Eroa Erkka!!!!!!

väkisin vain vapaaehtoisesti??

Eikö Erkkaa oikeesti saada vittuun sieltä Suomen joukkueen johdosta?

Jos Erkka olis edes vähäsen järjissään, niin lähtisi suosiolla kotiin! Huomenna Venakot jyrää ja Erkka vaan seisoo tikku perseessä!! Perkele!!!

Suomen leijonat ei mitalia saa, siitä Erkka pitää huolen.

42

1898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 183847634

Jätkähän on mahtava valmentaja.

Suomi taistelee mitalista joukkueella, joka dissattiin alempaan helvettiin heti kun joukkue julkistettiin.

Hyvää meininkiä.

• miljonääri-Erkka

Suomen rikkaimpiin kuuluva (ellei jopa rikkain) mies ei kuulu jääkiekkovalmentajaksi. Erkka otettiin vaan rahojensa takia hommaan. Kun ei riitä pelkkä Sanoma-osakeyhtiön johtaminen, pitää myös "valmentaa"

• on sitt

vikana?

• voi ziisus

..sä horiset jostain Sanoma-osakeyhtiöstä?
        Taidat olla aika sekaisin pelle.
        Erkka Westerlund ei liity mitenkään Sanoma WSOY:n.

• Stella

Kukas sitten olisi sopiva valmentamaan Leijonia?

• Suurmies!!

Raimo Summanen on jääkiekkoilun suurmies.

Summanen takaisin leijonien valmentajaksi ja äkkiä!

• helvetissä?
        Suurmies!! kirjoitti:

....?

• Ara
        Suurmies!! kirjoitti:

Kaikki Summasen haikailijat.Vetäkää vittu päähänne ja syvälle.Valmentajalleko siitä kuuluu kaikki kunnia kun tosi ammattilaiset pelaa ja maalilla on sen hetken maailman paras veskari.Viittaan mailman cupiin,jonka menestyksen myötä tää "Sumi"sai joidenkin päässä lähes messiaan statuksen.Ja sit se raukka erotettiin kun se ei ollut niitä kaikkein sosiaalisimpia tyyppejä.Ei tullut kaikkien kanssa toimeen.Okei Niinimaa lähti ja muut ei halunnu valittaa kun eivät halunneet samaa neidin mainetta minkä Niinimaa sai.Onko muka nyt parempi valmentaja?Ja paskat;mut jos Suomi huomenna tekee sen Ihmetempun siis pelaajat niin kuka saa kunnian.ERkka tietty ja kattokaa mikä jengi meillä nyt pelaa.Mut eka pitää voittaa Venäjän kovaa laukova StarTEam.

• Summanen rules
        Ara kirjoitti:

Kaikki Summasen haikailijat.Vetäkää vittu päähänne ja syvälle.Valmentajalleko siitä kuuluu kaikki kunnia kun tosi ammattilaiset pelaa ja maalilla on sen hetken maailman paras veskari.Viittaan mailman cupiin,jonka menestyksen myötä tää "Sumi"sai joidenkin päässä lähes messiaan statuksen.Ja sit se raukka erotettiin kun se ei ollut niitä kaikkein sosiaalisimpia tyyppejä.Ei tullut kaikkien kanssa toimeen.Okei Niinimaa lähti ja muut ei halunnu valittaa kun eivät halunneet samaa neidin mainetta minkä Niinimaa sai.Onko muka nyt parempi valmentaja?Ja paskat;mut jos Suomi huomenna tekee sen Ihmetempun siis pelaajat niin kuka saa kunnian.ERkka tietty ja kattokaa mikä jengi meillä nyt pelaa.Mut eka pitää voittaa Venäjän kovaa laukova StarTEam.

Totuus on se että kyllä Summanen on VALMENTAJA eikä mikään tikkuperse!!

• Summasen
        Summanen rules kirjoitti:

Totuus on se että kyllä Summanen on VALMENTAJA eikä mikään tikkuperse!!

valmennuksessa oli niin hyvää??

• tikkuperse-Erkka
        Summasen kirjoitti:

valmennuksessa oli niin hyvää??

Toisin kuin Erkka, Summanen loi joukkueeseen henkeä silloin kun sitä tarvittiin, eli silloin kun joukkue on altavastaajana. Suomi-USA pelissä viimeisessä erässä leijonia vietiin kuin pässiä narussa ja Erkka vaan seisoskeli sivussa katsomassa - tikku perseessä!!!

