräennätys Suomi24:ssä. En ihmettele.

Koska minun banniluku on nolla, niin aika vähän jakelevat sitten banneja jos omistan enkan.

Sinullekin nolla on tuttu luku, sehän on nimittäin vain viisi vähemmän kuin ÄO:si

• kopiokone
      • Ei tainnut isi opettaa linkitystä selkäsaunan ohessa?

• mestariskopsu
        SavoRULES kirjoitti:

Ei tainnut isi opettaa linkitystä selkäsaunan ohessa?

joo huuhaalta kannattaa vilkaista. Onkin tuo temppelinharjaaja joku teinipoika kuulemma

• näin?

• Jänismies"
        mestariskopsu kirjoitti:

joo huuhaalta kannattaa vilkaista. Onkin tuo temppelinharjaaja joku teinipoika kuulemma

Tapasin hänet ensimmäisen kerran Burmassa jo v.1993, hän oli jo silloin saavuttanut täyden säkäkorkeuden, joten ala pitämään häntä henkisenä isänäsi, niin säästyt.

• mestariskopsu kirjoitti:

Kävin tsekkaamassa ja pahasti vaikuttaa olevan pojulla vielä korvantaustat märkinä.

Teiniksi osaa kirjoittaa kohtuullisesti, mutta jutuista paistaa läpi C-vitamiinin puute, ärrävika, ässävika ja 12-vuotiaan henkinen tasapainottomuus.

Porkkanaraastetta linssisoppaan ja tomppelihärö saa vielä joskus hanskat käteen ilman kuokkaa.

• husse
        SavoRULES kirjoitti:

Kävin tsekkaamassa ja pahasti vaikuttaa olevan pojulla vielä korvantaustat märkinä.

Teiniksi osaa kirjoittaa kohtuullisesti, mutta jutuista paistaa läpi C-vitamiinin puute, ärrävika, ässävika ja 12-vuotiaan henkinen tasapainottomuus.

Porkkanaraastetta linssisoppaan ja tomppelihärö saa vielä joskus hanskat käteen ilman kuokkaa.

kuinka vanha sie oot?

• husse kirjoitti:

kuinka vanha sie oot?

Asustelin jo kivikaudella timantein koristellussa lukaalissani ja metsästin ruuaksi lihaa paljainkäsin.

Erään villisiankin niittasin kylmästi nyrkiniskulla oikeaan ohimoon, torahampaista valmistin keihäänkärjen ja nuijan joilla murskasin polvilumpioita temppeliherran ja Villen isoisoisoisoisoisoisoisoisoisoisältä.

Tiesin niiden olevan Villen ja temppelihärön sukua koska molemmilla oli HeKin(Heinolan Kahvakiekko) paita hameena.

• SavoRULESs
        husse kirjoitti:

kuinka vanha sie oot?

Olen 36 vuotias, mutta henkisesti vasta 12- vuotias, joten kaikki on vielä mahdollista.

Osaan kirjoitta sekä rekatulla, että rekkaamattomalla nikillä. Osaatkos sinä poju?

Kuse muuntajaan!

• SavoRULESs kirjoitti:

Olen 36 vuotias, mutta henkisesti vasta 12- vuotias, joten kaikki on vielä mahdollista.

Osaan kirjoitta sekä rekatulla, että rekkaamattomalla nikillä. Osaatkos sinä poju?

Kuse muuntajaan!

jos luulet ettei kukaan erota rekattua ja rekkaamatonta nikkiä.

Ja mitä tuo pieni s-kirjain tekee luuserinikkisi perässä? Yritä jo keksiä tosiaan parempaa, sinulle nauretaan jo Lahdessa ja se on paha.

• vinssimies
        Jänismies" kirjoitti:

Tapasin hänet ensimmäisen kerran Burmassa jo v.1993, hän oli jo silloin saavuttanut täyden säkäkorkeuden, joten ala pitämään häntä henkisenä isänäsi, niin säästyt.

temppeli oli sotimassa vierelläni vuonna 1993.olimme eräässä tshetshenikylä pahasessa kun jouduimme piiritys tilanteeseen.raivasimme tien asein,nyrkein sekä loitsuin ja jatkoimme taistelua koko loppu vuoden.olisikohan burman keikka ollut -94??ja säkäkorkeus oli tosiaankin täydessä mitassa joka ei ole päätä huimaava,mutta sen korvaa hengellinen suuruus joka on aistittavissa jopa tällä hetkellä.

• temppeliherra
        vinssimies kirjoitti:

temppeli oli sotimassa vierelläni vuonna 1993.olimme eräässä tshetshenikylä pahasessa kun jouduimme piiritys tilanteeseen.raivasimme tien asein,nyrkein sekä loitsuin ja jatkoimme taistelua koko loppu vuoden.olisikohan burman keikka ollut -94??ja säkäkorkeus oli tosiaankin täydessä mitassa joka ei ole päätä huimaava,mutta sen korvaa hengellinen suuruus joka on aistittavissa jopa tällä hetkellä.

unohda miten nyrkkisi herättivät pelkoa Balkanilla ja loitsusi saivat itse Merlinin muuttumaan vihreäksi kateudesta! Arvostan myös suuresti, että jaksoit kantaa torsoani Tshetseniasta aina Parikkalan asemalle saakka, muuten en olisi tänään tässä!

