Olen seksiriippuvainen nuori nainen,ja asiasta on muodostunut minulle suuri ongelma.
En pysty elämään normaalia elämää,ja ajattelen kokoajan seksiä.
Sitä on saatava joka päivä ja mieluiten monta kertaa päivässä.
Mieheni ei ymmärrä minua,eikä häntä kiinnosta seksi kanssani ollenkaan.
Elän puutteessa ja pelkään että kohta petän miestäni koska halut ovat niin suuret.
Onkohan miehessäni jokin vikana kun hän ei koskaan tee aloitetta ja joudun puoliväkisin hänet houkuttelemaan jotta saisin tyydytykseni?
Mielestäni olen ihan hyvännäköinen ja kokoinen nuori nainen joten kyse ei ainakaan voi olla siitä että olisin yököttävä.
En kestä tätä enää!!!
Onko muita naisia joilla samanlainen ongelma???
Seksiriippuvuus
19
1895
Vastaukset
- pieni pulma
Tunnistan itsessäni saman, ja siitä on kasvamassa todellinen ongelma. Kertokaa viisaammat, ei-koukkuun jääneet, neuvoja.
Sinä et joka tapauksessa ole ainoa kärsivä! - PellePeloton
...vaikka mies olenkin.
Minä taas olen seksiriippuvainen vanha mies. S-riippuvainen olen ollut kai koko ikäni, vaikka nuorempana en sitä tiennyt. Tuossa 30 kympin iässä aloin ongelman ymmärtää ja arvelin, että kyllä se vanhemmiten häviää, mutta eipä ole hävinnyt.
En tiedä luokitellaanko seksiriippuvuus sairaudeksi. Ongelma se kuitenkin on; joskus ihana, joskus hyvin hankala.
-Haittaa keskittymistä kaikkiin muihin asioihin.
Esim. työ ja harrastukset.
-On liikenteessä suorastaan vaarallinen.
-Seksiriipuvainen ei pysty ylläpitämään pysyvää parisuhdetta. S-riippuvainen tappaa vähemmän riippuvalta osapuolelta sen vähänkin halun, ja ihan tahtomattaan.
-yms haittoja.
Tähän ongelmaan minunkin yli 20-vuotinen avioliiton kaatui. Lopuvaiheessa sitä yritettiin hoitaakin, jopa "kallon kutistajan" avulla. Vaan eipä kutistunut.
Minulla ongelma ilmenee näin:
Kaikkialla, kadulla, torilla,kaupoissa, yleisötilaisuuksissa hakeudun paikkaan, josta näkee paljon naisia. "Sieluni silmillä" riisun heidät, näen heidät alastomina ja kuvittelen heidän ihanuuttaan. Eikä tämä tarkoita sitä, että "kulli kaiken aikaa seisoisi". Ei suinkaan. Suloinen(?) tuska vain tuntuu sydänalassa ja alavatsassa. Eikä kohteiden tarvitse olla edes mitenkään kauniita. Paremminnkin jotenkin epätavallisen näköisiä.
Varmaan jotkut, myös hieman riippuvaiset, naiset ovat tämän huomanneetkin. Ja onhan se aika usein johtanut ihan toimintaankin. Pysyvää parisuhdetta, muutamaa kuukautta pitempää, en ole enää yrittänytkään muodostaa, koska tiedän, että se ei onnistu.
Onneksi haluni eivät kohdistu lapsiin, eivätkä samaan sukupuoleen!!
Moraalikäsitykseni ovat korkeat, enkä ole koskaan syyllistynyt esim. väkisinmakaamisen. Tuskin pystyisinkään. Myöskään neitsyet eivät kiinnosta. Toisten vaimot kylläkin, valitettavasti.
Eikä tarpeeni ole pelkkää "panemisen halua", "kassien tyhjennystä" varten. Haluan ehdottomasti moemminpuolista nautiskelua tämän niin ihanan, "Luojan lahjan", seksuaalisuuden, parissa!
"Kassit" voi paljon helpommin tyhjentää onanoimalla.
Luulen, että kohdallani pahin on vielä edessä: Kun lisää ikäännyn, tuo seksikyky varmaan häviää, ja jäljelle jää vain se himo. Mitäs sitten teen?
Keskustelun avauksesi oli hieno!
Tästä ongelmasta puhutaan aivan liian vähän. Useinmitenhän tämä pannaan "sikamaisten miesten" ja miksei naistenkin piikkiin. Mitään sikamaistahan siinä ei ole, jos riippuvaisella muutoin on itsensä kontrolli hallinnassa.
Saapa nähdä tuleeko kommentteja. :)
SEKSIRIIPPUVAINEN- addiktoitu
Hei!
Ihan lyhyesti! Monia yksityiskohtia myöten oli kun mun oma historiani, lohduttavaa lukea etten ole ainoa. Ajattelenkin kuin sinä. Mulla on kohteena lihavat naiset. Olis kiva jutella enemmänkin... kiitos kirjoituksestasi ! - Lihava nainen
addiktoitu kirjoitti:
Hei!
Ihan lyhyesti! Monia yksityiskohtia myöten oli kun mun oma historiani, lohduttavaa lukea etten ole ainoa. Ajattelenkin kuin sinä. Mulla on kohteena lihavat naiset. Olis kiva jutella enemmänkin... kiitos kirjoituksestasi !Jos sinulla on kerta kohteena lihavat naiset, niin täällä olisi tarjolla sellainen. Pistäpä yhteystietojasi kehiin, niin otan yhteyttä kaiken kivan merkeissä ja ihan tosissani olen...
- rehevän ystävä
Lihava nainen kirjoitti:
Jos sinulla on kerta kohteena lihavat naiset, niin täällä olisi tarjolla sellainen. Pistäpä yhteystietojasi kehiin, niin otan yhteyttä kaiken kivan merkeissä ja ihan tosissani olen...
Ota yhteys
heppu100@luukku.com - Anonyymi
Kirjoituksesi on ristiriitainen selvästikään et hallitse itseäsi mun on se ihana että osaat edes kuvitella hallitsevasi
- kerron mä nyt
Oon ollut jo vuosia ilman vakituista suhdetta, välissä vain muutama yhden-kahden yön kokemus ja tulen silti hyvin toimeen. Olen korvannut seksin muulla toiminnalla koska tajusin vihdoinkin mistä seksissä on kyse. Siis se perimmäinenhän tarkoitus on siittäminen ja nautinto on vain luonnon tapa varmistaa että niitä natiaisia syntyy.
Olosuhteista ja päätöksestäni johtuen en aio lapsia hankkia joten jäljelle jää vain seksi ja läheisyys, mutta kun olen todella huono elämään parisuhteessa, eikä kykyihini kuulu satunnaisten naisten iskeminen joudun elämään ilman seksiä. Tosin masturboin aina kun tuntuu tarvetta ja se on kuulemma terveellistä eturauhasellekin.
Seksiriippuvuus teillä johtuu ylitarjonnasta, mahdollisesti epävarmuudesta itsensä tai suhteen suhteen, tai yksinkertaisesti harrastusten puutteesta. Energiansa voi kanavoida muuhunkin kuin kuherteluun vaikka se onkin vaikeaa jos on partneri saman katon alla. Mutta sanonpa silti nyt, että siirtämällä sen seksienergianne johonkin muuhun kuten harrastukseen tai mikä teitä nyt sattuu kiinnostamaan, niin tulette huomaamaan ettei teillä olekaan seksinpuutetta ollutkaan vaan liiallista seksinhalua. Ja sitäpaitsi, mitä enemmän keskitytte omiin puuhiinne(siis muuhun kuin seksin saamisen ajatteluun tai yrittämiseen), niin partnerinne mitä luultavimmin kiinnittää enemmin seksuaalista huomiota teihin kun hän tajuaa ettette roikukaan jatkuvasti hänen kannoillaan seksin perässä mikä on hänelle samalla helpotus että lievä pettymys kun on ennen tottunut olemaan se kohde johon kaikki energia on suunnattu.
Siis vähemmän seksiä, enemmän seksiä.