Summanen olisi pistäny porukan kuriin ja järjestykseen!!!

• höpö!
        tikkuperse-Erkka kirjoitti:

Toisin kuin Erkka, Summanen loi joukkueeseen henkeä silloin kun sitä tarvittiin, eli silloin kun joukkue on altavastaajana. Suomi-USA pelissä viimeisessä erässä leijonia vietiin kuin pässiä narussa ja Erkka vaan seisoskeli sivussa katsomassa - tikku perseessä!!!

Selitäppäs millätavalla Summanen loi sen hengen?

Kyllä Suomi-USA pelin kolmas erä meni sentään hyvin verrattuna World Cupin Suomi-Ruotsi peliin! Suomen johto hävisi taas kerran, eikä ollu kaukana, ettei hävitty koko ottelua! Kyllä se Summanen yhtälailla sivussa seisoskeli...eikä mitään järjestystä saanut!

• Pistänyt niin
        tikkuperse-Erkka kirjoitti:

Tai ainakin yrittänyt,Erkkahan on yhtä passiivinen kuin joukkue ja katsoo vaan että kyl toi meijän kokenu miehistö tietää kai paremmin ku mää et mitä pitää tehdä .Ei kai mun parane sinne ny mennä sorkkimaan ku sentään ollaan johdossa vielä.Mut rohkeutta Hyökkäyspeliä ja Painetta ja Painetta lisää.Ja Vauhtia vaikka se on jo kovaa niinLisää vaan ja Painetta pakeille Ja kun Hyökkäys vyöryy kohti Venäjän maalia niin koko miehistö apuun niin johto taas sen kun kasvaa.Teemu Selänteen oon nähnyt yrittävän välillä yksinäisenä soturina tsempata joukkuetta.Olis tullu hyviä tilanteita jos muutkin olis tullu apuun. Mut eihän ne uskaltanu ku ne luuli et nyt kuuluu vaan puolustaa.Venäjä on tehnyt kyllä aivan päinvastoin ja siitä pitäis Suomenkin valmennusjohdon ottaa oppia eikä vaan itsepäisesti olla tietävinään olevansa aina oikeassa.

• selität?!
        Pistänyt niin kirjoitti:

Tai ainakin yrittänyt,Erkkahan on yhtä passiivinen kuin joukkue ja katsoo vaan että kyl toi meijän kokenu miehistö tietää kai paremmin ku mää et mitä pitää tehdä .Ei kai mun parane sinne ny mennä sorkkimaan ku sentään ollaan johdossa vielä.Mut rohkeutta Hyökkäyspeliä ja Painetta ja Painetta lisää.Ja Vauhtia vaikka se on jo kovaa niinLisää vaan ja Painetta pakeille Ja kun Hyökkäys vyöryy kohti Venäjän maalia niin koko miehistö apuun niin johto taas sen kun kasvaa.Teemu Selänteen oon nähnyt yrittävän välillä yksinäisenä soturina tsempata joukkuetta.Olis tullu hyviä tilanteita jos muutkin olis tullu apuun. Mut eihän ne uskaltanu ku ne luuli et nyt kuuluu vaan puolustaa.Venäjä on tehnyt kyllä aivan päinvastoin ja siitä pitäis Suomenkin valmennusjohdon ottaa oppia eikä vaan itsepäisesti olla tietävinään olevansa aina oikeassa.

En tajunnu just mitään, enkä ymmärrä mitä tää tähän liittyy!?

Venäjä on nimenomaan vaarallinen vastahyökkäysjoukkue! Ei sinne vaan voi mennä koko porukalla riehumaan, kun nopeudessa hävitään Venäjän hyökkääjille 6-0! Täytyy pelata maltillista puolustuspeliä!

Johtuskohan tää mitenkään siitä, että Venäjän taitotaso on tän turnauksen huippua!?

Kyllä taas joku puhuu asiasta, josta ei oikeesti tiedä yhtään mitään!

• ...kerro sitten
        selität?! kirjoitti:

En tajunnu just mitään, enkä ymmärrä mitä tää tähän liittyy!?

Venäjä on nimenomaan vaarallinen vastahyökkäysjoukkue! Ei sinne vaan voi mennä koko porukalla riehumaan, kun nopeudessa hävitään Venäjän hyökkääjille 6-0! Täytyy pelata maltillista puolustuspeliä!

