kuka on ostanut kesän jälkeen lämppärin limingasta heiskariselta... olit kuulemm ihastunu niin että olit ostanut sen kempeleeseen.. vuokrauksen jälkeen.. noin 150cm,ruskea todella kiltti ja aivan ihqu!!!! jos tunnet sen niin auttakaa mua ja äkkiä voitais järkätä sillain jos voisin käyä kattoon sitä!!!! sanoin sitä empuksi!!!!!
APUA!!!!!
nyyh(ikävöin...
2
502
Vastaukset
- glowy
hevosia menee ja tulee, ja tiedän itsekkin että yksi on aina ylitse muiden... mutta olisit tehnyt ratkaisun ja ostanut itse kyseisen hevosen... hmm, mietippäs itsesi kannalta... jos olisit juuri saanut unelmiesi hevosen, niin haluaisitko että joku sen entinen hoitaja tunkisi sinun ja hoitsusi väliin? tuskimpa...
- nyyh (ikävöin)
en oo ihan varma pitäskö otta hevosta...oon miettiny otta kesällä hevosen... kun oikee heppa/poni tulisi eteen!!!! jos tiedätte oulun lähellä olevaa hevonen niin otetaan yhteyttä!!!(=palataan!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076