Tätä ei sitten opeteta koulussa matematiikan tunnilla. - johtuu just
siitä se miehesi haluttomuus,ettei se tarvi enää koskaan pyytää sulta,kun saa jo liikaakin. Jos pitäisit tauon,etkä tekisi suurta numeroa seksistä,miehen halut heräisi,ja se pyytäisi vaihteeksi sulta. Osta seksilelu,ja sano,että sä käytät sitä aina kun tarvitset, ja kun mies haluu,ni saa panna. :)))
- Lolita1982
Tilanne on hyvin arkinen, miehen haluttomuus on vain tabu.
- Anonyymi
Itse olen sekisriipuvainen aina ollut nyt huomaan etten pysty ja halua parisuhdetta enään kaikki kaatuneet seksipuuteeseen sen takia olen joutunut aina käymään vieraissa pitää saada seksiä joka viikko useasti olen sen huomannut kun tämä seksi ongelma sekoittaa joka päiväisen elämän rytmin niin siihen vaan on apua et löytää toisen samanlaisen ihmisen jolle seksi todella tärkeetä, itse miehekäs salilla viihdyn mut sen huomaan et parisuhde kaatuu kun toinen ei halua seksiä aina joku tekosyy, mut meille tämä on sairaus mut itse en pidä sitä ongelmana koska naisia aina maailma täynnä joten turha hukata seksi haluja jos toinen osa puoli kykenemätön ja saa aina ruinata seksiä se tappaa suhteen lopullisesti ainakin minun kohdalla. Näin on pääsyt käymään joten sanon et ole yksin tämän asian kanssa meitä on paljon mut asiasta ei puhuta kun pidetään pervona. Tsemppi sulle ja tiedöt et meitä muita myös sun lisäksi paljon.
- Anonyymi
Tulee sulle kalliiksi käydä huorissa jossai kohti nääs loppuu sullakin se baarista pillun saanti kun ikää tulee enemmän pikamatikalla pitäs varmaan kuukausi netto olla noin satatonnia että voisit käydä useamman kerran päivässä saati edes viikossa
- Anonyymi
Samassa veneessä!!!! Hirveä tuska kokoajan ja kun ei ole sitä miestä!!
- Anonyymi
Jos haluja ota yhteyttä itse siisti miehekäs ja todella kiimainen sitä saat mistä puute kunnon seksiä ei voita mikään useasti sellaisen ihmisen kanssa ihan parasta.
- Anonyymi
Laita viestiä jos nappaa tavata itse 180 85 19 47 Hki. TXT 040 245 94 07 . Fiksu, mieheksäs, katseenkestävää ja seksiriipuvainen 😂😂
- Anonyymi
Sama homma koko aika seisoo ja on mielessä .Laita jokin yhteys tieto jutellaan.
- Anonyymi
Missäpäin olet,kyllä miehiä on, kirottu olkoon se mies joka ei kiimaista auta
Olen mies ja sama ongelma, autetaan toisiamme
- Anonyymi
Moi
Olen mies, seksiriippuvainen, avioliitossa vielä.
Tarvin seksiä 3 krt vrk.nyt oman toiminnan kautta.
Vaimon kanssa 1 krt 2kk, eikä ehkä silloinkaan, alkaa olla melko tuskaa..
Olen kuitenkin johtavassa asemassa oleva mies,55 Olen treenattu huippukuntoinen heteromies.
Suorasti kerrottuna, tarvin fiksun naisen jonka kanssa seksi toimii. ja ehkä elämä myös🤐 - Anonyymi
Eiköhän noita ole itse näi miehenä olen muita miehiä varotellu että turha seurustella seksiriippuvaisen naisen kanssa jos ei tätä osaa tyydyttää nää pettää heti kun selkäs käännät seksiriippuvainen mies taas mitä suurimmalla todennäköisyydellä pettää ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa ja se taas että on seksimielessä kokoajan ei tee millään tapaa automaattisesti riippuvaiseksi seksistä ennenpitkää toki saattaa tehdä mutta silti epäilisin että pääsyy siltikin on itsehillinnän puutteessa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481