Johtuskohan tää mitenkään siitä, että Venäjän taitotaso on tän turnauksen huippua!?

Kyllä taas joku puhuu asiasta, josta ei oikeesti tiedä yhtään mitään!

Millä tavalla Erkka on osoittanut olevansa niin hyvä valmentaja?? Selitykseksi ei riitä todellakaan se, että Suomi ei ole hävinnyt yhtään ottelua turnauksessa.

• valmentamista...
        ...kerro sitten kirjoitti:

Millä tavalla Erkka on osoittanut olevansa niin hyvä valmentaja?? Selitykseksi ei riitä todellakaan se, että Suomi ei ole hävinnyt yhtään ottelua turnauksessa.

jos ei ole hävinnyt yhtään ottelua?! Sitähän mä olen kokoajan yrittänyt tässä sulta divata, että mistä minä tai sinä voimme päätellä, onko valmentaja valmentanut hyvin tai huonosti...muutakuin voitoista?

Eli miksi World Cupin hopea oli Summasen ansiota, mutta tän turnauksen menestymien ei ole ollut Westerlundin ansiota???

• nollapelit
        valmentamista... kirjoitti:

jos ei ole hävinnyt yhtään ottelua?! Sitähän mä olen kokoajan yrittänyt tässä sulta divata, että mistä minä tai sinä voimme päätellä, onko valmentaja valmentanut hyvin tai huonosti...muutakuin voitoista?

Eli miksi World Cupin hopea oli Summasen ansiota, mutta tän turnauksen menestymien ei ole ollut Westerlundin ansiota???

Mitä vittua se todistaa valmentajan taidoista, jos joukkue ei ole hävinnyt yhtään ottelua? Ei yhtään mitään. Saatana ihan sama vaikka Suomen joukkueen valmentaja olis mun mummoni.

Nimenomaan vaikeina aikoina valmentajan taidot punnitaan. Erkasta ei ole vaikeiden aikojen valmentajaksi.

• Summanen??
        nollapelit kirjoitti:

Mitä vittua se todistaa valmentajan taidoista, jos joukkue ei ole hävinnyt yhtään ottelua? Ei yhtään mitään. Saatana ihan sama vaikka Suomen joukkueen valmentaja olis mun mummoni.

Nimenomaan vaikeina aikoina valmentajan taidot punnitaan. Erkasta ei ole vaikeiden aikojen valmentajaksi.

missä tilanteessa Summanen on ollut hyvä "vaikeiden aikojen valmentaja"?!:D

Jännä juttu sinänsä, että Kapteenin tehtävä on yhtälailla...ja vielä enemmänkin herättää joukkueensa, etkä ole vielä kertaakaan syyttänyt Koivua mistään vaikka olet näin hiton huolestunut tästä asiasta!

• sittari

Jos joku on viime aikoina mennyt pieleen, niin juuri valmentajan sekä Suomen kiekkojoukkueen mollaaminen. Kuulut just siihen porukkaan joka on vaahdonnut samaa jo viikkoja - kaikki totuudet kuitenkin ihan hanurista. Voisit jo lopettaa ihan lääkärin ohjeen mukaan.

• Ara

Ei kai tässä nyt kukaan Suomen kiekkojoukkuetta mollaa eikä siihen kyllä ole mitään aihettakaan,että jäitä hattuun kaveri.Suomi on pelannut niin pirun hyvin,mutta ihmiset pelkää sitä huomista ja se on ymmärrettävää.Kato kun on tiukka paikka niin kuvitellaan että valmentaja voi sillä hetkellä auttaa.Kun ollaan johtoasemassa ja Leijona alkaa varmisteleen ja Venäjä tulee päälle ja laukoo ja laukoo ja kun niillä Kovaleveillä ja Kovatltshukeilla ei oo mikään heppoinen kuti niin pelottaahan se ja jos ne pelaa sitä yhden kosketuksen syöttöpeliä niin mitä valmentaja sanoo silloin passivoituneelle joukkueelle.??Nyt on nähty mitä Erkka tekee tiukassa paikassa.No eipä juuri mitään.Mutta onneksi meillä on kokenut kapteeni ja Selänne ja varsinkin Nummisen (vaikka onkin aika hiljanen)toivon nousevan esiin tsemppaamaan joukkueen voittoon.