• Tomppeliherja on rauhoittanut selvästi sitten viime viikkojen, syynä tietenkin allekirjoittaneen mahtava ukaasi jolloin taateliherra sai tutinafobian.

Tomppeliherja on kumman fiksu epeli kun ymmärsi rauhoittaa tahtia välittömästi näin määrätessäni. Edelliset kapiset poitsut kuten ironmikesit eivät ymmärtäneet ja nyt syväkyykystä on tullut Miken rakkain harrastus.

Hyvä tuttelihermo! Kyllä sinusta vielä jonkinlainen aparaattori tulee.

• temppeliherra

Jouduin rauhoittamaan tahtia, koska kohtasin itseäni suuremman auktoriteetin! Saattaa olla, että olen todellinen valtias täällä pohjois-Savossa, mutta en tiennyt mihin ryhdyin kun yritin laajentaa valtakuntaani! Olen nähnyt muutamien samaa yrittäneiden ahdingon ja en todellakaan toivoisi samaa omalle kohdalleni! Minä kyllä ymmärrän kun minulle sanotaan, minä kyllä opin kertakyykystä, kunhan sellainen tulee kohdalle! Nyt toivonkin, että jos tältä palstalta löytyy ketään jolla on yhtään aivokäyrää, niin reilusti käsi ylös! Tunnelisurma on tiukka, mutta oikeudenmukainen!

Jouduin rauhoittamaan tahtia, koska kohtasin itseäni suuremman auktoriteetin! Saattaa olla, että olen todellinen valtias täällä pohjois-Savossa, mutta en tiennyt mihin ryhdyin kun yritin laajentaa valtakuntaani! Olen nähnyt muutamien samaa yrittäneiden ahdingon ja en todellakaan toivoisi samaa omalle kohdalleni! Minä kyllä ymmärrän kun minulle sanotaan, minä kyllä opin kertakyykystä, kunhan sellainen tulee kohdalle! Nyt toivonkin, että jos tältä palstalta löytyy ketään jolla on yhtään aivokäyrää, niin reilusti käsi ylös! Tunnelisurma on tiukka, mutta oikeudenmukainen!

Koska olet pohjois-savon ylempää luokkaa ja valtiaskin vielä niin miten olisi yhteishanke, jossa orjuutamme hämäläiset Savon orjatyömaaksi?

Kukkakepit painaisivat työtä vedellä, leivällä ja viikkopalkalla joka on 1,2€/tunti?

Varsinkin palstallamme seikkaileva Villepoika pääsisi heti töihin variksenpelätiksi tai siivouspalveluun tyhjentämään vessanpyttyjä.

Hän on tosin aikamoinen itkuiikka joten joutunemme myöntämään Villelle lisätuen Nessuihin. Olisiko 0,8€/tunti hyvä lisä siihen, jotta Villelle maksettaisiinkin "ruhtinaalliset" 2€/tunti pellolla seisoskelusta.

Minua vain vähän epäilyttää, että varikset nauraisivat itsensä kipeäksi Villen nähdessään. Mutta sehän onkin kyllä positiivinen asia, eipähän pääse loksunokat tuhoamaan 35.000 hehtaarin mansikkaviljelmääni.

• temppeliherra
        SavoRULES kirjoitti:

Koska olet pohjois-savon ylempää luokkaa ja valtiaskin vielä niin miten olisi yhteishanke, jossa orjuutamme hämäläiset Savon orjatyömaaksi?

Kukkakepit painaisivat työtä vedellä, leivällä ja viikkopalkalla joka on 1,2€/tunti?

Varsinkin palstallamme seikkaileva Villepoika pääsisi heti töihin variksenpelätiksi tai siivouspalveluun tyhjentämään vessanpyttyjä.

Hän on tosin aikamoinen itkuiikka joten joutunemme myöntämään Villelle lisätuen Nessuihin. Olisiko 0,8€/tunti hyvä lisä siihen, jotta Villelle maksettaisiinkin "ruhtinaalliset" 2€/tunti pellolla seisoskelusta.

Minua vain vähän epäilyttää, että varikset nauraisivat itsensä kipeäksi Villen nähdessään. Mutta sehän onkin kyllä positiivinen asia, eipähän pääse loksunokat tuhoamaan 35.000 hehtaarin mansikkaviljelmääni.

ajatella myös varisten tunteita! Varis kuitenkin kuuluu Suomen luontoon, ja olisi todellinen sääli jos kaikki varikset pelätin nähtyään muuttaisivat Ruotsiin! Olen samaa mieltä, että Hämeestä tulisi tehdä Savon provinssi ja heidän hitaanlainen kansansa tulisi viipymättä orjuuttaa!

• iso karvainen mies
        SavoRULES kirjoitti:

Jos alat pitää muita miehiä niin saat lähteä kaatopaikalta ja palata kylmään koloosi ruutanoitten seuraksi.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5787
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      604
      2265
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1171
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      936
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      905
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe