Kuolema/sairaus-teemat

Kotikadun ystävä

Ja taas mennään!! Olen suuri Kotikadun ystävä ja katsonut paria jaksoa lukuunottamatta kaikki mitä on televisiossa näytetty.

Yksi asia käy ärsyttämään tuossa Kotikadussa. Se, että siinä käsitellään liikaa kuolema/sairaus -teemoja! Arvaan ilmeisesti taas aivan oikein, että nyt kun näyttiin herttaista vanhusta, niin sehän kuolee seuraavaksi! Niinpä taitaa käydä seuraavassa jaksossa.

Onko meidän suomalaisten elämä todella näin karua, että aina pitää käsitellä kuolemaa ja sairauksia? Tässä voisi miettiä kuinka moni roolihahmo on kuollut sarjassa. Niitä on lukuisia. Liikaa jopa! Voisivat esimerkiksi muuttaa eri paikkakunnalle, eikä kuolla pois.

5

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen katsoja

Alusta alkaen kaikki jaksot katsoneena ihmettelen samaa. Otin tämäniltaisen jakson nauhalle.Kelasin jaksosta n.42 minuuttia.Sarja on nykyään pelkkää vanhuksia ja sairaita, missä on kaikki nuoret sarjasta. Ja Onni pois,pilaa koko sarjan.Ohjelma olisi pitänyt lopettaa silloin kun muuttivat Kallioon. Myöskään juonta ei ole minkäänlaista, vain pelkkää haahuilua.

• mää

ihan samaa ihmettelin, yritetään saada katsojia kuolemalla ja sairauksilla... miksei mitään iloista? olishan däni ja hessu voineet saada sen toisen lapsen esim...?

• katselen silloin tällöin
        mää kirjoitti:

ihan samaa ihmettelin, yritetään saada katsojia kuolemalla ja sairauksilla... miksei mitään iloista? olishan däni ja hessu voineet saada sen toisen lapsen esim...?

Niin mikä hessulle ja danille tuli kun ei ookaan tuossa sitä toista vauvaa?

• Medina1
        katselen silloin tällöin kirjoitti:

Niin mikä hessulle ja danille tuli kun ei ookaan tuossa sitä toista vauvaa?

Danihan sai keskenmenon:(

• Ylen keskiverto

Kirjoituksesi kuvaa Kotikatua 100% oikein.
      Minua kuvottaa sarjassa myöskin se että siinä on aiheena lähestulkoon jatkuvasti kuolema taikka sairausteemat!! Merkille on pistetty.'
      Liian raskas sarja katsottavaksi.
      Mulla on ainakin ihan tarpeeksi heviä muutenkin,että kun TV:tä katsotaan,niin ei kyllä mitkään tämmöiset sarjat näillä teemoilla iske.YÄK!
      Yleltä ei kyllä tosin voi oikein muuta odottaakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      87
      1486
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      113
      1076
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      65
      1044
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      908
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      867
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      64
      854
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      32
      777
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      701
    Aihe