• Tikkuperse

Onneksi Pelaajat on aivan toista maata kun toi vitun Erkka tai ainakin 95 prosenttia heistä.Seisköön Erkka tikkuperseessään. Tää ei oo mikään Euro hockey tour ja täällä pelaa jääkiekkoilijoita,jotka tietää itse (onneksi)mitä pitää tehdä.Pureskelkoon Erkka vaikka kynsiään.

• Hyvin on hommansa hoitanut. Lopeta valitus ja mene nukkumaan.

• totuus ja seerumi

Erkka on vaan sen takia, että joukkueella on pakko olla joku nimikkeellä "valmentaja". Erkka on siis kumileimasin.

• PROVOSOI...

ERI NIMILLÄ JATKUVASTI! Sanoo ensin, että Suomi ei tuu pärjäämää ja hävitään USA:lle ja sittkun ei hävitä, niin rupee selittämään jotain muuta!

• Typerä

käytös minuakin nyppii..Aina manataan ja mollataan ja ollaan tietävinään että huonosti käy ja aina käy huonosti ja jos käy huonosti niin ollaan polleeta että mitä mää taas sanoin Suomi on ihan Paska.Te tyhmät vaan unelmoitte mut mää oon realisti ku mää ymmärrän reaaliteetit enkä perusta j....niin ja jne.Toivossa on hyvä elää ja suurin osa meistä kiekkofaneista toivoo Suomen parasta.

• Typerä

Unohtui vielä sulta kysyä,että mistä sä tidät et se on se sama provosoija koko ajan mikä täällä Summasta haikailee,kun mä oon luullu et niitä on useitakin.

• lukemista!
        Typerä kirjoitti:

Unohtui vielä sulta kysyä,että mistä sä tidät et se on se sama provosoija koko ajan mikä täällä Summasta haikailee,kun mä oon luullu et niitä on useitakin.

Varmasti suomessa on Summas diggareita enemmänkin, mutta kukaan ei voi olla noin peelo, ett ehdottelee Erkalle eroa noin löyhin perustein!

• aikalisä ekassa erässä

Kun USA oli ekassa erässä 0-2 tappiolla, niin jenkkien valmentaja otti reilusti aikalisän ja vähän ojensi poikia, ihan naamakin punehtui. No, sen jälkeen alkoi USAn koneet toimia! Noin toimii valmentaja tiukan paikan tullen, eikä pure kynsiä ja mieti että voi voi sentään....

• Laviolette

itse viileys?! Antoi hyvin rauhallisesti vinkkejä!

Huvittavinta tässä tässä selittelyssä on se, että yksikään ei tiedä mitä valmentajat edes sanovat vaihtoaitiossa...silti täällä joku peelo luulee tietävänsä kuka on valmentanut hyvin ja kuka huonosti!:D

Sitäpaitsi Laviolette nimenomaan kehui pelin jälkeen, että leijonat oli hyvin valmennettu joukkue!

• jjj
        Laviolette kirjoitti:

itse viileys?! Antoi hyvin rauhallisesti vinkkejä!

Huvittavinta tässä tässä selittelyssä on se, että yksikään ei tiedä mitä valmentajat edes sanovat vaihtoaitiossa...silti täällä joku peelo luulee tietävänsä kuka on valmentanut hyvin ja kuka huonosti!:D

Sitäpaitsi Laviolette nimenomaan kehui pelin jälkeen, että leijonat oli hyvin valmennettu joukkue!

Missä mahdoit olla eilen aikalisän aikaan??
        Taas karkas mopo käsistä peelolta.

• sulle sen
        jjj kirjoitti:

videon?!?

• Ara
        jjj kirjoitti:

Niinhän siinä kävi että Usan valmentaja otti Fiksusti aikalisän silloin kun siitä on hyötyä eniten ja olihan siitä.Usahan tuli kohta tasoihin.Kirjoittelin täällä joskus aikaisemmin ettei Usa ole edes mikään mittari leijonakunnolle.Leijonien piti viedä ja Usan vikistä ,mutta tässä jos jossain nähtiin se valmentajien tasoero.Mertarantahan oli ihan pihalla kun hän puhui jo toisesta aikalisästä kolmannessa erässä Usan joukkueelle,mutta jääkiekkoseuraajille se on tuttua,että Mertaranta on aika-ajoin täysin pihalla mitä todella tapahtuu.

• on ottanut monesti
        Ara kirjoitti:

Niinhän siinä kävi että Usan valmentaja otti Fiksusti aikalisän silloin kun siitä on hyötyä eniten ja olihan siitä.Usahan tuli kohta tasoihin.Kirjoittelin täällä joskus aikaisemmin ettei Usa ole edes mikään mittari leijonakunnolle.Leijonien piti viedä ja Usan vikistä ,mutta tässä jos jossain nähtiin se valmentajien tasoero.Mertarantahan oli ihan pihalla kun hän puhui jo toisesta aikalisästä kolmannessa erässä Usan joukkueelle,mutta jääkiekkoseuraajille se on tuttua,että Mertaranta on aika-ajoin täysin pihalla mitä todella tapahtuu.

aikalisänsä aikaisessa vaiheessa. Onko Tami siis ylivertainen valmentaja!?

Sinä muuten kirjotit, että suomi tulee tippumaan westerlundin valmennuksessa ja tulemme sen keskiviikkona huomaamaan!

• kylmää kyytiä
        on ottanut monesti kirjoitti:

Sinä muuten kirjotit, että suomi tulee tippumaan westerlundin valmennuksessa ja tulemme sen keskiviikkona huomaamaan!

Suomen joukkueen onneksi aika loppui kesken. Jos peli olisi jatkunut vielä minuutin, olisi jenkki tasoittanut, menty jatkoajalle ja Suomi hävinnyt.

• Valmentajan
        kylmää kyytiä kirjoitti:

Suomen joukkueen onneksi aika loppui kesken. Jos peli olisi jatkunut vielä minuutin, olisi jenkki tasoittanut, menty jatkoajalle ja Suomi hävinnyt.

vai pelaajan vika, jos näin käy???

• sitä mieltä...
        kylmää kyytiä kirjoitti:

että Laviolette ojensi poikia, ihan naamakin punehtui?! Ei toi todellakaan siltä näytä!!

• Erkan vika
        Valmentajan kirjoitti:

vai pelaajan vika, jos näin käy???

Tottakai se on valmentajan vika. Kun on pakka niin sekasin kun Suomella oli, niin ei ole enää kysymys pelaajista, vaan koko joukkueen eheydestä ja toimimisesta tiiminä... nyt ei tiimityö onnistunut... Oli kuin vauhko lammaslauma.

• imeä
        Erkan vika kirjoitti:

Tottakai se on valmentajan vika. Kun on pakka niin sekasin kun Suomella oli, niin ei ole enää kysymys pelaajista, vaan koko joukkueen eheydestä ja toimimisesta tiiminä... nyt ei tiimityö onnistunut... Oli kuin vauhko lammaslauma.

maitohapot pois pelaajien jaloista!:D

No ok...mitenkäs se Ruotsi-Suomi peli World Cupissa. Kummanko vika se oli, että Ruotsi pääsi tasoihin, vaikka me johdimme selkeästi?! Siis pelaajien vai valmentajan?!

• Pahan kerran
        on ottanut monesti kirjoitti:

Kirjoitin että en pidä Usaa edes mittarina leijonille.olin sata varma Leijonien voitosta.Miksi luulet minun kirjoittaneen sellaista soopaa?Suomen joukkueen peli on ollut ylivertaista Usaan nähden ,Vaikka heidän valmantaja onkin ollut enemmän ajan tasalla kuin meidän mut kun ei se valmentaja siellä pelaakaan vaan meillä ainakin asiansa tietävä Leijonamiehistö.

• höpö...
        Pahan kerran kirjoitti:

Kirjoitin että en pidä Usaa edes mittarina leijonille.olin sata varma Leijonien voitosta.Miksi luulet minun kirjoittaneen sellaista soopaa?Suomen joukkueen peli on ollut ylivertaista Usaan nähden ,Vaikka heidän valmantaja onkin ollut enemmän ajan tasalla kuin meidän mut kun ei se valmentaja siellä pelaakaan vaan meillä ainakin asiansa tietävä Leijonamiehistö.

...

• sulle!
        Pahan kerran kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000325&posting=22000000014287428

• Saz^

Hyvä ettet itse ole siellä..niin pelaamassa kuin valmentamassakaan..tuollaisella asenteella lentäisit ulos kun leppäkeihäs!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe